ניסור חגורת בטון בפריסה ארצית – שירות מקצועי, מהיר ואמין במחירים ללא תחרות!

ניסור חגורת בטון הוא ממש לא עסק לחובבנים! אז אם העבודה על המבנה שלכם כוללת צורך בביצוע שינויים ברכיב הזה, פנו עוד היום אלינו לקל בטון ותקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר.

מהי חגורת בטון, מתי צריך לנסר אותה, אילו שיטות קיימות לביצוע העבודה ומהן העלויות? מתחילים.

 

שירות ניסור חגורות בטון במחיר אטרקטיבי!

✔️ ניסור חגורת בטון עושים עם צוות קל בטון!

✔️ חיתוך חגורות בטון באופן בטוח ומדויק עם כבל יהלום 

✔️ זמינות גבוהה בפריסה ארצית מלאה

לייעוץ והצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור חגורת בטון

ניסור חגורת בטון מקצועי במחיר מעולה – עם המומחים של קל בטון!

 

 

מה זה חגורת בטון?

חגורת בטון היא רכיב הנדסי שמיושם כחלק בלתי נפרד ממבנים עשויי בטון והיא עשויה ממעין קורות של בטון שמותקנות בהיקף של המבנה ובמקומות שונים.

מה תפקידה של חגורת הבטון? בדומה ליסודות המבנה, היא נועדה לתמוך בו מפני הלחצים המופעלים עליו עקב משקלו העצמי, תנודות הקרקע ותנועות הרוח שפוגעות בו.

השם שלה מעיד על תפקידה, בדיוק כפי שחגורה רגילה "מכניסה" את הבטן פנימה ומונעת ממנה לפרוץ החוצה, כך היא מיועדת לתמוך בקירות ולמנוע מהם לקרוס. מתקינים אותה בצורה אופקית, כלומר בהיקף הקירות ובצורה מקבילה לקרקע, לעיתים גם בכיוון אנכי.

 

אילו סוגי חגורות בטון קיימים?

ניתן למצוא מספר סוגי חגורות בטון נפוצים, בהתאם למיקום שלהן במבנה:

✔️ חגורות בטון ליסודות – ממוקמות נמוך ומחברות את היסודות אחד לשני.

✔️ חגורות בין קומות – ממוקמות מעל או מתחת לפתחים חסרי קירות שנוצרים בדרך כלל בין שתי קומות.

✔️ חגורות בתוך קירות גבוהים – מקובל ליישם אותן בתוך קירות גבוהים על מנת לתמוך בהם.

✔️ חגורות בטון בקירות רגילים – מחברות בין עמודים ותומכות בין היתר גם את האזורים החלשים יותר שבין הקירות לגג.

מכך ניתן להבין שהצורך לבצע את פעולת הניסור הוא סוגיה שעולה כמעט בכל מקרה של התעסקות עם מבנה כזה או אחר וזאת מכיוון שמדובר באלמנט נפוץ ושימושי ביותר בבנייה.

 

מתי צריך לנסר חגורת בטון

לעיתים עולה הצורך לבצע שינויים כאלו ואחרים בבטון, מה שמערב פעמים רבות גם שינויים באחת או יותר מחגורות הבטון שלו. מהן הסיבות הנפוצות לניסור חגורת בטון? ניתן למנות שלוש סיבות עיקריות:

1) שיפוץ מבנה קיים – חגורות היקפי בטון עשויות להיות חלק מקירות שמוסרים בעת שיפוץ מבנה, כגון במקרה של הרחבת דירות (תמ"א 38), איחוד של חדרים, שבירת תקרות או רצפות, יצירה או הרחבה של פתחים קיימים.

2) הריסת מבנים – כאשר הורסים מבנה יש לעשות זאת בצורה הדרגתית על מנת למנוע קריסה לא מבוקרת. הסרת הקורות מהווה צעד משמעותי בדרך להריסת המבנה.

3) תיקון ליקויי בנייה – לעיתים על מנת לתקן ליקויי בנייה חמורים יש צורך בהסרה, הזזה או תיקון של האלמנטים הללו.

כמובן שככל שניתן מנסים להימנע מההתעסקות עם אותם אלמנטים, אך כאשר אין ברירה, ניסור חגורת בטון הוא האפשרות הטובה ביותר להתמודדות עם מבנה הנדסי חזקה ומסיבי שכזה.

