אנחנו מנסרים בצנרת ביוב בפריסה ארצית – שירות אדיב, אמין ומקצועי במחירים נוחים!

אחד התרחישים המתסכלים בתחום האינסטלציה בארץ, הוא סתימת בטון בצנרת ביוב. מאיפה מגיע בטון אל הביוב שלכם, אתם שואלים? בדרך-כלל זה קורה לאחר פרויקט שיפוץ, או אפילו בנייה של מבנה חדש.

הבטון מוצא את דרכו אל הצנרת ביחד עם חומרי בנייה נוספים וגורם לסתימה. פתיחת סתימה המערבת בטון היא מורכבת, ודורשת כלים מיוחדים ושיטות מתקדמות של חיתוך בטון בצנרת ביוב. איך זה עובד וכמה זה עולה? בואו נבדוק.

 

שירותי ניסור בטון בתוך צנרת הביוב במחיר אטרקטיבי!

✔️ צריכים לטפל בבטון בצנרת? הגעתם למקום הנכון!

✔️ בקל בטון תקבלו עבודה מקצועית עם אחריות ושקיפות מלאה!

✔️ יש לכם בטון בצנרת הביוב? זה הזמן לטפל בענייין…

✔️ זמינות גבוהה לטיפול וחיתוך בטון בביוב

לייעוץ והצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון בצנרת הביוב

ניסור בטון בצנרת הביוב, שירות אדיב ומקצועי, מחירים מעולים!

 

 

מהם הגורמים לסתימת בטון בצנרת ביוב?

ברוב המקרים, סתימת בטון בצנרת הביוב נגרמת לאחר פרויקט של שיפוץ או בנייה חדשה. במידה והבטון נשפך בשעת היציקה באופן לא אחראי, חלקים מהבטון עלולים להגיע אל פתחי הניקוז ולתוך הצנרת.

במקרים אחרים, הפועלים מנקים את פרורי הבטון אל תוך הצנרת בטעות, או מתוך רשלנות. הבטון נדבק אל שולי הצנרת, ובחלוף הזמן לכלוכים נוספים מצטברים עד לכדי סתימה מלאה.

התופעה כה מוכרת בעולם הבנייה, עד שהיא זכתה לשם המפוקפק "פיגוע בנייה".

 

מה עושים כשמזהים בטון בתוך הביוב?

אינסטלטור רגיל לא יוכל לפתוח סתימה של בטון, ולכן יש לפנות לחברה המתמחה בניסור בטון. הטיפול בסתימת בטון מתחיל באיתור וניתור של הצנרת, נרצה להבין באיזה חלק של הצינור הסתימה נמצאת והאם יש יותר ממוקד אחד.

בעוד שבעבר בדיקה כזאת דרשה מאיתנו פירוק של מרצפות, קדיחות וחיפושים אקראיים – היום זה כבר לא המצב. בשנים האחרונות מקובל להשתמש בטכנולוגיה של צילום קווי ביוב.

הבדיקה מתבצעת באמצעות מצלמה מיוחדת המורכבת על כבל, אותו מחדירים לתוך צינור. כך אנחנו מקבלים תמונה מלאה של הצנרת. לאחר שנטפל בסתימה, ניתן לבצע בדיקה נוספת כדי לוודא שהסתימה התפוררה לחלוטין.

 

איך פותחים סתימות בטון בביוב?

לעיתים קרובות אנשים פונים אל חברות לניסור בטון רק לאחר שאנשי מקצוע מתחומי האינסטלציה והביוב נכשלו בניסיונות לפתוח את הסתימה בביוב, והבעיה חזרה על עצמה שוב ושוב.

האתגר הזה נובע מעובדה פשוטה: בטון הוא חומר חזק מאד, וכדי לרסק אותו לא מספיק להשתמש בציוד רגיל. פתיחה של סתימת בטון מתבצעת באמצעות דיזה לניסור בטון – דיזה מיוחדת אותה מרכיבים על צינור הביובית.

בסתימות קשות, נשתמש בשיטות מתקדמות כמו ניסור יהלום של קווי ביוב – הכוונה למסור או למכונת קידוח עם להב מצופה שבבי יהלומים, שמסוגלים לחתוך בטון בקלות.

דרך נוספת לפתוח סתימת בטון בצנרת, היא באמצעות רובוט מיוחד.

 

מהו רובוט לניסור בטון בצנרת הביוב?

