ניסור בטון בעפולה היא פעולה מקצועית מתחום הבנייה, שנפוצה כמעט בכל פרויקטי הבנייה הפזורים ברחבי העיר. בין אם מדובר בשיפוץ של בניין מגורים או בית פרטי בפרויקט התחדשות עירונית – קשה להעלות על הדעת פרויקט שלא יזדקק לחיתוך של קונסטרוקציות בטון בשלב זה או אחר.

אם אתם צריכים שירותי ניסור בטון באזור עפולה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו בצוות קל בטון מספקים מגוון שירותי חיתוך בטון בעפולה והסביבה במחירים הוגנים ומבלי להתפשר על המקצועיות והשירות האדיב.

 

ניסור בטון בעפולה עושים עם המומחים של קל בטון!

✔️ ניסור בטון ביהלום בעפולה והסביבה – מתחייבים למחירים מעולים ולא מתפשרים על איכות השירות

✔️ עבודות בטון מכל הסוגים: קידוח יהלום בעפולה, ניסור בטון וחיתוך בטון בעפולה ועוד

✔️ ניסור בטון בעפולה: גבעת המורה, עפולה הצעירה, שכונת רוממה, דרוקר, נווה יוסף ובכל רחבי העיר 

✔️ פנו אלינו עכשיו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לעבודות ניסור וקידוח בטון בעפולה עם צוות קל-בטון >>

לייעוץ חינם והצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון בעפולה

ניסור וקידוח בטון בעפולה והסביבה

 

 

איך מנסרים בטון בעפולה?

ניסור בטון בעפולה ולמעשה בכל מקום אחר באזור הצפון ובכלל בישראל, נעשה באמצעות כלים ייעודיים שפותחו בטכנולוגיית היהלום. מדובר למעשה במסורים ממונעי חשמל אשר על להביהם המשוננים מוטבע מרכיב ייחודי במינו: אבקת יהלומים כתושים.

השילוב המנצח בין מנוע עוצמתי, להבים חדים ועמידים ושביבי יהלומים גרוסים, הופך את מסור היהלום לכלי העבודה האולטימטיבי לניסור בטון.

ניסור בטון ביהלום מתאים לשימוש על כל סוגי הבטון, מכל סוג ובכל עובי. מכאן שמסור היהלום הוא כלי ורסטילי שמאפשר ביצוע של מנעד רחב של עבודות בטון.

 

מתי נצטרך שירותי ניסור בטון בעיר עפולה?

ניסור בטון ביהלום בעפולה משמש למגוון רחב של פעולות בנייה ושיפוצים. הניסור מאפשר לבצע שינויים, תיקונים או שיפורים במבנה מסוים, למשל:

✔️ ניסור קירות בטון בעפולה ליצירת פתחים חדשים שבהם יותקנו חלונות ודלתות, או למשל כאשר מעוניינים להתקין מזגן בבית.

✔️ ניסור תקרת בטון לאיחוד קומות והרחבת חללים קיימים, לדוגמה לצורך פתיחת פתח לעליית גג.

✔️ ניסור בטון למרזב על מנת לאפשר ניקוז טוב יותר של מי גשמים. פתיחת פתח למרזב מנתבת את עודפי המים ומונעת הצפות.

✔️ ניסור מדרגות לשינוי מבנה וצורת חדר המדרגות בבניין מגורים משותף.

✔️ ניסור גג לשדרוג המעטפת החיצונית של בית פרטי.

 

מהם היתרונות של ניסור בטון ביהלום בעפולה?

ניסור ביהלום בעפולה הוא השירות האידאלי למי שזקוק לעבודת ניסור מהימנה, איכותית ומדויקת במינימום טעויות, נזקים ועלויות נלוות. אך למה בעצם כדאי לנסר בטון בטכנולוגיית היהלום?

להלן כל הסיבות ללמה כדאי לבצע ניסור בטון דווקא בשיטת היהלום:

#1) ורסטיליות – כפי שפורט בסעיפים הקודמים, מסור היהלום מאפשר לחתוך דרך כל סוגי הבטון, כולל בבטון המחוזק בפלדה וברזלים ("בטון מזוין") ובטון עבה במיוחד (כמו למשל קירות ממ"ד). המבנה הייחודי של מסור היהלום ובראש ובראשונה אלמנט היהלום שמעניק לו את שמו, הופך אותו לכלי המתאים ביותר לחיתוך בטון מכל סוג שהוא במינימום מאמץ.

#2) רמת גימור מקסימלית – מסורי היהלום חודרים לבטון ומייצרים חיתוכים אלגנטיים בקווים ישרים ובאיכות גימור מלוטשת שלא ניתן להשיג עם כלי עבודה אחר.

#3) דיוק מרבי – מסור היהלום מאפשר לבצע עבודות ניסור בטון נקודתיות וממוקדות, כך שמדובר בכלי נהדר גם לעבודות בטון עדינות שדורשות דיוק מקסימלי ומינימום סטיות.

