ניסור בטון בעמק חפר – צוות קל בטון מבצעת את כל עבודות החיתוך וניסור בטון בעמק חפר והסביבה, במחירים הטובים בישראל! עם שירות אדיב, עבודה מהירה ונקייה לפי כללי בטיחות קפדניים! צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם! 

מחפשים שירותי ניסור וקידוח בטון בעמק חפר? נשמח להציע לכם את שירותנו – שיטות חיתוך מתקדמות, כולל כמובן ניסור יהלום, ניסור בכבל ועוד.

בשורות הבאות נסביר את ההבדל בין השיטות השונות, נסביר כיצד נקבע המחיר לעבודת בטון ונצייד אתכם בכמה טיפים חשובים. שנתחיל?

 

עבודות ניסור בטון בעמק חפר – עבודה מקצועית ומדוייקת עם צוות קל בטון! 

✔️ קידוח בטון בישוב עמק חפר: חיתוך חור לקמין, למזגן, למכונת כביסה, בטון ממ"ד

✔️ ניסור קיר בטון בעמק חפר, ניסור דלת בטון, רצפת בטון, גג בטון,  פתח לחלון ועוד.

✔️ ניסור יהלום בעמק חפר –  שיטות מתקדמות לדיוק ויעילות מירבית!

✔️ עבודות ניסור בטון – בכל היישוב: המזח, נחל אלכסנדר, בית הראשונים,

צבי הנחל, הקטיף, המסיק, התלם ונוספים

✔️ צרו קשר להצעה במחיר חסר תקדים  >>

לייעוץ והצעת מחיר: 055-9705135

 

 

ניסור בטון בעמק חפר

ניסור בטון בעמק חפר והסביבה, שירות אדיב ומקצועי, מחירים מעולים!

 

 

הטכנולוגיה המתפתחת, כיום ניתן לבצע עבודות ניסור וקידוח בטון בעכו במהירות אדירה וברמת גימור גבוהה. באמצעות טכניקות כמו ניסור ביהלום בעכו, הפרויקט שלכם יתבצע ביעילות גבוהה מאי-פעם.

 

מתי צריך שירותי ניסור בטון בעמק חפר?

נכון לכתיבת שורות אלו, כ-43 אלף ישראלים מתגוררים בעמק חפר ב-41 מושבים וקיבוצים שונים. הקרבה למרכז והנופים הטבעיים הופכים את עמק חפר למבוקשת במיוחד.

הבנייה בבית חפר נמשכת במלוא המרץ, והצפי הוא ש-50 אלף תושבים יתגוררו באזור תוך זמן קצר. לאור הפופולריות הגדולה של האזור, עבודות ניסור בטון בעמק חפר הפכו למצרך מבוקש.

 

ניסור יהלום בעמק חפר

חלק מעבודות הבטון מחייבות חיתוך ברמת דיוק גבוהה, למשל ניסור בטון לחלון או לדלת חדשים. במקרים שבהם נחוצה דייקנות גדולה, נשתמש במסור מיוחד שנקרא "מסור יהלום".

על להבי המסור מורכבים שבבים כתושים של יהלום. השבבים מקנים למסור עמידות גדולה והם חותכים את הבטון בקלות, כך שיש לנו שליטה מלאה ברמת המילימטר. במקביל לעבודה עם המסור נשתמש בזרם מים שמקרר את להבי המסור ומונע לכלוך ורעש.

 

חיתוך בטון בעמק חפר באמצעות כבל יהלום

שיטה נוספת לחיתוך בטן היא באמצעות כבל יהלום. הכבל עשוי מפלדה ואליו מתחברים שבבי יהלום. הכבל מסתובב באמצע מנוע חשמלי ומייצר לחץ גדול, שמאפשר חיתוך של בטון עבה וברזל באופן עוצמתי, מדויק ושקט.

בניסור יהלום נשתמש לצורך קידוח של בטון עבה (מעל 50 ס"מ) או באזורים שהגישה אליהם מורכבת, למשל ניסור מתחת למים. אלמנטים נוספים שמתאימים לניסור בכבל יהלום הם ניסור כלונסאות, עמודי בטון וארובות בטון.

 

קידוח בטון בעמק חפר

ישנן עבודות שלא מצריכות רמת דיוק גבוהה, אבל הן כן מצריכות כלי חזק ועוצמתי שיחתוך את הבטון בקלות -למשל קידוח פתח למזגן או קידוח חור למכונת כביסה. במקרים כאלה נשתמש במקדח בטון. את המקדח נתאים לסוג הקיר (קיר רגיל או קיר של ממ"ד?), לעומק הנדרש ולקוטר הנחוץ. בזמן קידוח בטון ביהלום נרטיב את הקיר כדי לצמצם את החיכוך שנוצר ולהפחית את רסיסי האבק. קידוח בטון משמש גם לצרכים תעשייתיים, כמו התקנה של מערכת אוורור, תשתיות ותעלות מיזוג.

 

כך נמנע לכלוך ואבק

עבודת הניסור גורמת לפליטה של חלקיקי אבק בכמות גדולה. האבק מכיל חומר רעיל בשם  צורן, ושאיפה שלו עלולה להזיק לבריאות ולגרום למחלות נשימה כמו אסטמה, מחלת ריאות חסימתית וסרטן ריאות. למרבה המזל, יש מספר שיטות שמפחיתות את האבק הנוצר במהלך הניסור – כולל שימוש בזרם מים ובכלים ששואבים את האבק במהלך הבנייה.

 

מחיר ניסור וקידוח בטון בעמק חפר

מחיר ניסור בטון בעמק חפר נקבע בהתאם למספר גורמים: סוג העבודה, היקף העבודה, מידת המורכבות שלה, סוג הבטון והעובי שלו.

המחיר נע בין מאות לאלפי שקלים בהתאם לעבודה הנדרשת.

אין מחירון קבוע מראש לעבודות בטון, אבל יש טווח מחירים סטנדרטי שיכול לתת לכם מושג כללי.

 

חיתוך בטון בעמק חפר - מחיר לפי סוג שירותמחיר מומלץ
מחיר ניסור בטון בעמק חפרהחל מ-150 ₪ למטר
כמה עולה ניסור דלת בטון - פתיחת דלת בקיר?החל מ-180 ₪ למטר
מחיר ניסור בטון ליצירת פתח לחלוןהחל מ-190 ₪ למטר
כמה יעלה ניסור יהלוםהחל מ-190 ₪ למטר
עלות קידוח פתח למכונת כביסה או מייבשהחל מ-450 ₪

 

ניסור וקידוח בטון בעמק חפר עם קל בטון

עבודות בטון הן עבודות מורכבות ומסוכנות. לא כדאי להתפתות להצעת המחיר הנמוכה ביותר, במקרים רבים עבודות זולות סופן לעלות ביוקר.

עוד לפני שמבקשים הצעת מחיר חשוב לוודא שמדובר בחברה מנוסה. בקל בטון אנחנו עובדים עם נותני שירות מקצועיים בתחום הבטון, בפריסה ארצית ובמחירים הוגנים.

אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ולקבל הצעת מחיר משתלמת לניסור בטון בעמק חפר >>