קל בטון עושה הכל על מנת שיהיה לכם כמה שיותר קל: אנחנו שמחים להציע לכל תושבי לוד שירות של ניסור בטון בלוד במחירים אטרקטיביים.

הטכנולוגיה המתקדמת של ניסור הבטון יצרה מהפכה, וכיום ניתן לעמוד גם בפני אחד החומרים החזקים ביותר – בטון. אנחנו עושים שימוש אך ורק בטכניקות מתקדמות ובמכשור מתקדם. המטרה? תוצאות איכותיות ברמות הגימור הגבוהות ביותר! זקוקים לשירות של ניסור קיר בלוד, יצירת פתחים או מעברים? אנחנו הכתובת שלכם!

 

ניסור בטון בלוד במקצועיות ובמחיר ידידותי – קידוח בטון ביהלום

✔️ אנו עושים שימוש בציוד מתקדם ומקפידים על שירות ברמה הגבוהה ביותר

✔️ שירותי קידוח בטון בלוד, ניסור קיר לדלת וחלון, פתיחת חור למזגן או מייבש כביסה ועוד

✔️ ניסורי בטון בלוד והסביבה: שכונת גני אביב, גני יער,

הרכבת, עמידר, לוד הצעירה, אחיסמך, גבעת הזיתים,

רסקו, נווה אלון, נווה נוף, שרת, רמט ונוספות

הצעת מחיר בטלפון: 055-9705135

ניסור וקידוח בטון בלוד בזול - קל-בטון

ניסור וקידוח בטון בלוד – קל-בטון

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון הינו סוג של עבודה מעולמות הבנייה והשיפוצים אשר משמשת לתכנון, עיצוב וארגון של חללים ומבנים מכל הסוגים. כשמנסרים בטון, למעשה מפרידים את הבטון מקונסטרוקציה נתונה לצורך יצירת פתחים למטרות שונות. אנו בקל בטון מבצעים את כל הסוגים של עבודות חיתוך בטון בלוד והסביבה. כל עבודת חיתוך או קידוח בטון בלוד מתוכננת ומתבצעת בהתאם לצרכי העבודה הספציפיים.

כך למשל, ניסור גג בטון וניסור תקרת בטון משמשים לאיחוד של קומות בבניין מגורים או מתקן לוגיסטי ומתאימות מאוד בעבודות שדרוג או שיפוץ נכסים. ניסור קירות בטון יכול להתבצע גם בסדרי גודל קטנים ומדויקים כמו לפרוץ פתח בקיר ליצירת חלון חדש או להגדלת פתח הדלת.

 

מתי צריך שירותי ניסור בטון?

שירותי ניסור בטון הם מצרך מבוקש למיזמי בנייה או שיפוצים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. בין אם מדובר בבנייה של דירת מגורים או בית פרטי חדש, ובין אם מדובר בתהליכי שיפוצים של משרד, חנות או מתקן לוגיסטי, כמעט תמיד יעלה הצורך בעיצוב או תכנון מחדש של קונסטרוקציות בטון.

אך למה צריך לנסר בבטון? ניסור וחיתוך בטון מספק מענה הן לצורך תכנוני-הנדסי כמו ארגון מחדש של חלל המגורים או העבודה, והן לצרכים עיצוביים ואדריכליים כמו יצירת נישות בקירות בטון. עבודות ניסור בטון נפוצות הן למשל ניסור פתחים לחלונות ולדלתות, ניסור מדרגות מבטון, ניסור גגות ותקרות בטון, ניסור רצפת בטון וניסור מסתור כביסה.

 

ניסור יהלום בלוד – כך זה עובד

מסור היהלום – שעשוי מפלדה מוטבעת יהלומים ומונע באמצעות חשמל – הוא הכלי האולטימטיבי לניסור קירות בטון מכל הסוגים. ניסור בטון בלוד בשיטת היהלום מעניק לכם שקט נפשי וגם שקט לאורך העבודה. שיטה זו הינה המובילה ביותר כיום לטובת ניסור בטון, שכן העבודה מייצרת מינימום של נזק לסביבה. עם ניסור יהלום, לא צריך לדאוג מפסולת, לכלוך ואבק בכמויות גדולות באתר בעבודה.

