עבודות הקשורות ביציקת בטון הן מהפופולריות בארץ ובעולם. עד לא מזמן, היה נהוג להשתמש בבטון עבור מרחבים ציבוריים בלבד. עם זאת, בשנים האחרונות חל שינוי בדימוי של הבטון, לאחר שהבינו את הפוטנציאל הטמון בו כחומר איכותי המאפשר לייצר אווירה חמימה וביתית, ואף לשדר יוקרה, פאר ואלגנטיות.

ואכן, קירות בטון הפכו לכלי מרכזי לעיצוב פנים ולאדריכלות. יתרונות הבטון רבים ומרובים. בניית קיר בטון בבית עשויה לשרת מטרות עיצוביות ופונקציונלית כאחד. הבטון הינו חומר חזק, עמיד ואמין המבטיח וודאות ויציבות לאורך זמן. בנוסף, ניתן להשתמש בבטון על סוגי משטחים רבים ושונים. לפניכם כל המידע על השימושים, הסוגים והמחירים של עבודות בטון.

 

בניית קירות בטון במחירים חסרי תקדים!

>> הקמת קיר בטון פנימי ו/או חיצוני, קיר לטלויזיה בסלון, קירות דקורטיביים ועוד

>> בניית קיר בטון איכותי, עמיד וחזק במחירים נוחים במיוחד ע"י צוות מקצועי

>> אפשרות לבניה של קיר לבידוד רעשים בבית – החל מ-450 ש"ח למטר

לפרטים, התקשרו: 055-9705135

 

בניית קירות בטון במחירים נוחים

בניית קיר בטון בבית הלקוח

 

מתי משתמשים בקיר בטון בבית?

לאור התכונות הוורסטיליות של הבטון, ניתן להשתמש בו לצורך מגוון רחב של מטרות דקורטיביות ואדריכליות.

* קיר לבידוד רעשים – שימוש אדריכלי נפוץ הוא בבניית קיר בטון עם בידוד רעשים, מה שממקסם את הפרטיות האווירה השלווה בבית מחד, וממזער עלויות מיזוג אוויר מאידך.

* בניה של קיר בטון לטלויזיה – זהו שימוש נפוץ נוסף בקיר בטון דקורטיבי שנועד להוסיף טאצ' של אלגנטיות לסלון הבית. כמובן שניתן גם לבנות קיר בטון בסלון שאינו קיר לטלוויזיה, אשר מעניק נופך מגוון ועדכני של פנים הבית. לעיתים אף נעשה שימוש בקיר דמוי בטון (קיר שנראה כמו קיר בטון לכל דבר, אך בפועל מיוצר מחומר דמוי בטון).

* קיר בטון פנימי – ניתן להשתמש בקירות בטון פנימיים או חיצוניים. באשר לשימוש הפנימי, יצירת קיר בטון מעוצב בחלל הבית הופך ליותר ויותר רווח. מעצבי פנים רבים משתמשים בקיר בטון דקורטיבי ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי.

* קיר בטון חיצוני – בכל הנוגע לשימוש בקיר בטון חיצוני, הטרנד הנוכחי הוא לבנות קיר בטון חשוף ליצירת מראה אסקלוסיבי של חזית הבית. ניתן גם להשתמש בבטון לעיצוב הגינה והחצר,לבניית שבילי הליכה ולהכנה עבור מחסן או בריכה. קיר בטון אדריכלי מאפשר להינות מהיתרונות העיצוביים, תוך הבטחת יציבות ועמידות לאורך זמן. לאחר יציקתו, ניתן לעצב את הבטון במגוון צורות (לדוגמא במרקם חלק או מחוספס) וכן לצבוע אותו לפי הטעם, אך רבים דווקא מותירים את הבטון החשוף בצורתו הגולמית.

 

איך בונים קיר בטון בבית?

לאור תכונותיו הייחודיות של הבטון, ועל מנת להבטיח רמת גימור גבוהה ומיטבית, יש להקפיד על בחירת גורם מקצועי, מומחה ומנוסה לביצוע העבודה.

בבניית קיר בטון, השלב הראשון הוא לייצר תבנית מתאימה, עמידה וחזקה, שתספק את התמיכה המירבית בעת פעולה היציקה. שלב בחירת התבנית הוא קריטי, שכן במהלך היציקה משקלו של הבטון מפעיל עליה לחץ אדיר.

לאחר יציקת הבטון על התבנית המתאימה, נוצרת הצורה הרצויה לקיר או למשטח הבטון הרצוי. כעת, נותר רק לחכות שהבטון יתקשה.

 

קיר בטון או בלוקים – במה לבחור?

קיר בטון, כשמו כן הוא, עושה שימוש בבטון גולמי על מנת לייצר את הקיר או המשטח הרצוי. לעומת זאת, קיר בלוקים, או קיר דמוי בטון, מורכב משכבות לבנים המודבקות זו לזו. בעוד קיר בלוקים מאפשר גמישות מסוימת, שכן קל ופשוט יותר לבנות ולהרוס אותו, קיר בטון מעניק יציבות, עמידות וחוזק רב יותר. לכן, הבחירה בקיר בטון מתאימה יותר עבור אלו המעוניינים בקיר או משטח שיחזיק לאורך זמן רב.

 

מהו קיר דמוי בטון?

קירות דמוי בטון הם אופציה אידאלית עבור אלו המעוניינים במראה הבטון אך מתקשים להתחייב לקירות בטון בבית, או לאלו המעוניינים בהוספת קירות דמוי בטון בדירה קיימת. קירות דמויי בטון הם למעשה חיפוי על קיר שאיננו בהכרח עשוי מיציקת בטון מלאה. השימוש הנפוץ ביותר נעשה בבניית קיר דמוי בטון למטבח או בסלון הבית, להוספת טאץ' עיצובי מודרני.

 

מהו מחיר בניית קיר בטון בבית?

מחיר בניה של קיר בטון בבית או בדירה משתנה בהתאם לסוג והיקף העבודה הנדרשת. להלן פירוט המחירים הממוצעים למגוון עבודות בטון רלוונטיות:

  • טווח מחירים של יצירת עמוד בטון הוא בין 1500-1900 ש"ח למ"ר.
  • מחיר בניית קיר בטון למטר הינו החל מ-450 ש"ח עבור קיר סטנדרטי.
  • עלות קיר טלויזיה נעה בין 100 ל-150 ₪ למטר.
  • מחיר בניית קיר דמוי בטון בבית הינו החל מ-190 ש"ח למ"ר.
  • מחירה של יצירת רצפת בטון או מבטח בטון בחצר נע בין 149-369 ש"ח למ"ר.
  • מחירן של מדרגות בטון נע בין 250-500 ש"ח למדרגה.
  • המחיר של יציקת בטון לבריכה הינו החל מ- 450 ש"ח למ"ר.
  • כמה עולה הקמת גג בטון? החל מ-350 ש"ח למ"ר.