מחפשים עבודת ניסור בטון בראש העין? חברת קל בטון היא הכתובת שלכם. אנחנו בקל בטון מתמחים בשירותי חיתוך וניסור בטון בראש העין ובפריסה ארצית. קבלני הניסור שלנו ינסרו את הבטון לטובת יצירת חלונות או דלתות, יתקנו קצוות ויבססו פתחים לצנרות בהתאם לדרישתכם. ואת כל זה אנחנו עושים לא רק במקצועית גדולה, אלא גם במחירים הוגנים, מהמשתלמים בשוק.

 

ניסור וקידוח בטון בראש העין – עבודה מקצועית במחיר הוגן!

✔️ אנו מבצעים את כל סוגי עבודות הבטון בראש העין והיישובים הסמוכים

✔️ ניסור לדלת או לחלון, קידוח לתשתיות, וונטה, מייבש או מכונת כביסה

✔️ עבודה בשיטות מתקדמות, כולל ניסור יהלום

להצעת מחיר אטרקטיבית התקשרו

לטלפון: 055-9705135

 

ניסור בטון בראש העין

ניסור וקידוח בטון בראש העין – קל בטון

 

ניסור בטון בראש העין – פחות מדברים, יותר מנסרים

לפני שנכנס לעובי הקורה, בואו נתחיל מהבסיס – מה זה בעצם ניסור בטון, ומתי זה נחוץ?

בטון הוא אחד מהחומרים החזקים והעמידים ביותר הנמצאים בשימוש האדם. חוזקו של הבטון מהווה יתרון בעת הבנייה, אך גם אתגר רציני כשצריך לשפץ ולנסר אותו. ניסור בבטון מצריך ציוד מיוחד, ומיומנות גבוהה מצדו של מפעיל הציוד.

הנה כמה מקרים לדוגמה, בהם נדרש ניסור בבטון:

✔️ יצירה או הרחבה של חלון או דלת

✔️ התקנת מזגן בקיר בטון

✔️ ניסור פתח לעליית גג

✔️ ניסור הרצפה או הקירות לצורך התקנת תשתיות

טכניקת ניסור בטון מאפשרת לחתוך את הבטן בקו ישר ומדויק, עד רמת הסנטימטר. כך, למשל, נוכל לבצע עבורכם ניסור בטון אופקי בראש העין בצורה מדויקת לחלוטין. בין אם אתם זקוקים לשירותי ניסור מדרגות בראש העין, או מחפשים מישהו שיבצע עבורכם ניסור גג או תקרת בטון בראש העין – חשוב לפנות לחברה שמתמחה ספציפית בניסור בטון.

 

האם עבודת הניסור גורמת נזק למבנה?

ניסור וקידוח בטון בראש העין לא גורמים נזק לא לחלל הספציפי בו מתבצעת העבודה ובטח שלא למבנה בו אתם גרים או עובדים. הטכנולוגיה המתקדמת בה אנחנו עושים שימוש מאפשרת לנו לבצע עבודה מדויקת מאד, כך שאנחנו יודעים לתכנן את כל המהלכים מא' ועד ת'. עבודת הניסור אינה מורכבת ובמרבית המקרים כוללת איש צוות אחד מיומן שיגיע אליכם לטובת ניסור איכותי.

 

ניסור בטון ביהלום בראש העין – מהו ניסור ביהלום?

טכניקת הניסור המתקדמת ביותר בענף הבנייה, היא ניסור בטון עם יהלום. ניסור בטון ביהלום מתבצע באמצעות מסור מיוחד שנקרא מסור יהלום, על שם רסיסי היהלום שמצפים את הלהב שלו. כידוע, יהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע, ולכן הוא חותך בעד בטון בקלות ובדיוק מרבי.
ניסוי בטון ביהלום מתבצע באחת משתי דרכים:

#1 ניסור בטון באמצעות דיסק יהלום בטכניקה הזאת משתמשים במסור עם דיסק חשמלי שמגיע בגדלים שונים. השיטה הזאת יעילה כשצריך שיפוץ פשוט במבנים קיימים, למשל פתיחה של דלת או חלון בקיר בטון.