#4) תוצאות אופטימליות במינימום נזק – עם מסור היהלום ניתן לבצע חיתוכים מדויקים מבלי לפגוע באלמנטים סמוכים כמו קורות בטון אחרות או צינורות תשתית. כך ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר תוך מזעור הסיכונים, הנזקים והעלויות הנלוות.

#5) מזעור מפגעי רעש ופסולת – ניסור בטון ביהלום מוריד למינימום האפשרי את המפגעים הסביבתיים מפעולת הניסור. מחד, מדובר בכלי עבודה שקט יחסית שאיננו מפריע למנוחת השכנים או שאר העובדים באתר. מאידך, השימוש במים זורמים לצד ניסור היהלום מפחית באופן משמעותי את חלקיקי האבק והלכלוך שמתעופפים בעת הפעולה.

 

כמה עולה ניסור בטון בעפולה?

עלות ניסור בטון בעפולה משתנה ממקרה למקרה, על כן אין אפשרות לנקוב במחיר "פיקס" עבור כל עבודות הניסור. עם זאת, ניתן להצביע על כמה פרמטרים בהצעת מחיר לניסור בטון בעפולה:

✔️ סוג ומטרת העבודה: לשם מה דרוש הניסור? האם להוספת פתחים לחלונות ודלתות, האחדת קומות וחדרים וכדומה?

✔️ סוג, עובי וגודל הבטון: האם מדובר בקיר בלוקים, בקיר בטון סטנדרטי או בקיר בטון עבה במיוחד (כמו במקרה של קירות ממ"ד)?

✔️ היקף העבודה: האם מדובר בניסור נקודתי באזור ספציפי במבנה או בעבודה נרחבת ומפושטת יותר?

✔️ הציוד הנדרש: האם ניתן לבצע את העבודה עם מסור יהלום נייד או שדרוש מסור נייח ומאסיבי יותר?

✔️ כוח העבודה: האם מדובר בעבודה קטנה יחסית שפועל אחד יכול לבצע או שמא דרושים מספר עובדים שיעבדו במקביל?

✔️ עבודות פינוי: האם נדרשת עבודת פינוי של הפסולת מאתר העבודה בתום הניסור?

 

אנו בקל בטון מציעים מגוון רחב של עבודות בבטון לרבות ניסור וקידוח בטון בעפולה ובסביבתה, במחירים הוגנים. ככלל, ניתן להגיד כי עבודה בהיקף גבוה יותר ופרויקטים מורכבים יותר, יעלו את מחיר ניסור הבטון – אך על מנת לקבל אומדן מהימן כדאי להכיר את העלויות של השירותים השונים. להלן דוגמאות לכמה מהם:

 

ניסור בטון בעפולה - לפי סוג השירותמחיר מומלץ
ניסור בטון בעפולה מחיר למטרהחל מ- 150 ₪ למטר
מחיר ניסור גג בעפולההחל מ-190 ₪ למטר
כמה יעלה ניסור בטון לפתיחת דלת בקיר בעפולה?החל מ-190 ₪ למטר
קידוח יהלום בעפולה מחיר ממוצעהחל מ-450 ₪ לקידוח, המחיר עשוי לרדת בהזמנה של כמה קידוחים
מחיר חיתוך בטון בעפולההחל מ-150 ₪ למטר
עלות ניסור מדרגות בטון בעפולההחל מ-190 ₪ למטר
קידוח פתח למזגן בעפולה - כמה תעלה?החל מ- 450 ₪

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

למה לבחור דווקא בנו לניסור וקידוח בטון בעפולה?

כשמדובר בניסור בטון, חשוב ללכת על בטוח ולבחור בגורם מקצועי שיודע את העבודה. עבודה חובבנית ובלתי מקצועית עשויה לעלות לכם ביוקר ולהביא לפגיעה רצינית במבנה או חלילה לנפגעים. אנו בצוות קל בטון מעמידים לרשות קהל לקוחותינו אנשי מקצוע מיומנים  בעלי ניסיון רב שנים בביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון מכל הסוגים. אנשי הצוות שלנו בקיאים בכל רזי טכנולוגיית היהלום ושולטים בכל נהלי הבטיחות באתר העבודה.

אנשי הצוות שלנו מוכנים ומזומנים לתת שירותי קידוח וניסור בטון באזור עפולה והסביבה במחירים הוגנים ובמקצועיות שאינה יודעת גבולות. בין אם מדובר בניסור תקרת בטון בעפולה, ניסור קיר בטון, קיר בלוקים, או בכל עבודת ניסור אחרת בעיר – אנחנו פה לשירותכם כדי להציע ניסור בטון ללא אבק ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות.  פנו אלינו עכשיו לקבלת ייעוץ על ניסור ביהלום בעפולה והסביבה.