התרחיש הקיצוני ביותר שיכול לקרות בעקבות העבודה הינו סדקים, כאשר גם הם נדירים והסבירות להם הינה נמוכה. כאשר הניסור נעשה בקרבה לצינורות, תעלות ומערכות תשתית חיוניות, הסיכון לנזקים נלווים עולה משמעותית. ניסור בטון ביהלום מאפשר למזער את הסיכונים הללו, שכן ניסור היהלום ניחן ברמת דיוק מקסימלית, תוך קבלת קווי חיתוך נקיים, ישרים ואלגנטיים.

אנחנו מבצעים עבודות משמעותית וגדולות, אך גם עבודות נקודתיות וקטנות יותר – הכל בהתאמה מלאה לצרכים שלכם. ניסור וקידוח בטון בלוד יכול לשרת אתכם למגוון רחב של מטרות, כאשר אחת העבודות הפופולאריות ביותר באה לידי ביטוי עם ניסורים לטובת יצירת חללים מוגנים.

 

מתי עבודה של ניסור לא יכולה להתבצע?

חברת ניסור בטון בלוד מבצעת סט של בדיקות מקדימות לפני ביצוע העבודה. אנו עושים זאת על מנת להבטיח שהעבודה תתבצע בסטנדרט הגבוה ביותר של בטיחות – לכם ולשוהים בסביבה.

על כן, ישנם לא מעט מקרים בהם אנו מוצאים כי עבודת הניסור אינה מומלצת וחשוב שגם אתם תכירו מקרים שכאלו: במקרים בהם נגלה כי המבנה אינו די יציב מאחר והוא מאד ישן הוא מאחר ויש בו ליקויי בנייה, לא נוכל לבצע את העבודה.

קידוח חור בקיר, גם זה הקטן ביותר, הינו קידוח משמעותי, כך שבבניינים ישנים ואינם יציבים עבודה זו אינה מומלצת.

 

כמה עולה ניסור בטון בלוד?

אנחנו לא יכולים להתחייב מראש על עלות עבודה מאחר ועלינו להגיע פיסית אל האזור בו נדרש הניסור, אך מה שכן נוכל להתחייב עליו הוא על מחירים זולים.

מחיר ניסור בטון בלוד דרכנו הינו מחיר נגיש שלא ימנע מכם לבצע את עבודת הניסור הנדרשת על ידכם. אנחנו יכולים לבצע את מגוון הניסורים – החל מניסור לטובת פתח חלון ועד ניסור לטובת פתח לדלת במבנה.

הצעת המחיר מאיתנו תימסר לכם לאחר הבנת היקף העבודה ובדיקה מקצועית של אנשי המקצוע שלנו.

 

עבודות בטון בעיר לודמחיר מומלץ לפי סוג עבודה
ניסור קירות בלודהחל מ-175 ₪ למטר
ניסור יהלום בלודהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור פתח לחלון או לדלתהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
קדיחת חור בקיר עבור מכונת ו/או מייבש כביסההחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן בלודהחל מ-390 ₪

 

למה דווקא קל בטון?

עבודה עם בטון הינה עבודה שחייבת להתבסס על ידע רב ומיומנות רבה. אנשי המקצוע המגיעים מטעמנו הינם מומחי בטון שיודעים לאתר כשלים או ליקויים, יודעים להציע לכם פתרונות יצירתיים במקרים בהם ניצבים אתגרים והם בעיקר יודעים לבצע את מגוון עבודות הניסור. הזמינות שלנו גבוהה, תודעת השירות חסרת פשרות והמחירים זולים! ועכשיו? מנסרים!

צוות קל בטון מציע את כל סוגי עבודות הבטון בעיר לוד והסביבה בפריסה רחבה, בזמינות מרבית ובמקצועיות שאינה יודעת גבול. אם זה במהלך שיפוץ של בית, דירה או משרד, ובין אם בתהליכי הקמה של פרויקט בנייה חדש, כמעט תמיד צריך יהיה לנסר, לחתוך או לקדוח בבטון.