חברות מקצועיות לניסור בטון ואינסטלציה משתמשות בטכנולוגיה החדישה ביותר: רובוט לניסור בטון. הרובוט מצויד בלהב עוצמתי, שמסתובב במהירות עצומה וחותך את הבטון בקלות.

הרובוט מופעל מרחוק על-ידי איש מקצוע מוסמך, ומבצע עבורנו את כל הפעולות הנחוצות – הוא חודר אל צינור הביוב, מאתר את מיקום הסתימה ולבסוף מרסק את הבטון לאבקה דקה. האבקה נשטפת בקו הביוב, והסתימה מתמוגגת.

 

שלב אחר שלב: איך מתבצע ניסור בטון בביוב?

ניסור בטון בביוב מתבצע במספר שלבים, ולעיתים על-ידי מספר גורמים ואנשי מקצוע. ככה זה הולך:

1) הערכת מצב: בשלב הראשון, נשתמש במגוון כלים כדי להבין היכן נמצא המוקד של הסתימה. לעיתים צריך לבצע שטיפה וצילום מקדים של קווי הביוב.

2) הניסור עצמו: את הניסור נבצע באמצעות דיזה לניסור בטון, מסור יהלום, מקדח יהלום או רובוט ייעודי.

3) בדיקה סופית: לבסוף נוודא שלא נותרו כלל חתיכות בטון בצנרת, ושהקו פנוי לחלוטין.

 

מחיר פתיחת סתימות בטון בביוב – כמה עולה? 

סתימת בטון היא אחת מהסתימות הקשות והמורכבות ביותר. לפתיחת הסתימה נזדקק לאחד מהכלים הבאים (ולעיתים במספר כלים): ביובית, מסור יהלום, מקדח יהלום, דיזה לניסור בטון או רובוט מיוחד.

מורכבות העבודה והציוד היקר מגולמים במחיר: מחיר ניסור בטון בצנרת הביוב הוא לא שירות זול. עבודה פשוטה עולה כמה מאות שקלים, אך במקרים מורכבים המחיר כבר מטפס לאלפי שקלים. המחיר הסופי מושפע מגורמים שונים כמו כמות הבטון שצריך לפרק, ומידת הנגישות לקו הביוב.

 

ניסור בטון בצנרת ביוב - מחיר לפי סוג שירותעבודות חיתוך בטון בצנרת הביוב - מחיר מומלץ
עלות ניסור בטון בצנרת הביובהחל מ-150 ₪ למטר
כמה עולה ניסור יהלום בצינור בביוב? החל מ-190 ₪ למטר
כמה יעלה ניסור משטח מבטוןהחל מ-190 ₪ למטר
כמה עולה ניסור צינורות? החל מ-190 ₪ למטר
מחיר קידוח עם מקדח יהלום לקידוח בודד החל מ-450 ₪
עלות חיתוך בטון בצנרת הביוב החל מ-150 ₪ למטר

 

מהם היתרונות של ניסור בטון בצנרת ביוב?

✔️ חיסכון בזמן: טיפול בבטון בצנרת באמצעות ניסור חוסכת זמן עבודה רב.

✔️ ידידותי לסביבה: באמצעות ניסור בטון בצנרת, הלכלוך והרעש הכרוכים בעבודה מצטמצמים למינימום.

✔️ שומרת על שלמות הצנרת: חפירה ידנית של הבטון עלולה לגרום לקריסה לא מבוקרת ואף לשברים ולסדקים בצינורות. ניסור בבטון חוסך את הסיכון הזה.

✔️ בטיחותי: ניסור בטון בצנרת נעשה באמצעות כלים ייעודיים שלא מצריכים מגע ישיר עם הבטון, מה שמצמצם משמעותית את הסיכון לפציעות ותאונות עבודה.

 

פתיחת סתימות בביוב – למה דווקא קל-בטון?

יש לכם סתימת בטון בצנרת? הסרת בטון בקו הביוב היא משימה לא פשוטה, אבל אם יש מישהו שיכול לבצע אותה, הרי שאלו המומחים שלנו בקל-בטון. חברת קל-בטון ניצבת בחוד החנית של שירותי ניסור הבטון בארץ.

טיפול בביוב על ידי ניסור וקידוח בטון הוא חלק מסל השירותים שאנחנו מציעים. בכל עבודה שלנו אנחנו משתמשים בציוד האיכותי ביותר, תוך הקפדה על סטנדרט שירות גבוה ומחירים הוגנים.