קידוח, חיתוך וניסור בטון בחולון הם מהשירותים הנדרשים והנפוצים ביותר בתחום הבנייה והשיפוצים בעיר. צוות קל-בטון מציע ניסור וקידוח בטון בחולון במחירים אטרקטיביים ובמקצועיות חסרת פשרות.

אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים שלנו יכולים להגיע לכל פינה בעיר חולון, מהרחובות המרכזיים סוקולוב-ז’בוטינסקי שבאזור אגרובנק והשכונות הוותיקות קריית עבודה, גרין ושכונת עם, עבור בקריית שרת וקריית בן גוריון, ועד לשכונות החדשות ח-501 וח-300. במידה ואתם מעוניינים לבצע ניסור פתח לחלון או מזגן בעיר חולון ועבודות בטון נוספות, מבלי להתפשר על איכות או על עלות – אנו לשירותכם.

 

ניסור וקידוח בטון בחולון ✔️ מחירים נוחים ✔️ בטיחות

✔️ שירותי ניסור בטון בחולון בדיוק מירבי – עבודה מקצועית, מוקפדת ובטיחותית

✔️ ניסור יהלום בחולון והסביבה וקידוח יהלום במחירים אטרקטיביים במיוחד – נסו אותנו

✔️ פתח לדלת או חלון? קידוח בטון למזגן או מייבש כביסה? פרויקטים גדולים ומורכבים יותר? 

פעילות בכל שכונות העיר: קרית שרת, נאות רחל, תל גיבורים, אגרובנק, נווה ארזים, קרית מיכה, קרית בן גוריון, חולון הירוקה, נווה רמז, חולון הצעירה ועוד

למידע ולהזמנת השירות התקשרו: 055-9705135

 

ניסור בטון בחולון חברת קל בטון

ניסור וקידוח בטון בעיר חולון

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון, המכונה לעיתים גם חיתוך בטון, הוא תהליך שבו מפרידים בטון באמצעות מסור מיוחד מקונסטרוקציות שונות, לרבות קירות, רצפות, ותקרות. לעומת זאת, בקידוח בטון נעזרים במקדח, ולא במסור, על מנת לייצר פתחים או חורים בבטון, מבלי להפריד את הבטון בצורה מוחלטת.

קידוח בטון משמש לעבודות הקשורות בתעלות תשתית (מים, ניקוז, חשמל ואוורור), בעוד שניסור בטון משמש לשבירת קיר לצרכים שונים ומגוונים, כמו פתיחת פתח לדלת בקיר או הרחבת חדר בבית.

 

כיצד מתבצע ניסור בטון?

תהליך ניסור הבטון כרוך בשימוש במסור דיסק ייחודי אשר משובץ בחלקיקים זעירים של יהלום גולמי. מסור היהלום הוא כלי ורסטילי ועוצמתי במיוחד. ניסור יהלום מאפשר לחדור דרך כל סוגי הבטון, בין אם בטון רגיל או בטון מזוין, בכל עובי וגודל. יש לציין כי ניסור בטון צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בלבד.

 

מהם היתרונות של ניסור בטון?

כאמור, ניסור בטון מהווה פעולה ורסטילית המשמשת למגוון רחב של עבודות הקשורות לבנייה ושיפוצים של כל נכס מכל סוג. הסיבה לכך היא אותו מסור היהלום.

התנועות הסיבוביות המהירות של מסור היהלום, בשילוב עם הרכבו וצורתו, מאפשר לעבוד עם כל קונסטרוקציות הבטון הקיימות. נוסף על כך, ניסור בטון ביהלום הוא תהליך שקט ונקי באופן יחסי לשיטות אחרות של עבודות בטון, מה שמצמצם מפגעי רעש ולכלוך לסביבה.

יתרון נוסף טמון ביכולת הדיוק הגבוהה ואיכות הגימור המירבית המתקבלת מניסור היהלום, דבר המפחית את הסיכון לפגיעות ונזקים נלווים ועלויות הכרוכות בכך.

