ניסור בטון בעכו – צוות הקומנדו של קל בטון ערוך ומוכן לכל משימה אפשרית בעבודות ניסור הבטון בעיר עכו! וישמח להעניק לכם את שירות אדיב, יעיל ומקצועי לשביעות רצונכם המלאה! במחירים נוחים ואטרקטיביים במיוחד! 


זקוקים לעבודת ניסור בטון בעכו
? בזכות הטכנולוגיה המתפתחת, כיום ניתן לבצע עבודות ניסור וקידוח בטון בעכו במהירות אדירה וברמת גימור גבוהה. באמצעות טכניקות כמו ניסור ביהלום בעכו, הפרויקט שלכם יתבצע ביעילות גבוהה מאי-פעם. בכתבה הבא נסקור את שיטות הניסור הקיימות בעכו ואת ההבדלים ביניהן, נציין דגשים חשובים ונענה על שאלה כמה עולה ניסור בטון בעכו?

 

 

חיתוך בטון בעכו – עושים רק עם קל בטון – מקצועיות ללא פשרות!

✔️ עבודות ניסור בטון בעכו מכל סוג: ניסור דלת בטון, ניסור רצפה, תקרה, ניסור פתח לחלון ..

✔️ קידוח / ניסור בטון ביהלום בעיר עכו – שימוש בטכניקת יהלום המתקדמת לעבודה יעילה ומדויקת!

✔️ חיתוך בטון בעכו – התחייבות לשירות מקצועי ואדיב במחירים נוחים והוגנים!

✔️ ניסור בטון בכל שכונות העיר עכו: הכרם, בן גוריון, נווה אביב, השוטרים, מנחם בגין, הנדיב, מוטה גור, התקווה, הדקל ועוד.. 

✔️ לקבלת הצעה אטרקטיבית לניסור או קידוח בטון בעכו – צרו קשר >>

לייעוץ והצעת מחיר: 055-9705135

 

 

ניסור-בטון-בעכו

ניסור בטון בעכו והסביבה, שירות אדיב ומקצועי, מחירים מעולים!

 

 

עבודות ניסור בטון בעכו

בשנים האחרונות עכו נמצאת בתנופת בנייה משמעותית: בשנת 2017 נחתם הסכם בין עיריית עכו, משרד השיכון והבינוי ומשרד האוצר. במסגרת ההסכם הוחלט כי יוקמו לא פחות מ-17,780 יחידות דיור חדשות, כוללה שכונה חדשה שצפויה להכיל כ-8000 תושבים חדשים, לצד שטחי תעסוקה ומסחר גדולים.

המיקום האסטרטגי בסמוך לכביש 85 הופכים את הפרויקטים למבטיחים במיוחד, ואת שירותי הניסור בבטון בעכו לרלוונטיים יותר מתמיד. ניסור בטון בעכו נחוץ בשלל מצבים – למשל לצורך הריסת מבנים, בניית מבנים וגם שיפוץ של מבנים קיימים.

 

אז מה זה בעצם ניסור בטון בעכו?

השימוש בבטון לבנייה הולך וגובר ככל שחולפות השנים. הסיבות לכך ברורות: בטון הוא חומר חזק, ומבנים מבטון עמידים יותר. הבטון מורכב מתערובת של מים, חול, חצץ וצמנט. לאחר שהוא מתקשה, הוא מאבד מהאלסטיות שלו. סגנון הבנייה בישראל מבוסס על שלדים שעשויים מבטון.

השימוש בבטון מאפשר חירות גדולה בעיצוב ותכנון המבנה, אך הוא גם מייצר קשיים ייחודיים – בכל מקרה בו נרצה לחתוך את הבטון, נזדקק לכלים חזקים. חישבו למשל על המורכבות הכרוכה בפעולות כמו ניסור פתח לחלון בעכו או ניסור תקרת בטון. כאן נכנסים לתמונה השירותים שלנו.

 

כיצד מתבצע חיתוך בטון בעכו?

