ניסור בטון ברמלה ובכלל היא טכניקת עבודה שכיחה ונפוצה בבנייה או שיפוץ של מבנים, במהלכה קודחים וחותכים קונסטרוקציות בטון לצרכים הנדסיים או אדריכליים. מגוון רחב של פרויקטי בנייה ושיפוצים במגזר הפרטי והעסקי בעיר רמלה מצריכים ניסור בטון. לפניכם מידע אודות השירותים לניסור בטון ברמלה שאנו מציעים כאן בצוות קל-בטון.

 

ניסור וקידוח בטון בעיר רמלה ✔️ קל בטון כאן בשבילכם!

✔️ ניסורי בטון ביהלום, קידוח בטון ביהלום ובשיטות נוספות לפרויקטים בכל קנה מידה (עומק, קוטר/ עובי)

✔️ פתחים לדלתות, חלונות, ניסור רצפה, גג או קידוח לתשתיות ופרויקטים מורכבים

✔️ פעילים בתחום כבר שנים רבות עם ביצוע של כל סוגי העבודות ואלפי לקוחות מרוצים

מגיעים לכל שכונות העיר – הפלמ"ח, משכנות, אפקה, ג'ואריש, רמת דן, גני דן, גיורא,

אשכול, נווה רם, אג"ש, קרית האמנים ועוד >>

להצעה לשירותי ניסור בטון ברמלה התקשרו: 055-9705135

 

ניסור בטון ברמלה

 

איך מתבצע ניסור בטון?

חיתוך בטון נעשה על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בשימוש במסור יהלום. מדובר בכלי קידוח ייחודי העשוי מלהבים מצופי שבבי יהלום גולמי, מה שמאפשר חדירה לכל סוגי הבטון, לרבות בטון מזוין, בכל עובי ואורך.

צוות קל-בטון מספק קשת רחבה של שירותי ניסור וקידוח בטון בזול ברחבי העיר רמלה, החל מהשכונות המזרחיות גני דן, רמת דן, נווה רם וג'ואריש, עבור במרכז העיר והעיר העתיקה ועד לשכונות המערביות קריית מחניים, קריית מנחם בגין ונאות יצחק.

 

מהם השימושים והיתרונות שבניסור בטון?

בראש ובראשונה, יתרונות של ניסור בטון הוא בהבטחת רמת הדיוק ואיכות הגימור הגבוהות. תכונותיו של מסור היהלום מאפשרות חיתוך קונסטקורציות בטון מבלי לגרום לסדקים, שברים ונזקים בקירות ותשתיות סמוכות. היתרון השני הוא הוורסטיליות המתאפשרת משימוש בניסור יהלום.

ניתן לנסר בטון לצורך קשת רחבה של שימושים בכל סוגי המבנים, לרבות בתים ודירות פרטיות או בתי עסק ומשרדים. חיתוך בטון נפוץ לעבודות עדינות ורגישות המצריכות דיוק מקסימלי, כמו יצירת פתחים לחלונות ולדלתות וכן קונסטרוקציות עיצוביות כמו נישות בקיר או בתקרה. קידוח בטון, להבדיל, משמש לפתיחת תעלות לתשתיות מיזוג, חשמל וניקוז.

היתרון השלישי הטמון בניסור בטון הוא שמירה על ניקיון אזור העבודה. בעת שבירת קיר עם דיסק יהלום, משתמשים במים במטרה לשמור על להבי המסור ובו בזמן להבטיח את החלקת הקיר המנוסר. המים מונעים את פיזור האבק והלכלוך שמתקבלים מהניסור. כפועל יוצא מכך, ניתן להמשיך את עבודות הבנייה והשיפוץ מיד בתום החיתוך, ובכך למנוע איבוד זמן מיותר.

 

מהם מחירי ניסור וקידוח בטון ברמלה?

מחיר ניסור בטון ייקבע בהתאם למאפיינים הספציפיים של העבודה הנדרשת. טווח המחירים של ניסור וקידוח בטון ברמלה הוא פונציה של סוג, עובי ואורך הבטון ותנאי הגישה והעבודה בשטח. כלל האצבע הוא שככל שהעבודה כרוכה בשיטות מורכבות ומסובכות יותר, כך המחיר יעלה בהתאם.

להלן המחירים הממוצעים למגוון עבודות חיתוך בטון ברמלה:

  • מחיר ניסור קיר בטון לצורך פתיחת פתח לדלת או לחלון עומד על בין 1100-1550 ש"ח
  • מחיר ניסור גג בטון עומד על החל מ-190 ש"ח למ"ר
  • מחיר חיתוך רצפת בטון עומד על החל מ-190 ש"ח למ"ר
  • מחיר חיתוך מדרגות בטון עומד על החל מ-400 ש"ח למ"ר
  • קידוח יהלום לצורך פתיחת חור למזגן, למייבש, למרזב ולתשתיות מים וחשמל עומד על החל מ-490 ש"ח לקידוח בודד (אם נדרשים קידוחים נוספים, תינתן הנחה)

 

רמלה – מפה: