חיתוך סלעים, או ניסור סלעים, הן פעולות אשר משמשות לרוב לביצוע עבודות תשתיות בהיקף רחב, אך לא רק. גם בשיפוץ ביתי ניתן להיתקל בצורך לבצע ניסור סלעים בזמן שיפוץ גינה למשל. כאשר מדובר בעבודת ניסור סלעים, כל עבודה היא שונה ומצריכה תכנון וביצוע המותאם ספציפית לאזור ולעבודה המבוקשת.

 

חיתוך סלעים במחיר מיוחד!

לקבלת הצעה התקשרו: 055-9705135

 

חיתוך סלעים מקצועי

ביצוע חיתוך סלעים מצריך היכרות עם השטח אשר באמצעותה ניתן לבחון כמה גורמים קריטיים להמשך העבודה. הפרמטר הראשון הוא המיקום בו נמצא הסלע וההשפעה שלו על הסביבה, מתוך כך מסיקים מסקנות הקשורות לפרמטר השני ועונות על השאלה החשובה – האם ניסור הסלע יזיק לסביבתו ויש צורך בפינוי הסביבה טרם תחילת העבודה.

הפרמטר השלישי אותו צריך לקחת בחשבון הוא גודל הסלע והחומר ממנו הוא עשוי. לאחר ניתוח הממצאים בשטח ניתן לחשב מראש את משך זמן העבודה הדרוש, לתכנן את תכנית העבודה המפורטת אשר בסופו של דבר תחסוך זמן יקר וכן, כסף. במהלך שלב הניתוח והתכנון יוחלט האם יש צורך לבצע ביקוע סלעים במהלך העבודה או שניתן לנסר את הסלע בשלב אחד.

עבודת מסוג זה מחייבות ניתוח מקדים של השטח ובניית תכנית עבודה ברורה ומוסדרת לניסור סלעים. מחיר עבודה מסוג זה הוא תלוי בפרמטרים אותם הצגנו לעיל, לכן לא ניתן לנקוב במחיר "קטלוגי" מראש לחיתוך סלעים.

מחיר החיתוך הוא אכן משתנה חשוב כאשר בוחרים קבלן לביצוע עבודה מסוג זה, אך ישנם משתנים חשובים לא פחות ואף יותר אותם צריך לקחת בחשבון בטרם בוחרים קבלן. ניסור סלעים מתבצע באמצעות מסור חשמלי, עליו מותקן דיסק פלדה המצופה אבקת יהלומים.

היהלומים מחזקים את הדיסק ומאפשרים לו לחתוך, לנסר או לבקע את הסלע בקלות יחסית. השימוש במסור חייב להתבצע בידיים מקצועיות ומיומנות, לכן חשוב להקפיד על הקריטריונים הללו על פני חיתוך סלעים בזול, בכדי לקבל תוצאות מדויקות ואיכותיות.

 

למה דווקא אנחנו?

אנו בקל-בטון מספקים שירותי חיתוך, ניסור וביקוע סלעים ברמת גימור גבוהה ואיכותית. קל-בטון מקפידה על מקצועיות, יעילות ובטיחות באתרי העבודה תוך שמירה על האינטרסים של הלקוחות באמצעות שמני עבודה קצרים ומחיר נוח.