אנו בצוות קל-בטון נשמח לשלוח אליכם את מיטב הצוותים ואנשי המקצוע שלנו במועד הנוח עבורכם על מנת לבצע בניית קיר בלוקים

בניית קירות באמצעות בלוקים הינה שיטת הבנייה המקובלת, הפופולארית והנפוצה ביותר בארץ. ואכן, רוב רובם של המבנים בישראל כוללים בנייה מבוססת בלוקים. להלן כל המידע על תהליך בניית קיר בלוקים בטון, כולל השימושים והיתרונות שבבנייה מסוג זה, סוגי העבודה, תהליך העבודה, האישורים הנדרשים ומחירים נפוצים. אנו מציעים לשירותכם בניית קיר בלוקים ובטון במחירים מעולים. כמו כן, המחויבות שלנו היא לרמה המקצועית הגבוהה ביותר עבור בניית קיר לבנים. אנו עובדים תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות בעבודה, אמינות ויסודיות עד לפרט האחרון.

 

בניית קיר בלוקים בדירה, בבית או בחצר במחירים אטרקטיביים!

✔️ בנייר קיר בלוקים, קיר חלוקה פנימי, כל סוגי הקירות בפריסה ארצית

✔️ בניית קיר לבנים איכותיות, רמת בידוד גבוהה ומחירים נוחים לכל כיס

✔️ בניית קיר חיצוני במשרד או בבית ע"י צוות אמין ומנוסה

לפרטים, התקשרו: 055-9705135

 

בניית קיר לבנים

בניית קיר לבנים פנים או חוץ במחירים משתלמים

 

באילו מקרים נהוג לבנות קיר בלוקים בבית?

בלוקים, או "לבנים", הם מבנים מלבניים המורכבים מתרכובת של חומרים שונים. מלבד סוגי התרכובות, בלוקים מאופיינים גם במידות שונות. גובהם ואורכם של כל סוגי הבלוקים נותר זהה, בעוד רוחבן משתנה. סוג הבלוק ממוספר בהתאם לרוחבו. כך למשל, קיר בלוק 7 משמעו קיר הבנוי מלבנים שרוחבן 7 ס"מ, אורכן 40 ס"מ וגובהן 19 ס"מ. קיר בלוק 20, לעומת זאת, הינו קיר הבנוי מלבנים שרוחבן 19 ס"מ, אורכן 40 ס"מ וגובהן 19 ס"מ.

 

היתרונות בבניית קיר בלוקים

היתרונות שבבניית קירות בלוקים טמונים באיכויותיהם מבודדות הקור והרעשים. בהתאם לכך ובשונה מאשר בבניית קיר בטון, לעיתים קרובות משתמשים בבלוקים לבניית קיר בבית לבידוד ומניעת רעשים.

היתרון של קיר בלוקים מבודד טמון הן ביכולתו לווסת את מיזוג האוויר ולשמר טמפרטורה רצויה בחלל נתון, והן ביכולתו למנוע בריחת חום או קור, ובכך להפחית את צריכת החשמל, לצמצם את עלויות המיזוג ולחסוך כסף רב. בנוסף, קיר בלוקים תרמי ומבודד תורם לאיכות הסביבה, שכן פחות אנרגית חשמל נדרשת לחימום או לקירור המבנה.

לרוב משתמשים בקירות בלוקים כחלק משיפוץ כללי בדירה או בבית. סוגי שיפוצים אלו כוללים לעיתים קרובות הריסת קירות קיימים ובניית קירות חדשים. קירות בלוקים מתאימים במיוחד כמחיצות פנים. בניית באמצעות בלוקים מאפשרת גמישות והתאמה אל נסיבות וצרכים משתנים. כך לדוגמא, עם הולדתו של תינוק חדש במשפחה ייתכן ויקום צורך בחדר חדש.

באופן דומה, כאשר הילדים גדלים ועוזבים את הבית, לעיתים מתעורר רצון להוריד את קירות חדריהם הישנים וליצור חלל פתוח ומרווח יותר בבית. מקרה נוסף שבו רווח השימוש בקיר בלוקים הוא לצורך מקסום רווחים. כך לדוגמא, לעיתים בעלי דירות מעוניינים להשכיר את הנכס למספר רב יותר של דיירים, ובהתאם להפוך דירת בת 3 חדרים לדירה בת 4 חדרים.

