צריכים לנסר בטון באופקים? אנו בקל בטון מבצעים עבודה מקצועית באזור (במחירים נוחים)

זקוקים לשירות של קידוח חור בקיר או פתיחת חור למזגן באמצעות עבודת ניסור? הגעתם אל המקום הנכון.

קל בטון שמחה להציע גם לכם מניפה רחבה של שירותי קידוח וניסור. למרות שהבטון מצטייר כחומר שלא ניתן לחדור אותו, אנחנו מוכיחים אחרת עם עבודה מקצועית וקפדנית שאנו מבצעים עבור כל תושבי אופקים.

שנת 1995 הייתה שנה מרגשת לאופקים – השנה בה היא הפכה לעיר! תושבי העיר מקבלים מאיתנו שירות זול, מקצועי ומהיר. שבירת קיר וכל שירות נוסף שלנו מוענק לכל התושבים בכל השכונות: שפירא, הארזים, בנה ביתך ועוד.

 

ניסור וקידוח בטון באופקים עושים רק עם מקצוענים!

√ עבודות ניסור בטון באופקים, ניסור יהלום, פתיחת פתחים וקדיחת חורים במחירים זולים

√ צוות ניסור בטון מקצועי באופקים לביצוע סוגי עבודות הבטון – מהפשוטות למורכבות ביותר

√ ניסור פתח לדלת, לחלון, חור למייבש, מכונת כביסה, ונטה או מזגן, ניסור גג בטון או רצפה

למידע נוסף ניתן וליצירת קשר: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון באופקים

 

ניסור וקידוח בטון באופקים לטובת חלונות

אחד הנכסים הבולטים ביותר של ישראל הוא השמש, כך שגם אתם תוכלו ליהנות ממנה ולהשמיש אותה בתוך הבית שלכם. כמעט לאורך כל ימות השנה בשעות האור, תוכלו ליהנות מאפס שימוש בחשמל בעת שחלונות הבית שלכם פתוחים ומכניסים אור המגיע ממשאב טבעי – השמש. ניסור בטון באופקים המתבצע דרכנו כולל גם ניסור לטובת פתח נוסף לחלון – כך שתוכלו ליהנות מכניסה אידיאלית ומרובה של אור. שלא תטעו: ניסור בטון באופקים בזול לא מעיד על טיב העבודה, אלא על הנגשת השירות לכל קהל הלקוחות הדורש בעבודות של ניסור בטון וקידוח.

 

ניסור בטון לדלת – מתי צריך אותו?

במרבית המקרים, בעלי הבתים הפרטיים נהנים מכמה פתחים לדלת, כאשר מדובר לרוב על שני פתחים – פתח קדמי ופתח אחורי. אם עד היום היה פתח אחד בלבד לדלת הבית שלכם, בחלקה הקדמי, הרי שכיום תוכלו ליהנות מפתח נוסף. מדוע צריך פתח שכזה? לרוב, חניית הבית ממוקמת בחלקו האחורי, כך שבמקום לעשות סיבוב מלא על מנת להיכנס אל הבית שלכם, תוכלו ליהנות מפתח של דלת הזמין לכם בסמוך לחנייה האחורית. ניסור קיר למעשה מאפשר לנו לבצע עבורכם את הבסיס לבאות – כאשר תוכלו לשלב דלת נוספת. עבודת הניסור מתבצעת על ידי צוות מקצועי ולאחר בדיקות מקדימות שמבטיחות עבודה בטיחותית.

 

איך תהליך העבודה שלנו עובד?

לא חסרות חברות הנוקטות בגישה של קיצורי דרך, אך אנחנו מאמינים בדרך בטוחה ומקצועית. חברת ניסור בטון באופקים לא תמסור לכם מחירים בטלפון ולא תאבחן את סוג הניסור מבלי להגיע אליכם פיסית. לפני כל עבודה שאנו מבצעים, אנו מגיעים אל חלל היעד שבו אנו עתידים לבצע ניסור יהלום באופקים. עלינו להבטיח כי אכן ניתן ליישם את עבודת הניסור מבלי שישנן כל הגבלות סביבתיות הקשורות לתשתית או חוזק המבנה. כמו כן, מחיר ניסור בטון באופקים יינתן לכם לאחר שנבטיח כי הבנו את היקף העבודה, המורכבות שלה, מספר אנשי הצוות הנדרשים וזמן העבודה. בדרך לתוצרים ברמה גבוהה – אין קיצורי דרך.

 

כמה עולה ניסור בטון?

בכדי להעניק לכם מחיר מדוייק, נצטרך להגיע אליכם פיסית ולבחון את השטח. המחיר מבוסס על מורכבות העבודה וההיקף שלה, כך שכל עבודה מתומחרת בעלות אחרת. אנו מתחייבים על מחירון הוגן ונגיש.

 

עבודות בטון באופקים - מחיריםגובה מחיר מומלץ לפי סוג השירות
ניסור קיר באופקיםהחל מ-175 ₪ למטר
ניסור יהלום באופקיםהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור לדלת / חלון ביישוב אופקיםהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
ניסור גג בטון באופקים, רצפת בטון או משטחים מבטוןהחל מ-199 ₪ למטר
פתח למכונת כביסה / מייבש באופקיםהחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן או ונטההחל מ-390 ₪

 

למה לבחור בנו?

אנו עושים שימוש בציוד המתקדם והבטוח ביותר, תוך שהצוות המקצועי שלנו הינו צוות מנוסה ומיומן בעבודות של ניסור ושל קידוח. הצטרפו גם אתם אל מניפת הלקוחות המרוצים שלנו.