 

מהם המחירים של קידוח וניסור קיר בחולון?

לקוחות רבים תוהים מהן העלויות הכרוכות בניסור גג בטון בחולון או לחילופין מהו מחיר חיתוך ביהלום בחולון. להלן טווח מחירים ממוצעים של ניסור בטון בהתאם לסוג העבודה:

 

מחירים נוחים לקידוח וניסור קירות בחולון

להלן טווח מחירים ממוצעים של ניסור בטון בהתאם לסוג העבודה:

סוג העבודהמחיר מומלץ לניסור בטון בחולון (מחיר למטר)
מחיר ניסור בטון בחולוןהחל מ-190 ₪
ניסור ליצירת פתח לדלתהחל מ-1,450 ₪
עלות ניסור ליצירת פתח לחלוןהחל מ-1,000 ₪
ניסור רצפות ומשטחי בטון ביהלוםהחל מ-270 ₪
חיתוך מדרגות בטוןהחל מ-190 ₪
מחיר ניסור יהלום בעיר חולון (מחיר למטר)החל מ-199 ₪
ניסור גופים עשויים בטון (עמודים/צינורות/קורות)החל מ-350 ₪
קידוח בטון ליצירת פתחי ניקוז, אוורור, מים וחשמלהחל מ-400 ₪ לקידוח בודד (הנחה תינתן על מספר קידוחים)
קידוח בטון למזגן או מכונת כביסהבין 400 ל-500 ₪ לקידוח בודד (הנחה תינתן על מספר קידוחים)
ניסור קורות בטוןהחל מ-190 ₪
כמה עולה ניסור קיר ממ"ד בחולון והאזורהחל מ-270 ₪

 

קידוח בטון בעיר חולון והסביבה – עושים עבודה בטוחה

כאשר רוצים לערוך שינויים בבית או במשרד, לרבות כאשר רוצים להתקין מכשירים חשמליים למיניהם כגון מכונת כביסה ומזגן, לעיתים יש לחדור מבעד לקירות הבטון הקיימים.

חברתנו מציעה שירותי קידוח וניסור קיר בטון בחולון בכל סוגי הבטון ובכל קוטר ועומק, לרבות קידוח באמצעות כוסות יהלום לטיפול במקרים קשים ומורכבים.

התוצאה המתקבלת על ידי אנשי המקצוע והקבלנים שאיתם אנו עובדים ניחנת תמיד באסתטיות גבוהה ובדיוק מירבי.

אנחנו מקפידים גם על עבודה בטוחה, ואין להקל בכך ראש, לא באופן כללי, ובפרט לא בעת הזו, בה אנחנו שומעים בכל פעם מחדש על תאונה מצערת בתחום השיפוץ והבנייה.

 

ניסור בטון בבניין משרדי – השקעה עסקית חשובה

חברתנו מתמחה באופן מיוחד בניסור בטון באמצעות שיטת היהלום – בין אם בדיסק יהלום או בכבל יהלום. מדובר בשיטות המתקדמות והחדישות ביותר בשוק, שמאפשרות לנו לבצע ניסור בטון באופן שמתגבר על כל מכשול אפשרי ומספק תוצאות אסתטיות ופרקטיות כאחד.

אם אתם בעליהם של משרד מסוים או בניין משרדים, ואתם מעוניינים לבצע בו שינויים, לשדרג אותו או לחדש אותו, נוכל לעזור לכם לבצע זאת בהצלחה מרובה בעזרת הציוד הטוב ביותר בשוק ואנשי מקצוע לעילא ולעילא.

באפשרותנו לבצע ניסור עמודים וצינורות בחולון, ניסור גגות וקירות, ניסור מדרגות – ועוד. צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי וקבלת הצעת מחיר משתלמת.

 

חולון – מפה: