צריכים לפתוח פיר למעלית? אנחנו בקל בטון מתמחים בניסור פירים למעליות בטכניקות חדשניות ומתקדמות שיבטיחו קבלת תוצאות מצויינות! במחירים מנצחים!

לפני התקנת מעלית חדשה, עשוי להידרש תהליך של פתיחת פיר מעלית. בשורות הבאות נסביר כל מה שצריך לדעת על ניסור פיר מעלית, מתי זה נדרש, מהו התהליך, איך מבצעים זאת בבטחה ועוד.

 

פתיחת פיר למעלית עם צוות אמין ומקצועי, במחירים ללא תחרות! 

✔️ פתיחת פיר למעלית, להוספת מעלית במבנה – עבודה מהירה ומדויקת 

✔️ פתיחת פירים למעליות בבניינים ומגדלים – בפריסה ארצית מלאה

✔️ ניסור פתח למעלית עם אחריות והקפדה על כל נהלי הבטיחות 

✔️ צריכים לנסר פיר למעלית? בואו נדבר.

✔️ להצעת מחיר משתלמת >>

התקשרו: 055-9705135

 

פתיחת פיר מעלית

פתיחת פיר מעלית – ניסור וקידוח פיר למעלית בפריסה ארצית, במחירים מעולים!

 

 

מתי צריך לפתוח פיר מעלית?

אם כן, מתי צריך לפתוח פיר מעלית? על פי רוב, יהיה צורך בניסור או פתיחת פיר מעלית, כאשר משדרגים בניין קיים. למשל:

✔️ תהליך זה מקובל כיום בבניינים ישנים ללא מעלית, שבהם הדיירים מחליטים להוסיף מעלית על חשבונם.

✔️ זה מתאים בבניינים שבהם הדיירים חתמו עם יזם, על הסכם של תמ"א 38, כלומר חיזוק לרעידות אדמה. תמורת מתן רשות לקבלן להוסיף קומות, התקנת מעלית מהווה אחת התמורות שמקבלים הדיירים.

✔️ ניסור פיר למעלית יכול להתאים כאשר רוצים להוסיף מעלית נוספת, למבנה רב קומות שיש בו מעלית אחת בלבד ורוצים יותר מזה.

✔️ בכל מבנה קיים, אשר אין בו הכנה למעלית ומהנדס קבע כי ניתן להתקין מעלית אך קודם לכן יש לבצע פתיחה של פיר מתאים.

 

איך מבצעים פתיחת פיר למעלית?

לפני שנסביר יותר על שלבי העבודה של הוספת מעלית חדשה במבנה, נסביר בקצרה איך מבצעים פתיחת פיר למעלית.

הדבר נעשה על ידי חברה מקצועית המתמחה בניסור במשטחי בטון ובקירות מכל סוג. נדרשת עבודה מיומנת של אנשי מקצוע, הבקיאים בהפעלת מכשור מתאים המסוגל לחתוך בתוך הבטון בצורה מדויקת, מבלי לייצר סדקים בנקודות אחרות בקיר או במבנה.

לרוב, ניסור פיר מעלית עם מסור יהלום ייתן את התוצאות הטובות ביותר. אך כמובן שלא ניתן פשוט להגיע עם מסור ולהתחיל לנסר. זו פעולה מורכבת, שחייבת להתבצע באופן מסודר, שלב אחר שלב.

 

מהם שלבי העבודה בפתיחת פיר למעלית?

אז מהם שלבי העבודה בפתיחת פיר למעלית? התהליך הוא כזה:

✔️ קבלת החלטה עקרונית – תחילה תתקבל החלטה שמעוניינים להוסיף מעלית למבנה.

✔️ בחירת אופן המימון – אם היוזמה היא של הוועד, המימון יתבצע על ידי הדיירים, באופן שווה לכל דירה או דיפרנציאלי (על פי החלטה משותפת). אם זה נעשה כחלק מהתחדשות עירונית, לרוב הכל יתבצע במימון של הקבלן. במקרים מסוימים ניתן לבדוק השתתפות בממון של גורמים כגון עיריות, אגודה לתרבות הדיור וכדומה.

