כבר תקופה ארוכה שאתם מסתכלים על דלת הכניסה ומרגישים שהגיע הזמן לשינוי? חושבים שלא נכנס מספיק אור טבעי הביתה, אבל למי יש כוח להתמודד עם פתיחת חלון חדש וגדול? החורף בכפר יונה אולי לא קר במיוחד (בדומה לכל שאר חלקי מדינת ישראל), אבל מאז ומתמיד חלמתם על קמין שיפיץ חום וייתן שינוי עיצובי מרענן לבית? לכל אלו יש פתרון – ניסור וקידוח בטון כפר יונה.

 

ניסור בטון בכפר יונה במחירים אטרקטיביים עם קל בטון

✔️ ניסור וקידוח בטון בכפר יונה והסביבה במחירים נוחים על כל עבודה

✔️ שימוש בציוד מתקדם, עבודה יעילה ונקייה ובטיחותית – צוות מיומן עם ניסיון רב שנים

✔️ מגיעים לכל שכונות העיר: נוף הדר, השיכונים, שרונה, נווה ניצנים, יפה נוף, גבעת האלונים וכד'

לקבלת הצעה אטרקטיבית, התקשרו 055-9705135

 

ניסור בטון בכפר יונה

שירותי ניסור וקידוח בטון בכפר יונה – קל בטון

 

אנחנו כאן כדי לשים סוף לדחיינות, כי אין שום סיבה לדחות כל מה שניתן לבצע באמצעות ניסור בטון. ניסור בטון יאפשר לכם להתקין את דלת הכניסה המרהיבה, יחד עם החלון העצום שתמיד חלמתם עליו ובשילוב קמין ואולי גם הכנה למזגן (כי בתכלס, ישראל היא הרבה יותר קיץ מאשר חורף), בדיוק וביעילות. ניסור בטון בכפר יונה ממש לא חייב להיות סיפור מסובך.

אנחנו בקל בטון מבצעים עבודות ניסור וקידוח בטון בכפר יונה ובכל רחבי הארץ, תוך הקפדה על מקצועיות שיא ויעילות.

 

כל סוגי עבודות ניסור וקידוח הבטון בכפר יונה

קירות ממ"ד או בטון מזוין ממש לא צריכים לעמוד בדרככם אל עבר השיפוץ המושלם, בדיוק בשביל זה יש לנו את היהלומים שלנו. גם ניסור יהלום בכפר יונה מבצעים רק בידיים מקצועיות. ניסור יהלום מאפשר לכם לבצע ביעילות ובדיוק רב עבודות שיפוץ גם כאשר מדובר בניסור של קיר ממ"ד, למשל.

מסור היהלום הייחודי בו אנחנו משתמשים בעבודות מורכבות מאפשר לנו לחתוך את הקיר במידות המדויקות מבלי לשבור את קיר או את המסור.

למה יהלום? כי יהלום הוא חומר הקשה בטבע והוא מסוגל להתמודד עם בטון מזוין בקלות יחסית, כאשר היהלום (בצורתו הכתושה) מצפה את להב המסור.

 

מחיר ניסור בטון בכפר יונה

אם קראתם עד כאן, אז רוב הסיכויים הם שאת המוח שלכם מעסיקות כרגע שתי שאלות מהותיות במיוחד: 1. כמה עולה ניסור בטון בכפר יונה? 2. האם ניתן למצוא ניסור בטון בכפר יונה בזול?

השאלות הללו הן לגיטימיות וחשובות, והתשובה אליהן היא לגיטימית וחשובה לא פחות. ניסור בטון בזול הוא לחלוטין אפשרי, אולם חשוב לקחת בחשבון כי כאשר מדובר בעבודות שיפוצים באופן כללי ובעבודות ניסור בטון בפרט, התמחור משתנה מסוג עבודה אחד לשני.

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שניסור בטון לצורך התקנת קמין שונה מניסור בטון לצורך התקנת חלון. אז כדי לקבל הצעת מחיר מפורטת והוגנת לעבודות ניסור בטון בכפר יונה, כל מה שעליכם לעשות זה לפנות אלינו בהקדם.

 

ניסור וקידוח בטון בכפר יונה - מחיריםמחירים מומלצים לפי עבודה
ניסור בטון בכפר יונההחל מ-150 ש"ח למ"ר
ניסור קיר בכפר יונההחל מ-159 ש"ח למ"ר
ניסור בטון בשיטת יהלום בכפר יונההחל מ-199 ש"ח למ"ר
ניסור פתח לדלת או לחלון בכפר יונההחל מ-199 ש"ח למ"ר
קידוח בטון 4 צול, 6 צול, 8 צול, 10 צול ומעלההחל מ-180 ש"ח
ניסור פתח למייבש, קמין או למכונת כביסההחל מ-330 ש"ח
ניסור פתח למזגן בכפר יונההחל מ-330 ש"ח

 

למה לנסר ולקדוח בטון בכפר יונה עם קל בטון?

כשזה נוגע לעבודות בטון – כדאי לבחור בבעלי מקצוע שיודעים מה הם עושים וגובים מחירים הוגנים. מוזמנים ליצרו עימנו קשר לקבלת הצעת מחיר לביצוע עבודה ספציפית ופרטים נוספים.