לפני שניגע בחשיבות ניסור וקידוח בטון לפרויקטים של תמ"א 38 – ראשית הסבר מהו ניסור בטון

ניסור בטון בפרויקטים של תמ"א 38 ובכלל, הינה טכנולוגיה ייחודית לביצוע שינויים בקונסטרוקציות בטון. השימוש במסור יהלום מאפשר חיתוך של הבטון ברמת גימור ודיוק גבוהה בהתאם למידות הנדרשות, תוך מניעת סדקים מיותרים בסביבת הקידוח.

נוסף על מניעת הנזקים ומזעור העלויות הכרוכות בהם, ניסור בטון ממזער את הלכלוך המתלווה לתהליך הקידוח. הסיבה לכך טמונה בתכונות הטבעיות של היהלום, כחומר החזק ביותר בטבע, והיעילות שלו בחדירה לבטון, החומר השני החזק ביותר בטבע. יתרון נוסף בטכנולוגיות ניסור בטון טמון במהירות היחסית של התהליך.

 

עבודות ניסור וקידוח בטון לתמ"א 38, פינוי בינוי ועוד

√ קבלני תמ"א 38 – אנחנו כאן בשבילכם לביצוע כל סוג של ניסור או קידוח

√ מחירים נוחים, זמינות גבוהה, צוות מקצועי והקפדה על נהלי בטיחות >>

מחירים מיוחדים לקבלנים ויזמים!

צרו קשר לפרטים: 055-9705135

 

ניסור בטון תמא 38

 

מתי מבצעים ניסור בטון?

ניסור בטון נפוץ בתהליכי בנייה, הריסה ושיפוצים של שלל מבנים ותשתיות, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. השימוש בטכנולוגיה של ניסור בטון הוא ורסטילי. ניתן לבצע עבודות ניסור בטון בקירות פנימיים וחיצוניים כאחד, כמו גם בקירות ממ"ד וברצפות בטון.

 

מה הקשר בין ניסור בטון לפרויקטי תמ"א 38?

בשנת 2005, אושרה תכנית מתאר ארצית תמ"א 38 במטרה לחזק מבנים שאינם עמידים בפני רעידות אדמה. מלבד חיזוק שלד של מבנים קיימים, פרויקט תמ"א 38 כולל גם הריסה ובנייה מחדש של מבנים. במקרים רבים, כחלק ממדיניות שמטרתה לתמרץ ולעודד את הסכמת הדיירים לביצוע הפרויקט בבניין קיים, מובטחות גם תוספות בנייה של ממ"דים, מרפסות ומעליות, כמו גם שיפוץ כללי ושדרוג המבנה.

לאור מרכזיותן של עבודות בטון בפרויקט תמ"א, עבודות ניסור בטון בפרויקטי תמ"א 38 הם מראה שכיח. לעיתים קרובות, פרויקטי תמ"א מצריכים הריסה של מבנה קיים, או חלקים ממנו, ולכן ניסור בטון אינטגרלי לתהליך זה. שימור וחיזוק של בניין במסגרת תמ"א 38 מצריך בנייה של קירות בטון עבים הנדרשים לתמיכה ולבידוד, ולעיתים יש לעצב את הקונסטרוקציות לאחר שיציקת הבטון כבר תלויה ועומדת.

עבודות ניסור בטון רלוונטיות במיוחד עבור פרויקטי תמ"א לאור הצורך התכוף בקידוחי בטון ובהחדרת פלדות בקומות האחרונות של הבניין.

מאחר ומבני תמ"א לעיתים קרובות עוסקים בשיפוץ וחיזוק של מבנה קיים ומאוכלס, יש צורך למנוע נזקים ולשמור על איכות החיים של הדיירים. שימוש בשיטת חיתוך, קידוח וניסור לא נכונה או מדויקת על קונסטרוציית בטון עשויה לגרור עיכובים משמעותיים בתהליך הבנייה. עבודת הבטון מהווה את הבסיס לכל עבודת בנייה במסגרת פרויקט תמ"א, ולכן עיכוב בתהליך הקשור לבטון מביא באופן בלתי-נמנע לעיכוב של כל יתר שלבי ותהליכי הבנייה.

בנוסף, קידוח לא מקצועי בבטון עשוי לגרום לנזקים נלווים וללכלוך אדיר, מה שעשוי גם הוא לפגוע בשגרת חייהם של הדיירים ואף לפגוע בערך הנכס שלהם. לכן, השימוש בטכנולוגיות מתקדמות לניסור בטון חיוניות לצורך המהלך התקין והחלק של פרויקטי תמ"א.

בשל העובדה שהבטון מגיע בצורות וברמות צפיפות שונות, חשוב להקפיד על התאמת אמצעי הניסור לעבודה הנדרשת (לדוגמא: ניסור בבטון רגיל או בבטון מזוין). מפקחי הבנייה האמונים על פרויקטי תמ"א משתמשים באנשי מקצוע המיומנים בניסור בטון לחברות בנייה, הפועלים בשיתוף פעולה מלא עם הגורמים האמונים על הפנים ההנדסיות והאדריכליות של הפרויקט.

שימוש באנשי מקצוע המתמחים בניסור בטון לקבלנים ויזמי נדל"ן חיוני לצורך הבטחת הבטיחות והמראה של הפרויקט, שכן עבודה בלתי-מיומנת בניסור בטון עשויה לגרום לנזקים חמורים.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת – צרו קשר >>