 

מהם סוגי קירות הבלוקים הקיימים, ואילו אישורים נדרשים להוספת קיר בבית?

לפני תכנון וביצוע העבודה, חיוני לאפיין את סוג העבודה הנדרשת. קיימים שני סוגים עיקריים של קיר בלוקים: עבור קיר חיצוני ועבור קיר פנימי. בניית קיר בלוקים חיצוני למבנה מצריכה שימוש בבלוקים תרמיים בעלי יכולת בידוד גבוהה.

מאחר ולכל אזור בארץ אקלים אופייני משלו, המצריך רמת בידוד שונה, התקן בנדרש לבניית קיר חוץ מבלוקים תרמיים משתנה בהתאם לחלוקה הגיאוגאפית הבאה: אזור רצועת החוף, האיזורים ההרריים, איזור ההר והאזור הנמוכים מפני הים. בנוסף לחלוקה חיצוני/פנימי, ניתן לבנות קיר בלוקים על ריצוף קיים או על בטון חשוף.

 

איך בונים קיר בלוקים?

לאחר אפיון סוג קיר הבלוקים הרצוי, סוג העבודה המתאימה והתקן הנדרש, ניתן להתחיל בבנייה עצמה. שלבי בניית קיר בלוקים משתנים בהתאם לסוג העבודה. בבניית קיר על ריצוף קיים, השלב הראשון כולל חציבה בריצוף.

בשלב השני, מניחים את הבלוק ומדביקים אותו על הבלוק הסמוך. הדבקת הלבנים נעשית באמצעות חומרים הדבקה כגון מלט או טיט. לאחר מכן, ממשיכים באותה צורה אל השכבות הבאות, כאשר על כל חיבור של שני בלוקים משלבים בלוק נוסף. כל שורת בלוקים שכזו מכונה "שורה" או "נדבך". לרוב בונים חגורת בטון בעלת ברזלי חיזוק בסמוך לקיר הבלוקים.

בשלב הבא, מורחים שכבת טיח על קיר הלבנים, ומיישרים את הקיר המטויח באמצעות שפכטל. שלב זה, המכונה "הרבצה צמנטית", מיועדת לאטום את הקיר מפני חדירת מים והתפוררות. בשלב האחרון, מבצעים חיפוי דקורטיבי באמצעות הצבע הנבחר.

 

כמה עולה לבנות קיר בלוקים?

מחיר בניית קיר בלוקים משתנה בהתאם לסוג הבלוק (מבודד, תרמי וכו'), מספרו (המעיד על רוחבו) וסוג העבודה (חיצונית/פנימית):

 

סוג העבודהמחיר ממוצע (מ"ר)
קיר בלוקים כולל חגורת בטון380 - 200 ₪
קיר בלוקים ללא חגורת בטון450 - 370 ₪
קיר בלוקים פנימי (מחיצה) עד גובה תקרההחל מ-370 ₪
*כולל חציבה בריצוף, טיח ואיטום
קיר בלוקים פנימי (מחיצה) לא עד גובה תקרההחל מ-100 ₪
קיר בלוקים חיצוני לצורך הפרדה בין גינותהחל מ-400 ₪
*כולל חציבה בריצוף, טיח ואיטום
בניית קיר לבנים פנימי או חיצוניצרו קשר לקבלת הצעת מחיר ספציפית

 

*חשוב לזכור – המחיר המדויק נקבע לאחר אפיון סוג והיקף העבודה הנדרשת.

 

למה לבחור בקל-בטון למשימת בניית קיר בלוקים?

עבודות הבטון שלנו נעשות בכל חלקי הארץ, כך שאם אתם מעוניינים לבנות קיר לבנים בדרום, במרכז או בצפון הארץ צוות המקצוענים שלנו יגיע עד אליכם בכל עת בתיאום ישיר.

חשוב לנו לשמור תמיד על רמת שירות אדיב לכלל לקוחותינו מתוך כבוד לבית ולמרחב אליו אנו שולחים את בעלי המקצוע שלנו.

כמו כן אנו מציעים מחירים נוחים לכל כיס ומקצועיות אשר באה לידי ביטוי בכל שלב ושלב של העבודה. להזמנת עבודה צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם. חשוב שתדעו שאנחנו לא רק בונים, אנחנו מתמחים גם בניסור חומות בטון.

 

אולי יעניין אותך גם:

איך לבנות קיר בטון בבית