שדרות אומנם הוכרזה כעיר רק בשנת 1996, אך היא קמה אי שם בשנת 1951. כיום, עשרות שנים אחרי, אנו שמחים לצרף גם את תושבי שדרות אל מעגל הלקוחות המרוצים שלנו עם שירות של ניסור בטון בשדרות! עם כל עבודת ניסור שאתם זקוקים לה אנו מתייצבים, כאשר השירות שלנו מאופיין בזמינות גבוהה, קטלוג שירותים מורחב ומגוון ומחירים זולים מאד.

 

ניסור וקידוח בטון בשדרות – כל סוגי העבודות במחירים נוחים!

√ עבודות ניסור בטון בשדרות והסביבה, ניסור יהלום, קדיחה בקירות, יצירת פתחים ועוד במחיר זול

√ צוות מנסרים מקצועי לביצוע כל סוגי עבודות הבטון – מקידוח פשוט לניסור מורכב

√ גרים בשדרות ומעוניינים לפתוח דלת, חלון או חור למכונת הכביסה? נשמח לעזור

ליצירת קשר ועוד פרטים: 055-9705135

 

ניסור בטון בשדרות - קידוח בטון

 

מתי יש צורך בשירות של ניסור וקידוח בטון בשדרות?

ניסור יהלום בשדרות ובכלל באזור הדרום, מתבצע בשני מקרים עיקריים:

ראשית, בעד שהתבצע תכנון לקוי שהביא לכשלים שונים. לא אחת, ישנן תכניות בנייה שבוצעו שלא כהלכה, כך שכעת יש צורך בשינויים שונים שיכולים להתבצע באמצעות עבודות הניסור. תכניות בניה שלא בוצעו כשורה אומנם מייצרות חוסר נוחות גדול, אך לא מדובר על גזרה משמיים. עבודות הניסור מאפשרות לשנות את מבנה החלל, ליצור פתחים חדשים, לחפור תעלות, לנסר מדרגות ועמודים וכדומה.

המקרה השני הוא המקרה בו אתם, כבעלי הבית, מעוניינים ליצור שינויים במבנה הנכס. מדובר על מקרים שכיחים מאד המאפיינים את קצב החיים הדינאמי ואת הצרכים המשתנים שלכם. חברת ניסור בטון בשדרות יכולה ליצור פתחים חדשים כמו פתח של חלונות, ניסור קיר לטובת איחוד של חדרים וכך יצירת חדר גדול יותר, קידוח חור בקיר פנימי וגם עבודת ניסור בטון לדלת בעת שאתם מעוניינים להבטיח פתח נוסף לבית שלכם. כל עבודה מטעמנו מתבצעת על ידי המיכשור המתקדם ביותר ועל ידי צוות מקצועי ומנוסה.

 

שבירת קיר להגדלת החלל

כיום, יותר ויותר אנשים בעלי הפריבילגיה לעבוד מהבית. במקום לשלם דמי שכירות גבוהים על משרדים או קליניקות, ישנם אלו המקימים את חלל העבודה שלהם בבית הפרטי שלהם. עבודה של ניסור בטון בשדרות בזול מאפשרת גם לכם להקים קליניקה או משרד בכותלי הבית שלכם! איך עושים זאת? עבודת הניסור המדוייקת שלנו כוללת גם שבירה של קירות פנימיים. כך, במידה ויש לכם בבית חדרים צמודים שאין בהם שימוש, או שתרצו להשמיש אותם למטרה אחרת, יהיה ניתן לעשות זאת. באופן זה, ניתן ליצור חלל אחד גדול יותר שיוכל להיות חלל העבודה המרכזי שלכם.

 

כמה עולה ניסור בטון?

הדבר הראשון שמאפיין אותנו הוא המקצועיות, ואילו הדבר השני שאנו גאים בו הוא המחירים הזולים שאנו מציעים לכם. נוכל לתת לכם הצעת מחיר התחלתית כבר בשיחת ההיכרות בטלפון, כאשר המחיר הסופי יינתן לכם עם הגעתנו אל המקום לבחינת השטח והיקף העבודה. עבודות של ניסור וקדיחה הינן מגוונות וכוללות מנעד רחב של שירותים. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך העלות שלה גבוהה יותר. לדוגמא, סביר מאד כי פתיחת חור למזגן תהיה זולה יותר מניסור של קיר שלם. כך או כך, מחיר ניסור בטון בשדרות דרכנו מוצע לכם כמחיר זול, הוגן ונוח לכל כיס.

 

ניסור בטון בשדרות וקידוח - מחיר לפי שירותגובה מחיר מומלץ לפי סוג השירות
ניסור קיר בעיר שדרותהחל מ-175 ₪ למטר
עלות ניסור יהלום בשדרות והסביבההחל מ-199 ₪ למטר
ניסור לדלת או פתח לחלון בשדרותהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-390 ₪
ניסור גג, רצפה, או כל סוג של משטח מבטוןהחל מ-199 ₪ למטר
פתח למכונת כביסה או מייבש בשדרותהחל מ-390 ₪
יצירת פתח למזגן בשדרותהחל מ-390 ₪

 

מדוע דווקא קל בטון?

תפריט השירותים שלנו מגוון ומאפשר לכם לחלום ובגדול! אנחנו מנסרים וקודחים ללא כל הגבלה, כאשר הודות לניסור באמצעות היהלום אנו יכולים לתכנן עבודה ברמות גימור גבוהות ומדוייקות. השירות שלנו זמין, זול ומקצועי – ומגיע לכל תושבי העיר שדרות!