זקוקים לשירותי ניסור בטון בקרית ים? ניסור בטון זאת מלאכה מורכבת, ובידיים לא מיומנות היא עלולה להיות מסוכנת. לפני שאתם בוחרים חברת ניסור בטון יש כמה דברים בסיסיים שכדאי לדעת, כדי שתוכלו לעשות בחירה מושכלת. בזכות ההתפתחות הטכנולוגית של השנים האחרונות  עבודות ניסור בטון בקריית ים יכולות להתבצע במספר שיטות. מה ההבדל בין השיטות, איזו שיטה מתאימה לכם וכמה זה יעלה לכם?

 

ניסור בטון בקריית ים – שירות מקצועי במחירים מעולים!

✔️ ניסור וחיתוך בטון בקריית ים מכל הסוגים: ניסור חלון בטון, הריסת מבנים, ניסור קיר בטון, תקרה או גג ועוד

✔️ ניסור יהלום בקרית ים – עבודה נקייה ומדויקת לפי נהלי בטיחות קפדניים!

✔️ ניסורי בטון בקריית ים בכל רחובות העיר: יצחק שדה, המעפילים, שדרות ויצמן, לוחמי הגטאות, בורוכוב, טרומפלדור, פנקס, מוהליבר

✔️ לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לניסור וקידוח בטון בקריית ים צרו קשר >>

לייעוץ והצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון בקרית ים

ניסור בטון בקריית ים והסביבה, שירות מקצועי, מחירים נוחים

 

 

שירותי ניסור בטון בקריית ים

ניסור בטון מתבצע באמצעות ציוד מיוחד שכולל דיסק מסור חשמלי. באמצעות המסור ניתן  לייצר פתחים בבטון, למשל במצב שבו נרצה להתקין חלון חדש או לשבור קיר פנימי לצורך הרחבה של החלל הקיים. עבודת ניסור בטון יכולה להתבצע רק לאחר פגישה עם מהנדס בניין שמאשר את בטיחות העבודה. קיבלתם אישור? נהדר, זה הזמן לפנות לחברה שמתמחה בשירותי חיתוך בטון בקריית ים.

 

ניסור יהלום בקרית ים – מה זה אומר ולמי זה טוב?

בעבר, ניסור בטון התבצע באמצעות בכלים גדולים ומסורבלים כמו פטיש קונגו. בשנים האחרונות נכנסה לשוק טכניקה חדשה  – ניסור יהלום. ניסור יהלום מתבצע באמצעות דיסק מיוחד שמצופה באבקת יהלום. יהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע, ולכן הוא חותך בעד בטון בקלות יחסית. טכניקת ניסור קיר בטון יהלום הפכה לנפוצה ביותר בעולם בשנים האחרונות, בזכות יעילות העבודה, המהירות שלה ורמת הדיוק הגבוהה.

 

דוגמות לעבודות ניסור בטון בקריית ים

במהלך השנים ביצענו עבודות בטון רבות בכל רחבי הארץ, כולל ניסור ביהלום. הנה כמה דוגמאות לחלק מהעבודות שאנחנו מבצעים:

✔️ ניסור תקרת בטון בקריית ים: ניסור תקרה הוא מעט מורכב יותר מניסור רגיל, משום שיש לתכנן את אופן הנפילה של התקרה ולשמור על בטיחות הנוכחים באתר הבנייה.

✔️ הריסת מבנים בקרית ים: לעיתים אנחנו נדרשים להרוס מבנה מהיסוד. כדי לעשות זאת נשתמש בטכניקות של ניסור יהלום, לעיתים בשילוב עם ציוד הנדסי כבד, כמו טרקטור וכדור הריסה.

✔️ ניסור חלון בטון: אם נרצה לפתוח חלון חדש או להרחיב חלון קיים, עלינו לבצע ניסור בטון בצורה מדויקת כשהשיטה המועדפת היא ניסור במסור יהלום.

 

ניסור וקידוח בטון בקרית ים בהתאם להוראות הבטיחות

עבודת ניסור בטון עלולה להיות מסוכנת, ולכן חשוב לבחור באנשי מקצוע מיומנים שייקחו את הפרויקט שלכם ברצינות הנדרשת. העבודה תהיה מלווה במהנדס שיאשר את בטיחות העבודה. ההערכה ראשונית תתבצע עוד בטרם העבודה מתחילה – כולל מיפוי של כל התשתיות במבנה, כדי שלא יינזקו במהלך העבודה.

 

כמה עולה לנסר בטון בקרית ים?

מחיר ניסור בטון בקריית ים נקבע על-פי סוג העבודה, משך זמן העבודה הנדרש, עובי הבטון שצריך לנסר ואופי המבנה עצמו. עבודת ניסור בטון פשוטה תעלה לכם כמה מאות שקלים למטר, בעוד שעבודה מורכבת בתנאי סביבה מאתגרים תהיה יקרה יותר. כדי לקבל הצעת מחיר, עליכם ליצור קשר ולספק את כל המידע שקיבלתם ממהנדס הבניין. טיפ מאיתנו: בדקו האם שירותים נוספים כמו פינוי פסולת בסוף יום העבודה כלולים במחיר הסופי או לא, כדי להימנע מהפתעות בהמשך הדרך.

 

עבודות ניסור וחיתוך בטון בקריית יםניסור בטון קרית ים - עלויות
ניסור קיר בטון בקרית יםהחל מ-170 ₪ למטר
כמה עולה קידוח בטון בקריית יםמחיר החל מ-180 ₪
עלות ניסור ביהלום בקריית ים החל מ-190 ₪ למטר
מחיר ניסור פתח לחלון בקרית ים החל מ-200 ₪ למטר
עלות קידוח פתח למזגן בקריית יםהחל מ-380 ₪
כמה יעלה קידוח חור בקיר בקרית ים למכונת כביסההחל מ-380 ₪

 

למה דווקא קל בטון?

השוק מלא בחברות לניסור בטון, למה שתבחרו דווקא בנו? טוב ששאלתם. עם ניסיון של יותר מ-18 שנים ושפע המלצות מלקוחות קודמים, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו תמורה הולמת לכסף שלכם. הצוות שלנו מיומן, השירות אדיב והמחירים הוגנים. אנחנו עובדים בפריסה ארצית וגם בקרית ים, תוך שימוש בציוד מתקדם שמפחית את כמות הלכלוך והרעש למינימום ההכרחי. אל תהססו להתקשר ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.