✔️ בדיקה הנדסית – הזמנת מהנדס אשר יבדוק כי אין מניעה לבצע את כל ההכנות ואת פתיחת הפיר למעלית. הבדיקה הזאת נדרשת בכדי שלא יפגעו תשתיות חשובות של המבנה ובמידת הצורך יתבצעו חיזוקים מתאימים.

✔️ בחירת מעלית – המעלית תיבחר בהתאמה למידות שאושרו לפתיחת הפיר, על ידי המהנדס.

✔️ הזמנת חברה לניסור בטון – מומחי החברה מגיעים מצוידים בכלי העבודה המתאימים. הם יבצעו את החיתוך באמצעות מסור היהלום, מגובה התקרה וכן בין הקומות השונות.

החיתוך על הגג נדרש על מנת להקים חדר מכונות עבור המעלית. במקרים מסוימים ניתן להקים חדר מכונות נמוך יותר. פתיחת פיר למעלית באמצעות ניסור רצפה או תקרת בטון יתבצעו בצורה מדויקת, על פי הנחיות הגורם ההנדסי המוסמך.

 

פתיחת פירים למעליות, שיקולים חשובים

ראוי לציין כי ישנם לא מעט שיקולים שצריכים להביא בחשבון לעניין פתיחת פירים למעליות. נוכל לפרט חלק מהם, אך יתכן שתצטרכו להתחשב בגורמים נוספים על פי אופי הבניין, רצון הדיירים, עלויות ועוד.

אז מהם השיקולים שיש לקחת בחשבון לפני ניסור או קידוח פיר למעלית? למשל, מהו הגודל המינימלי והמקסימלי של מעליות שיכולות לבוא בחשבון.

כמו כן, ניתן להביא בחשבון אפשרויות של פיר פנימי או חיצוני. זאת בהתאם לגובה הבניין, המיקומים שניתן לבצע ניסור ומיקומים שבהם לא ניתן לבצע ניסור.

יש לזכור שכאשר מזמינים את השירות של הניסור ופתיחת הפיר, יתכן שכדאי באותה הזדמנות לבצע פעולה נוספת, כגון ניסוח פתח חלון ארוך לפיר מעלית. לא פחות חשוב, לבדוק היטב מי הגורם שיהיה אחראי על פינוי פסולת הבטון והקירות שנוסרו.

אם מדובר בתמ"א 38, וודאו מראש האם היזם לא רק מממן אלא גם שולח חברה לאיסוף הפסולת. אפשר לבדוק זאת גם מול החברה שמבצעת את הניסור, כאשר הפינוי עשוי להתבצע בתשלום נפרד, בהתאם לעניין. יודגש כי פינוי הפסולת צריך להיעשות לאתרים מורשים וזה לא באחריות העירייה.

אגב, השימוש במסורי יהלום חשוב, מכיוון שהיהלום חודר את הבטון, מבלי להלום במבנה כפי שקורה בזמן שימוש בפטישי אוויר או בציוד כבד אחר. זה חשוב מסיבות בטיחותיות אך גם מסיבות נוספות.

 

מה כדאי לדעת על מחיר קידוח בטון לפתיחת פיר מעלית

לקראת התקנת המעלית החדשה, יש היבטים שונים שצריך להתחשב בהם לעניין העלויות והמימון. לעניינו, נתייחס כאן רק לנושא הניסור. אם כן, כמה עולה ניסור פיר מעלית עם מסור יהלום?

עלות הניסור עצמו הינה פועל יוצא של כמות הקירות, מספר הרצפות או התקרות שצריך לנסר. גם עובי הבטון משפיע על העלויות, כלומר ככל שהבטון עבה יותר, כך העלות לניסור מטר מרובע גבוהה יותר.

עם זאת, יש לציין כי בפרויקטים גדולים, לרוב התחשיב לניסור מטר מרובע יהיה נוח יותר, ביחס לפרויקטים קטנים כמון למשל ניסור של דלת יחידה ולא יותר.

לשם קבלת הצעת מחיר עבור ניסור או קידוח בטון לפתיחת פיר מעלית, פנו אך ורק לחברת ניסור מקצועית, בעלת ניסיון בניסור פירי מעליות, בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ובבטיחות מלאה.