 

ניסור חגורות בטון

שירות מקצועי לניסור חגורת בטון, זמינות גבוהה בפריסה ארצית – במחיר משתלם!

 

שיטות לניסור חגורות מבטון

בעבר הדרך היחידה להתמודד עם חגורות בטון הייתה להפעיל עליהן כוח ולמעשה לשבור אותן אחרי שמבצעים בהן קידוחים שונים. פעולה שכזאת אינה מדויקת ועשויה לגרום לנזק לא רצוי. כיום מדובר בתהליך הרבה יותר אלגנטי ומדויק ואנחנו מדברים על ניסור חגורת בטון ביהלום.

השיטה כוללת שימוש במסור דיסק מאוד חזק ומסיבי שמצופה באבקת יהלומים ומקורר על ידי מערכת מים. הוא מעוגן לקורות על ידי קידוחים ועל פי תכנון מקדים עובר על פני הקורות ומבצע ניסור מדויק עד רמת המ"מ.

התהליך עצמו מתבצע במינימום הזמן, ללא גרימת נזק ובצורה בטוחה כאשר עובדים נכון. בשביל שהחלק המנוסר לא ייפול כלפי מטה בעוצמה ויגרום נזק, מקובל לאבטח אותו על ידי קשירות שונות והורדה בבטחה.

ניסור באמצעות מסור דיסק יהלום הוא אחת מבין שתי שיטות לניסור חגורות בטון. השיטה השנייה שמורה למקרים שבהם מדובר בקורה שעבה יותר מקוטר הלהב הגדול ביותר של מסור דיסק היהלום. תהליך הניסור במקרה הזה כולל שימוש בכבל פלדה שמצופה באבקת יהלומים.

כבל זה נמתח בין שני גלגלי שיניים ומסתובב במהירות על גבי פני השטח של הקורה ובכך מנסר אותה, כאשר ההפעלה של המערכת הזו מבוצעת בשלט רחוק על מנת לשמור על הבטיחות. חיתוך חגורה מבטון עם כבל יהלום בדרך כלל אינו משמש לניסור בבתי מגורים רגילים, אך כדאי לדעת שהאפשרות הזו קיימת.

 

מה עוד חשוב לדעת על ניסור חגורת בטון?

אז הבנתם כיצד מנסרים חגורת בטון ביהלום, אך יש עוד מספר דברים שעליכם לדעת בנושא:

האם ניתן לנסר חגורת בטון שיש בה מוטות ברזל? – לא רק שניתן, אלא שב-99% מהמקרים האלמנטים האלה מחוזקים בברזל כך שהדבר מחויב המציאות. הן מסור דיסק היהלום והן כבל היהלום מסוגלים לנסר גם דרך בטון מזוין.

האם ניסור חגורת בטון דורש היתר? – לא תמיד. כן יש חובה לקבל אישור של קונסטרוקטור לפני ביצוע המשימה וזאת על מנת להבטיח שלא ייגרם נזק שיסכן את יציבות המבנה. גם אנחנו וגם הקונסטרוקטור ננחה אתכם האם במקרה המסוים יש לקבל היתר מהרשות המקומית לפני ביצוע העבודה.

האם יש הכנות שנדרש לבצע לפני ניסור חגורת בטון? – יש לפנות את האזור המנוסר מחפצים, להכין תשתית מים פנויה (לטובת קירור המים של המסור) וחיבור חשמל מתאים (נדרש חיבור תלת פאזי).

 

כמה עולה לנסר חגורת בטון עם מסור יהלום?

מחיר ניסור חגורת בטון מתחיל ב-450 שקלים ויכול להגיע גם ליותר מ-1,000 שקלים, בהתאם לסוג העבודה וההיקף שלה.

העלות מתחילה ב-190 שקל למטר.

להלן מספר גורמים שיקבעו את המחיר הסופי:

  • עובי חגורת הבטון – ככל שהקורה עבה יותר, כך נדרש מסור גדול ויקר יותר.
  • אורך הניסור – מחיר ניסור חגורת בטון תלוי גם בכמה מטרים של קורה יש להסיר.
  • תשתיות – אם אין תשתיות מים וחשמל במקום, הדבר יכול להיות מסופק בתוספת תשלום.
  • שירותים נוספים – ריסוק ופינוי של חגורת הבטון או צורך בפינוי החלק המנוסר על ידי מנוף יעלה את המחיר.

צלצלו אלינו לשם קבלת פרטים נוספים ותקבלו מענה מקצועי ומהיר. צוות קל בטון.