ניסור ממ"דים מקצועי בכל הארץ במחיר הזול בישראל!

√ ביצוע ניסור קיר ממ"ד, קיצור דלת ממ"ד ועבודות רבות נוספות

√ ניסור בטון במרחב המוגן בשיטת היהלום, הנמכת דלת ממ"ד ועוד >>

פרטים נוספים בטלפון: 055-9705135

 

ניסור ממ

ניסור ממ"ד – חיתוך של קירות ממ"דים – קל-בטון

 

 

כשהיינו קטנים נהגו להגיד לנו שכאשר נתבגר לא נתגייס לצבא, כי פשוט יהיה שלום. מאז עברו כמה שנים טובות, השלום מדשדש להגיע ומדינת ישראל החליטה עבור כולנו לנקוט בגישה של אופטימיות זהירה בצורה של חוק המחייב בנייה של מרחב מוגן בכל מבנה חדש שמוקם.

החוק נחקק בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20 והפך את המרחב המוגן הדירתי, או בקיצור: ממ"ד, לחלק בלתי נפרד מחיינו. לפי תקנות החוק, ממ"ד חייב להיות בגודל של לפחות 9 מטרים רבועים.

כמו כן, קירות הממ"ד חייבים להיות עשויים בטון מזוין מלא ויצוק, כאשר הקיר החיצוני בעובי של 35 ס"מ והקירות הפנימיים בעובי של 25 ס"מ. הדלת והחלון המותקנים בממ"ד צריכים להיות אטומים בפני חדירה של גזים רעילים ועמידים בפני הדף.

באשר לתשתיות המותקנות בממ"ד, כגון תעלות אוורור, מובנים בתהליך יציקת הבטון המזוין בכדי ליצור מבנה אחיד, יציב ועמיד.

למעשה הממ"ד הוא בעצם חדר לכל דבר ועניין בכל דירה בה הוא מותקן, וככזה צפוי שבעלי הדירות או המבנים יהיו מעוניינים לערוך בו שיפוצים במרוצת השנים. שיפוץ בבטון מזוין, ממנו עשויים קירות הממ"ד, הוא עניין לא פשוט המצריך שימוש בכלים עוצמתיים, במיומנות ומקצועיות.

 

ניסור בטון ממ"ד – מתי נדרש?

השיטה הנפוצה והיעילה ביותר שקיימת כיום בשוק לצורך שיפוצים היא ניסור בטון ממ"ד. ניסור חדרי ממ"ד מתאפשר הודות לשימוש במסור דיסק חשמלי וייעודי העשוי פלדה מחוזקת בלא אחר מאשר החומר הקשה ביותר בטבע – יהלום.

למעשה, הדיסק עצמו מצופה באבקה אשר מיוצרת מיהלומים כתושים וכך הוא מקבל את החוזק והעוצמה הדרושים לו לצורך התמודדות עם משימה לא פשוטה כמו ניסור בטון מזוין. ניסור ממ"דים מאפשר לבצע מגוון רחב של עבודות שיפוץ בקירות הממ"ד מבלי לפגוע במבנה הקיים.

למעשה, ניסור יהלום בקיר בטון בממ"ד יאפשר לכם לפתוח דלת או חלון חדשים במבנה ואף לבצע שיפוצים דקורטיביים כמו פתיחת נישה מעוצבת בקיר. כאשר מבצעים ניסור בקיר ממ"ד חשוב להקפיד על שימוש בדיסק יהלום מתאים, אך חשוב לא פחות לוודא כי המקום אותו רוצים לנסר אינו מסתיר תשתיות חשובות, כמו תעלות האוורור היצוקות במבנה החדר.

לכן, לפני הזמנת עבודה של ניסור חדרי ממ"ד וודאו כי הקבלן מתמחה בביצוע עבודות מסוג זה ובידיו הכלים המקצועיים והאנשים המוסמכים, כך תמנעו נזק בלתי הפיך לממ"ד שלכם ותקבלו את התוצאות הרצויות.

 

ניסור וקידוח בטון

 

ניסור בטון ממ"ד – מחיר

כאשר מדברים על עבודות ניסור ממ"ד, עלות העבודה חשובה כמעט כמו מקצועיות החברה המבצעת, לכן אתם ודאי רוצים לדעת כמה עולה ניסור בטון ממ"ד.

מחיר עבודות מסוג זה משתנה לפי סוג העבודה המבוקש, מחיר נישה שונה ממחיר פריצת חלון, כמו כן ישנה משמעות גם לפרמטרים נוספים כמו מיקום העבודה וטיב התשתיות.

כאמור, ניסור ממ"דים היא עבודה מורכבת המצריכה מיומנות, אולם השקעה כספית בניסור בטון מקצועי תחסוך לכם לא מעט לכלוך, זמן ומאמץ היות והניסור מתבצע בקווים נקיים לפי מידות מדויקות.

 

קיצור דלת ממ"ד או דלת פלדלת

לעיתים קרובות עולה צורך לקצר דלת בחדרי ממ"ד. בדרך כלל מדובר בדלת שאורכה ארוך יותר מדלת רגילה אשר לא ניתן לכוון את הגובה שלה באמצעות הרמה של הסף התחתון, ולכן רבים מעוניינים לנסר ולקצר אותה, בייחוד כאשר חדר הממ"ד עובר שיפוץ או שינוי כלשהו בגזרת הריצוף. קיצור דלת הממ"ד הוא תהליך פשוט יחסית, שאמנם דורש כלים מקצועיים וידע בנושא, אך לא אמור לקחת יותר משעת עבודה. מחיר קיצור דלת ממ"ד עומד בדרך כלל על כמה מאות שקלים לעבודה.

 

למה לבחור בנו?

כאשר מדובר בניסור בטון ובניסור בטון ממ"ד בפרט, חשוב לא להתפשר על פחות מאשר מקצועיות, אמינות ויעילות בעת בחירת הקבלן לצורך ביצוע העבודה.

צוות קל-בטון מבצע שלל עבודות בטון ומתמחה גם בניסור בטון ממ"ד. אנו מספקים ללקוחותינו פתרונות ניסור בטון ממ"ד ברמת גימור גבוהה, תוך שמירה על בטיחות ומקצועיות בשמן קצר ובמחירים נוחים.