#2 ניסור בטון באמצעות כבל יהלוםטכניקת ניסור בכבל יהלום היא מתקדמת יותר ומתוחכמת יותר. ניסור בכבל יהלום מתאים במיוחד לעבודות מורכבות, כמו בנייה בגובה או ניסור של בטון עבה במיוחד.

עבודה של ניסור וקידוח בטון ביהלום בראש העין היא אחת מהעבודות השכיחות ביותר שאנחנו מבצעים, זאת הודות לתוצרים משביעי הרצון ולמהירות הרבה שבה העבודה מתבצעת. לא אחת אנחנו נשאלים לגבי ההשלכות של עבודת הניסור, זאת מאחר וישנם לא מעט לקוחות החוששים ליציבות המבנה. חשוב שתדעו כי אצלנו בקל בטון עבודת ניסור וקידוח יהלום בבטון מתבצעת באופן מבוקר ובטוח או לא מתבצעת בכלל.

 

כמה עולה ניסור בטון בראש העין?

אחת השאלות שאנחנו יותר נשאלים היא בדבר המחירים עבור עבודות הניסור. מחיר ניסור בטון בראש העין אינו קבוע, אלא משתנה בהתאם לסוג העבודה. את המחיר נוכל לשקף בפניכם כבר בשלב בו נגיע אל האזור בו תרצו לבצע את העבודה. במעמד זה גם נחתום על הסכם שישרת גם אותנו וגם אתכם – החל מפירוט העבודה, זמני ההתחלה וסיום העבודה וכמובן העלויות.

אם כן, על פי מה מתמחרת חברת ניסור בטון בראש העין את עלות הניסור? ראשית, ניקח בחשבון את גודל השטח הנדרש לניסור. בעוד ישנן עבודות המסתכמות בניסור קטן, ישנן עבודות משמעותיות יותר כמו ניסור ליצירת פתח לחלון או ניסור קורות. כמו כן, ניקח בחשבון את עובי הבטון, כאשר ככל שהבטון יהיה עבה יותר, בהתאם תעלה העלות הכוללת – כך למשל ניסור חומת בטון בראש העין של חומה עבה, יעלה יותר מאשר ניסור בקיר בטון סטנדרטי.

בנוסף, ישנה חשיבות רבה למיקום. בעוד ישנם מקומות בחלל שהינם נגישים יותר ועל כן ניתן לנסר בקלות יחסית, ישנם מקומות שהנגישות אליהם מעט מורכבת יותר – כך שגם פרמטר זה נכלל בחישוב העלות הסופית.

 

עבודות בטון בראש העיןמחיר משוער לעבודה
ניסור של קיר -
ראש העין
החל מ-175 ₪ למטר
ניסור במסור יהלום בראש העיןהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור פתח לחלון או לדלתהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
פתח עבור מכונת ו/או מייבש כביסההחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן בעיר ראש העיןהחל מ-390 ₪

 

למה דווקא קל בטון?

אם משאלתכם היא לעבוד עם חברה המציעה ניסור בטון בראש העין בזול, מקומכם איתנו! בכדי לנסר קיר, פתח או קורה לא צריך לשבור תכנית חיסכון, אלא לדבר איתנו. אנחנו מתאימים את עצמנו אליכם מבחינת הזמנים ומבצעים את הניסור ברמות הגימור הגבוהות ביותר.
חברת קל בטון עובדת לפי שלושה עקרונות ברזל: בטיחות, מקצועיות ואמינות. לאורך השנים עבדנו עם לקוחות פרטיים ועסקיים בכל הארץ, וצברנו ניסיון וידע מקצועי. את הידע שצברנו נשמח לתרגם לתכלס: עבודה איכותית, במחירים הוגנים. הרימו טלפון עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר, ללא שום התחייבות מצידכם.