הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו בקל בטון להעניק לכם שירות מקצועי המתאים למידותיכם. השירותים שלנו בתחום ניסור חומה או גדר רחבים וכוללים בין היתר גם ניסור חומת בטון, בלוקים, אבנים ועוד במחירים נוחים.

זה שפעם רציתם חומה לא אומרת שהחומה משרתת אתכם גם כעת. אם פעם היה עליכם להשלים עם העובדה כי יש לכם חומה סביב הבית, המשרד או בית העסק – כעת אפשר להסיר אותה או לחתוך חלק ממנה באמצעות השירות שלנו של ניסור חומה מבטון ביהלום. אז איך אנחנו מבצעים את העבודה וגם כמה עולה ניסור גדר בטון? כל התשובות לפניכם!

 

ניסור חומה במחיר הזול בישראל! ניסור גדרות בטון

✔️ צריכים לנסר חומה מבטון, גדר בטון, בלוקים או לבנים? אנחנו יכולים לעזור!

✔️ ניסור וחיתוך כל סוגי החומות והגדרות במקצועיות עם קל-בטון, כולל חיתוך חלק מחומה

✔️ הנמכת גדר בטון / הורדת חומת בגינה של בית פרטי או במרחב הציבורי

✔️ ניסור חומות בכל גודל – חומה נמוכה, גבוהה, גדר בטון בחצר או במרפסת 

להצעת מחיר אטרקטיבית התקשרו: 055-9705135

 

ניסור חומה גדר בטון

ניסור חומה ביהלום – קל בטון

 

 

איך מתבצע ניסור חומה מבטון?

עבודה של צוות מקצועי היא עבודה המבטיחה לכם בטיחות מצד אחד ונראות מושלמת בסיום העבודה מצד שני. הצוות המקצועי שלנו לא יתחיל את עבודת הניסור ללא בדיקות מקדימות ומקיפות המתחילות טרם העבודה. תחילה, יגיעו אליכם אנשי המקצוע על מנת לאמוד את היקף העבודה, להכיר את השטח, לקחת מידות ולתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית.

בהמשך, הצוות שלנו יחליט מהי השיטה ואיזה ציוד הכי מומלצים על מנת לבצע את העבודה אצלכם, כאשר ברוב המקרים החומה מנוסרת באמצעות דיסק היהלום.

ניסור גדר מבטון או חומות מבטון דרכנו יכולים להתבצע עבור גדרות וחומות מכל גודל וגובה – נמוכות, גבוהות וכדומה, כולל חומות שעליהן חיפויים שונים לרבות אבנים ירושלמיות. שום דבר לא עומד בדרכנו בדרך להוציא אתכם מרוצים ונשכרים מעבודת הניסור שביצענו עבורכם. דעו כי אנו מבצעים גם ניסורים של מעקות, מדרגות ובטונדות – כך שניתן להפוך את הבטון לחומר גמיש במיוחד ולתכנן את האזור בו מתבצעת העבודה מחדש.

ניסור חומה המתבצע עם קל בטון מעניק לכם תוצר סופי, מדויק ואסתטי ללא כל פגיעה בסביבה בה בוצעה העבודה. שביעות הרצון שלכם היא הדבר שמנחה אותנו בעבודתנו.

 

בסרטון – הצוות מנסר חומה מבטון

 

 

ניסור חומות בטון מסביב לבית

המון בתים פרטיים מוקפים כיום בחומות. אם פעם היה זה טרנד עיצובי שהעניק יוקרה, כיום רבים רוצים להיפרד מחומת הבטון וליהנות מתצפית נרחבת ומזרימה טובה יותר של אוויר. אנחנו נוכל לבצע עבורכם את עבודת הניסור במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה.

כשניסור חומות וגדרות בטון על ידי צוות מקצועי, אתם לא צריכים להטריד את עצמכם בדבר. מיד לאחר שנסיים לבצע את העבודה, נדאג לאסוף אחרינו את כל הפסולת שנוצרה בעקבות העבודה, כך שאתם מקבלים שטח נקי ללא החומות שהקיפו את השטח שלכם.

 

על פי מה נקבע מחיר ניסור חומה?

המחירים אצלנו הם המחירים הזולים ביותר שתמצאו – המחירים שלנו לא זולים בגלל שאנחנו מבצעים את עבודות הניסור באמצעות ציוד ישן או לא מתקדם, אלא בגלל שאנו גובים מכם מחיר אך ורק על עבודת הניסור.

גם במקרים של ניסור גדרות תקבלו מאיתנו מחיר הוגן מאד שיהפוך את החוויה שלכם מהשירות שלנו לנוחה מאד. כל עבודה מתבצעת בהיקפים שונים, ציוד שונה, מספר ימי העבודה משתנה ומספר אנשי הצוות משתנה. על כן, רק לאחר שנאתר את הצורך שלכם ונבקר באתר הפרויקט, נוכל להעניק לכם הצעת מחיר הוגנת ונוחה עבורכם.

באופן כללי, מחיר מומלץ של ניסור חומה מבטון ינוע בטווח שבין 190 ש"ח ל-450 ש"ח למטר.

 

למה לנסר חומה דווקא עם קל בטון?

מכלול השירותים שלנו כולל ניסור גדר וחומות מבטון. אנחנו מבצעים אך ורק עבודות שיש לנו ניסיון בהן ואתם מקבלים מאיתנו את הטוב ביותר: הצוות הטוב ביותר, המחירים הטובים ביותר וזמן עבודה מינימאלי עם תוצאות מקסימליות ללא פשרות.