ישנם המון דברים שתוכלו לחיות בלעדיהם, אך נדמה כי אם ישנו דבר פונקציונאלי שאתם עושים בו שימוש (גם מבלי שאתם ממש מייחסים לו חשיבות) – הרי שהוא במדרגות. במרכזי הקניות, בבנייני משרדים, במוסדות ציבור ואפילו בבניין המגורים שלכם, המדרגות בעלות תפקיד פרקטי-משמעותי. הודות להן, ניתן להתנייד מקומה אל קומה בקלות.

גם כיום, כאשר מרבית ההתניידות מתבצעת באמצעות מעליות, השימוש במדרגות רחב וחשיבותו רבה. בבתים צמודי קרקע וגם במשרדי בוטיק, המדרגות הן חלק מהנוף העיצובי, כאשר הן מגלמות בתוכן מטרה כפולה: פרקטית ועיצובית. מאחר וישנו דגש רב כל כך לעיצוב המדרגות, כדאי שתכירו גם אתם את המגמה העדכנית והבולטת ביותר: מדרגות בטון.

תחילה, עולה התנגדות, ואולי גם בצדק. הרי הבטון הוא חומר חשוף בצבע אפור, המתכתב עם מונחים של שלד, בסיס ותוצר לא מוגמר. עם זאת, אדריכלים ומעצבי פנים, כמו גם מובילי דעת הקהל העולמיים בתחומי העיצוב, נצמדים לטרנד שהופך בהדרגה לקלאסיקה: בניית מדרגות מבטון. "קל בטון" שמחים להציג בפניכם: כל מה שחשוב לדעת על מדרגות בטון לבית או למשרד.

 

בניית / יציקת מדרגות בטון במחירים שאסור לפספס

>  מומחים בבניית מדרגות בטון, יציקת בטון למדרגות, מדרגות חיצוניות ועוד

>  מחירים נוחים ושירות מקצועי מובטחים! חושבים על מדרגות מבטון? צרו קשר

התקשרו לפרטים נוספים: 055-9705135

 

מדרגות בטון במחירים נוחים

 

יציקת מדרגות מבטון לשימוש חיצוני ופנימי

תחילה, מדרגות בטון טרומיות וגם מדרגות בטון משוננות, היו נחשבות למאד מחתרתיות. מעטים אלו שהעזו להכניס אל המרחב הפרטי שלהם את הבטון כחומר שאמור לעצב את הבית. כיום, בענף העיצוב המודרני, הבטון משחק תפקיד מרכזי. הבטון יוצר טון דרמטי, מסתורי ומרתק – שפשוט לא ניתן להישאר אדישים אליו. היופי חבוי בדברים הקטנים, והבטון מוכיח פעם נוספת כי less is more!

אחד היתרונות הבולטים של מדרגות הבטון הוא העובדה כי ניתן ליישם אותן גם בפנים המבנה וגם מחוץ למבנה. כן – ניתן לבנות גם מדרגות חוץ זולות. חשוב לציין זאת מאחר ובעת שמעצבים את הבית עם מעצב פנים, רוצים ליצור התכתבות עיצובית-הרמונית בין החללים. מאחר וניתן להשמיש את החומר בכל אחד מהחללים – הפנימי והחיצוני, הרי שנוצר דו שיח עיצובי שיוצר שלם אידיאלי. לחצו לפרטים נוספים

 

האם בעתיד יהיה צורך בביצוע הריסת מדרגות בטון?

השאלה הזו נשאלת דרך קבע בהקשרים של עמידות: עד כמה מדרגות פנים מבטון יכולות לשרת את האנשים לטווח הארוך? התשובה לשמחתכם, עד מאד. אם גם אתם חוששים כי תצטרכו לבצע חדשות לבקרים תיקון מדרגות מבטון, הרי שאתם יכולים לשלול כל חשש. הסיבה היא מאחר והבטון מאד עמיד, גם לתנאי חוץ. הבטון עמיד בכל תנאי מזג האוויר – לרבות חום או קור, כך שההשקעה שלכם בבניית מדרגות בטון מוחלק, משרתת אתכם לטווח הארוך.

כן חשוב לציין כי במידה ותרצו לבצע החלפת מדרגות מבטון מטעמים עיצוביים, הרי שהדבר יתאפשר לוגיסטית. כן כדאי לדעת כי בכדי להבטיח שבניית מדרגות בטון גלוי/מוחלק או כל בחירה עיצובית אחרת תבטיח את שביעות רצונכם, יש להשקיע מחשבה בעיצוב, תוך שכדאי יהיה להתייעץ עם מעצב פנים שיאתר את הצורך שלכם.

