ניסור בטון לפתיחת גג אינו שונה בתכליתו משאר העבודות של ניסור משטחים העשויים מבטון, אך בשונה מחיתוך של משטחי בטון הנמצאים על הקרקע, לדעת איך לפתוח פתח בגג זה אומר גם להיות בקיאים בכל אמצעי הזהירות סביב הפעולה עצמה, וביצוע היערכות מתאימה של האזור עוד בטרם מתחילים לעבוד. תכנון אופטימלי יביא לתוצאות מדויקות ומשביעות רצון, תוך שמירה על בטחון האנשים העוסקים בפעולה ועל איכות הסביבה.

 

ניסור בטון לפתיחת גג / תקרה במחירים מעולים!

✔️ ניסור פתח בתקרה, פתיחת פתח לעליית גג או גג רעפים למרפסת במחירים מיוחדים

✔️ הגג שלכם צריך טיפול של אנשי מקצוע מנוסים? רוצים לנסר את התקרה?

✔️ צוות מקצועי יישלח לכל כתובת שתמסרו לפתיחת עליית גג בעלות אטרקטיבית

התקשרו אלינו לטלפון: 055-9705135

 

ניסור בטון בכל רחבי הארץ

 

מה חשוב לדעת על עבודות ניסור בטון בתקרה של מבנה

פתיחת גג היא פעולה שנעשית פעמים רבות ולמגוון מטרות: לצורך פתיחת פתח לעליית גג בבתים פרטיים, להרחבה של מחסן, התקנה של מעלית בבניין ועוד. על העוסקים במלאכת ניסור הבטון להכיר את העבודה על כל שלביה ולתכנן אותה בפרטי פרטים:

  • בחירה מתאימה של הגודל של דיסק החיתוך, יאפשר ניסור של התקרה שיתבצע בדייקנות מרבית, ויצמצם משמעותית את הסיכוי לתקלות. חיתוך בטון על מנת לבצע פתיחת גג רעפים למרפסת, למשל, עשוי להיות שונה מניסור תקרה שמטרתו לייצר כניסה פנימית למחסן עליון. יש משמעות אחרת לכל אחת מן העבודות הללו מבחינת היקף הפעולה ומורכבותה, ולכן חשוב שתתבצע התאמה אופטימלית של מכשירי העבודה הנדרשים לשם ביצועה.

 

  • שימוש ב"ניסור יהלום" לצורך פתיחת פתח בתקרה יסייע גם הוא להשגת תוצאות מיטביות במינימום של לכלוך ורעש, לפחות בהשוואה לשיטות הישנות כמו שבירת משטחי בטון שנעשו בעבר באמצעות פטישים מאסיביים. משמעות השיטה החדשנית היא שהלהב של המכשיר המבצע את הניסור מצופה יהלומים כתושים, ובשל כך מושג חיתוך מדויק ביותר. הציפוי הוא קשיח מאוד ומהווה ניגוד חזק למשטח הבטון, לכן הוא מסייע לביצוע ניסור הגג בקו ישר וללא שברי בטון גדולים, כמו שעשתה בעבר פעולת שבירת בטון בעזרת קורנס. חשוב לבצע חיתוך בשיטת היהלום תוך הזרמת מים כל זמן שהמכשיר המנסר פועל, לצורך שמירה מתמדת על טמפרטורה נמוכה של הלהב בכדי שלא ייהרס או יגרום לנזקים.

 

  • אומדן מדויק ככל שניתן של משקל התקרה, יסייע להקמה מראש של תמיכה מתאימה, ההכרחית למניעת קריסה של משטח הבטון לקומה התחתונה. ניסור בטון הינה פעולה מסוכנת ללא ספק, ועל אחת כמה וכמה חיתוך של בטון לצורך פתיחת גג, לכן בטיחות בעבודה מעין זו היא מעל לכל. הרצון הוא לשמור הן על חייהם של אנשי המקצוע המבצעים את הפעולה, וכמו כן למקסם את מניעת הנזקים לסביבה ולמבנה.

 

  • ישנה חשיבות גבוהה גם להתאמה של שיטת פינוי הפסולת מהמתחם שבו מתבצעת העבודה, להשגת מקסימום של בטיחות הן עבור בני האדם ולמניעת תאונות, וכמובן גם לשם שמירה על איכות הסביבה.

 

ניסור תקרת בטון דורשת, אם כך, שימת דגש מיוחד על תכנון מוקדם ונקיטת זהירות רבה ומשום כך – רק אנשי מקצוע המוסכמים לביצוע העבודה, יהיו רשאים לתפעל את המכשירים שבעזרתם יתבצע הניסור עצמו.

 

עלות פתיחת עליית גג / ניסור פתח בגג

מחיר פתיחת עליית גג יכול לנוע בטווחים שונים של עלויות, בתלות בשני גורמים עיקריים, שהם היקף העבודה – כלומר גודל האזור שיש לנסר אותו, ומורכבות הפעולה בהתאם לצורך הספציפי. העלות של ניסור גג העשוי בטון מתחילה בכמה מאות שקלים למטר, והמחיר הסופי נקבע מול הלקוח לאחר חישוב ובדיקה של כל האמצעים הנדרשים לביצוע מיטבי של העבודה.

 

ניסור תקרת בטון / גג בטוןמחיר מומלץ (ש"ח)
מחיר ניסור תקרת בטון ביהלום (למטר)החל מ-190 ₪
עלות ניסור גג בטון (עד 10 מטר)החל מ-190 ₪ למטר
חיתוך תקרת בטון (מחיר למטר)החל מ-150 ₪
פתיחת פתח לעליית גגהחל מ-190 ₪ למטר
פתיחת גג רעפים למרפסתהחל מ-190 ₪ למטר

 

למה לבחור בנו?

אנחנו מבצעים את כל עבודות ניסור הבטון בדייקנות מרבית, ועושים שימוש במכשור המתקדם ביותר המתופעל על ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. קל-בטון מציעה שירות בפריסה ארצית במחירים אטרקטיביים במיוחד.