צוות קל בטון מרחיב דלתות באופן מקצועי – פריסה ארצית ומחירים אטרקטיביים

אולי אתם לא חושבים על דלת המשרד או הבית שלכם בכל יום, אך הודות לה אתם יכולים לצאת ולהיכנס מהחלל, תוך שהיא תוחמת בין החלל הפרטי שלכם ובין החלל הציבורי. במרבית המקרים הדלת מתאימה בגודלה בדיוק מושלם לחלל, אך לא אחת יש צורך להרחיב את פתח הכניסה והיציאה ממנה. רגע לפני שאתם מרימים ידיים ובטוחים כי אין כל סיכוי לעמוד בפני בטון – דעו כי ניתן לבצע הרחבת פתח דלת!

עבודת ההרחבה מתבצעת הודות למסור היהלום, באמצעותו ניתן להגיע לחיתוך מדויק – במינימום רעש ולכלוך. קל בטון שמחים להציג בפניכם את המידע הנדרש אודות הרחבת דלת כניסה לבית, לממ"ד או עבור כל פתח אחר.

 

 

הרחבת דלתות, פתח כניסה, פתחי יציאה ועוד (מחירים נוחים)

✔️ הרחבה של פתח הכניסה לבית או למשרד, הרחבת דלת כניסה למקלט או ממ"ד בזול

✔️ עבודה מקצועית ומדויקת של אנשי מקצוע מנוסים, עמידה בזמנים, שירות אדיב, יחס אישי

למידע נוסף במספר: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון באופקים

 

הרחבת פתחים לטובת הנגשת הכניסה

כדרך העולם, אנשים בגילאים מתקדמים יותר מתחילים להסתייע בכסאות בגלגלים ובקלנועיות. כסא הגלגלים או הקלנועית מסתמנים כאורח חדש בבית שצריך לבסס עבורו את תנאי המחיה הנוחים והאידיאלים ביותר. עד כה, לא היה לכם כל צורך לבצע הרחבת פתח כניסה, אך כעת כן.

כסאות גלגלים ובעיקר קלנועיות (בדגש על אלו הזוגיות), זקוקות לפתח רחב יותר על מנת להיכנס בפתח הדלת. במקרים שכאלו דעו כי אינכם צריכים לוותר על כלי העזר – אלא שפשוט ניתן בעבודה קצרה, ממוקדת ומדויקת להרחיב את פתח הדלת. ואתם? יכולים ליהנות מאיכות חיים!

 

רכשתם דלת וגיליתם שהיא קטנה? לא קרה כלום!

אמנם הסיכוי כי תרכשו דלת במידה שאינה מדויקת אינו גבוה, אך המציאות היא שדברים כאלו קורים. כשאתם צריכים לחשב עלות מול תועלת, אתם מגלים כי רכישת דלת חדשה במידות חדשות, תעלה לכם יותר כסף מאשר לבצע הרחבת יציאה או כניסה בפתח הבית. כשהפתח של דלת הכניסה (או של חדר מסוים בבית) קטן, ניתן לבצע את ההרחבה בהתראה קצרה, צרו קשר לפרטים נוספים.

 

מה חשוב לבדוק לפני עבודת הניסור?

אחרי הכל, מדובר על ניסור של בטון. המון פעמים הגישה של הלקוחות היא "תנסר, מה שיהיה, יהיה". בפועל, ישנה אחריות גדולה לאנשי המקצוע המציעים הרחבה של דלת כניסה למקלט או ממ"ד. לכן, יתבצעו בדיקות מקדימות לפני הניסור בכדי להבטיח עבודה איכותית:

  • האם הניסור יפגע בקווי חשמל / מים
  • האם הניסור יפגע ביציבות המבנה

 

באילו מקרים יהיה כדאי להרחיב את פתח הכניסה לממ"ד?

כל עוד מתגוררים בבית זוג צעיר, הרי שפתח הממ"ד הנוכחי מתאים להם. בסופו של דבר, עליכם לזכור כי הממ"ד אמור לשרת אתכם בשעת חירום – כך שעל כל בני הבית להיכנס אליו כמה שיותר מהר.

כל עוד מתגוררים בבית מעל ל-5 נפשות, הרי שכדאי בהחלט לקחת בחשבון את הרחבת הפתח. עם ההרחבה, בני הבית לא יצטרכו בשעת חירום להיכנס ב"טור", אלא שיהיה ניתן להיכנס בשורה מבלי שאחד מעכב את השני.