 

האם מדרגות בטון חייבות להשתלב עם חומר נוסף?

חד משמעית, לא. מעבר לכך, יהיו אלו שיגדירו את המדרגות החשופות והגולמיות ביותר כאלו המעוצבות ביותר. עם זאת, ישנו ביקוש רב ליצירת מדרגות בטון עם מעקה ברזל לדוגמא, בעיקר בגלל היבטים בטיחותיים. גם בעת שבונים אצלכם מדרגות בטון חשוף שהן מאד רחבות, כדאי להתקין מעקה לטובת מינוף תחושת הביטחון שלכם.

חומרים נוספים שניתן לשלב על מדרגות יצוקות בטון:

  • מדרגות בטון מרחפות בשילוב עם עץ או ברזל
  • מדרגות בטון עם חיפוי עץ לנראות חמימה יותר
  • מדרגות בטון עם מדרך עץ – שידוך בין "מודרני" ל"כפרי"

 

מדרגות בטון אדריכלי – על מה כולם מדברים?

אחת מבשורות העיצוב המדוברות ביותר היא הבטון האדריכלי. מדובר על בטון המעורבב יחד עם סיבי זכוכית. כך, הבטון המתקבל בעל נראות קורנת ועשירה יותר, תוך שהוא מחזיק ביתרונות ברורים:

  • החומר הופך להיות עמיד יותר
  • מדובר על בטון בעל כושר ספיגה נמוך מאד לנוזלים
  • אפשרויות העיצוב באמצעותו נרחבות
  • חיתוך מדרגות בטון על פי צרכי הלקוח

באמצעות הבטון האדריכלי אפשר להפוך רעיונות גולמיים למציאות! בעבודה משותפת של הלקוח יחד עם מעצב פנים, ניתן להשתמש בבטון ממש כמו בפלסטלינה ולחשוב על גדלים, צורות ועיטורים שונים שניתן ליישם על הבטון.

 

מה הופך מדרגות מבטון לבטיחותיות יותר?

עוד הרבה לפני שחשוב להעניק חשיבות לעיצוב, חשוב לשים את הדגש על הפונקציונאליות. במקרה הזה – בין היתר גם על הבטיחות. מאחר ומדובר על חומר מאסיבי ועמיד כמו הבטון, הרי שהמדרגות העשויות ממנו הופכות בטיחותיות יותר. הבטון יכול לשאת משקלים כבדים, כך שאין כל הגבלה באשר למספר האנשים שיכולים לעלות ולרדת מהמדרגות בו זמנית – גם במקרה של מדרגות בטון חוץ.

 

עלות בניית מדרגות חיצוניות – כמה אתם צפויים לשלם?

מאחר וישנה הילה זוהרת כל כך סביב מדרגות הבטון, רבים סבורים כי מדובר על מחירים מאד גבוהים ובעיקר לא נגישים. בפועל, מאחר ועלות הבטון נמוכה יחסית ביחס לחומרים אחרים בהם עושים שימוש, הרי שעלות הפרוייקט בכללותה אינה כל כך גבוהה. כשאתם בוחנים אפשרות של בניית מדרגות בטון מחיר הוא אכן שיקול שצריך לקחת בחשבון. אם כן, על פי מה יקבע מחיר הפרויקט?

  • היקף הפרויקט (מספר המדרגות)
  • האם אתם משלבים את הבטון עם חומרים נוספים
  • האם יש לכם דרישות עיצוביות מיחדות (זוויות שונות, טקסטורות, חריטה על הבטון וכיוצא בזה)
  • ניסיון החברה המבצעת: עבודה של חברה מקצועית יותר אולי יקרה יותר, אך בהחלט משתלמת

 

מדרגות הבטון – האם הן מתאימות לכם?

כל עוד אתם מעוניינים לעצב את הבית שלכם בעיצוב עדכני עם נגיעות אורבניות, מדרגות הבטון אכן יכולות להתאים לכם. מבחינת עמידות וחוזק הן מחזיקות ביתרון בולט, כך שהשיקול שלכם צריך להתבסס בעיקרו על הנראות העיצובית ומידת החיבור שלכם אליה.

 

תכנים קשורים:

לחצו למידע על בניית קיר בטון בסלון