נשתמש לחיתוך בטון תלויים בסוג הבטון שעלינו לנסר, בעובי שלו ובסוג העבודה הנדרשת. שתי השיטות העיקריות הן ניסור בטון רטוב, וניסור בטון יבש:

✔️ ניסור בטון רטוב: ברוב המקרים נעדיף להשתמש בטכניקת ניסור רטוב. ניסור רטוב מתבצע באמצעות הזרמה של מים שמקררים את להבי המסור. השיטה הזאת מפחיתה באופן משמעותי את הרעש ואת כמות האבק שמצטברת במהלך ניסור הבטון.

✔️ ניסור בטון יבש: במקרה שאין גישה למים באתר, אל דאגה – עדיין נוכל להשתמש בניסור בטון יבש, עם הפסקות קצרות שיאפשרו לציוד להתקרר.

 

ניסור יהלום בעכו – השיטה המתקדמת ביותר לניסור בטון

החומר החזק ביותר בטבע הוא היהלום. בענף הבנייה השכילו להבין זאת, וכיום נהוג להתקין שבבי יהלום על הלהב של מסור הבטון. השיטה הזאת נקראת "ניסור יהלום" או " קידוח בטון ביהלום" והיא מאפשרת עבודה מהירה ברמת דיוק גבוהה. ניסור יהלום ממוקד לאזור שעלינו לנסר, והוא לא גורם לפגיעה בתשתיות הבניין ובשלד המבנה.

מעבר לכך, בחלק מהמקרים ניסור בטון הוא הכרחי – למשל כדי לנסר בטון מזוין. ניסור בטון מזוין רלוונטי במיוחד למדינת ישראל, משום שבתום מלחמת המפרץ הראשונה חוקק חוק לפיו כל דירת מגורים צריכה לכלול לפחות חדר אחד מבטון מזוין, שישמש כמרחב מוגן.

 

מחיר ניסור בטון בעכו – כמה עולה?

מחיר ניסור בטון בעכו משתנה ונקבע לפי סוג העבודה הנדרשת והיקפה. אלמנטים נוספים שמשפיעים על המחיר הם מידת הנגישות של אתר הבנייה, כלי העבודה להם נזדקק ומספר העובדים המעורבים בפרויקט. מחיר הניסור מושפע גם מעובי הבטון שעלינו לנסר, ככל שהוא עבה יותר המחיר צפוי לעלות.

חתיכות הבטון שנותרות בסוף העבודה יכולות להיות כבדות או חדות ולסכן את הסובבים. לכן, בסוף העבודה יש לדאוג לפינוי הפסולת באופן בטיחותי. לפני פנייה לקבלן ניסור בטון וודאו שפינוי הפסולת הוא חלק מהפרויקט ומגולם במחיר הסופי.

 

ניסור וחיתוך בטון בעכו - מחיר לפי סוג שירותעבודות ניסור בטון בעכו - מחיר ממוצע
כמה עולה ניסור ביהלום בעיר עכו?החל מ-180 ₪ למטר
עלות ניסור פתח לחלון בעכוהחל מ-210 ₪ למטר
מחיר מומלץ לקידוח חור בקיר בעכו
למכונת הכביסה
החל מ-360 ₪
כמה עולה ניסור גג בטירת בעכו?החל מ-200 ₪ למטר
מחיר של קידוח פתח למזגן בעכו?החל מ-370 ₪
מחיר ניסור מרפסת שירות בעכו?החל מ-195 ₪ למטר

 

ניסור בטון בעכו עם קל בטון

בין אם זקוקים לעבודה מורכבת כמו קידוח או ניסור תקרה ובין אם מדובר בעבודה פשוטה כמו ניסור חלון – אנחנו בקל בטון ערוכים כדי לעזור לכם.

המטרה שלנו בקל בטון היא לקשר ביניכם לבין קבלני הבטון המובילים בעכו ובסביבתה. העקרונות שמובילים אותנו הם עבודה מקצועית, שירות אדיב, מחירים הוגנים והקפדה על כל הוראות הבטיחות. אנחנו מקפידים לעבוד רק עם אנשי מקצוע בעלי רישיון והיתר לביצוע עבודות בטון, כך שתוכלו להיות בטוחים שאיתנו אתם נמצאים בידיים טובות. מחכים לכם!