אחד האזורים שבו קיימת תנופת בנייה מואצת כבר כמה שנים טובות הוא קדימה וסביבתה הקרובה. מבנים חדשים מוקמים ללא הרף, אחרים עוברים שיפוץ והרחבה והתוצאה הסופית היא הפיכת המושבה וסביבתה למקום שוקק חיים. כמובן שתהליכי הבנייה המסיביים מחייבים הישענות על טכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת בנייה ושיפוץ במהירות, עם כמה שפחות לכלוך ובעלויות נוחות.

זוהי בדיוק הסיבה שאנשים רבים מחפשים חברה שמציעה שירותי ניסור וקידוח בטון בקדימה והסביבה בדרך לשדרוג רמת החיים שלהם. מדוע מדובר בשירות כל כך חשוב וכיצד הוא מתבצע בדיוק? להלן התשובות.

 

ניסור וקידוח בטון בקדימה ✔️ מחירים מיוחדים ✔️ בטיחות

✔️ לשירותי ניסור בטון מקצועיים – צרו קשר וצוות מיוחד יישלח אליכם במועד הרצוי

✔️ אנו מבצעים עבודות בטון מכל סוג ובכל גודל – מקידוחים פשוטים ועד לניסורי יהלום מורכבים

✔️ פתחים לדלתות, חלונות, ניסור קירות, קידוח למזגנים, מייבש כביסה, ונטות ועוד רבים 

✔️ אנו פועלים בתחום שנים ארוכות – נשמח לתת לכם שירות איכותי, אמין ובטיחותי

למידע נוסף, צרו קשר בטלפון: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון בקדימה

הצוות מנסר בטון ביישוב קדימה

 

שירותי ניסור וחיתוך בטון  בשביל מה צריך את זה?

פעמים רבות בתהליכי שיפוץ ובנייה נדרשת פעולה שמטרתה היא ביצוע שינויים בבטון קיים. בוודאי גם אתם יודעים כי הבטון מהווה תערובת מאוד חזקה שיכולה לשאת משקלים עצומים לאורך עשרות ואף מאות שנים, ועל כן העבודה עם בטון שכבר התייבש מאוד קשה ללא מכשור מתאים.

בדיוק לשם כך ניצבת הטכנולוגיה לצידנו עם מכשור מיוחד שמסוגל להתמודד עם חיתוך בטון. המכשיר הוא למעשה מסור דיסק חזק מאוד שמסוגל לחתוך את הבטון ולמנוע את הפעולות האגרסיביות יותר שהיו נוהגים לעשות פעם, כגון שבירת קיר באמצעות פטישים. בהתאם לעובי הקיר, כך נבחר המסור המתאים, כאשר עבור קירות עבים מאוד (מעל 4 צול), מתבצע שימוש במסור מיוחד בציפוי יהלום.

 

באלו מקרים כדאי להזמין שירותי ניסור בטון בקדימה-צורן?

הצורך בהזמנת שירותי ניסור בטון בקדימה יכול לעלות בכמה תרחישים:

  • שבירת קירות – כאשר מעוניינים לשנות את מבנה החללים הפנימיים במבנה, לצרכי הריסה מבנים וכו'.
  • קידוח בטון לתשתיות – באמצעות מקדח בטון מתאים ניתן לקדוח בתוך קירות קיימים לצרכי שינוי תשתית קיימת או הכנת תשתית חדשה. באופן זה ניתן במהירות וביעילות ליצור תשתית חשמל, גז וצנרת מבלי לשבור קירות שלמים ולבנות אותם מחדש.
  • פתיחת פתח לדלת או חלון – מעוניינים ליצור פתח בקיר שבסלון לטובת התקנת דלת הזזה? רוצים ליצור חלון באחד הקירות החיצוניים של הבית? במקום לבצע שבירה מסיבית של הקיר, רצוי להשתמש בניסור יהלום, כמעט ללא לכלוך, באופן מדויק, ממוקד, מהיר וזול.

חשוב לציין כי חיתוך בטון מתאים גם לפרויקטים מורכבים יותר, כגון החלפת תשתיות, התקנת מזגן או טיפול במבנה חדר הממ"ד, שלשם בנייתו בוצע שימוש בבטון מזויין, עבה וחזק.

 

מהו טווח המחירים עבור שירותי ניסור וקידוח בטון?

בהשוואה לעבודות קיר ובטון בשיטות אחרות, בוודאי תשמחו לדעת כי מדובר באופציה נוחה מאוד מבחינת עלויות. טווח מחירי ניסור וקידוח בטון בקדימה ובכלל בישראל מתחיל בדרך כלל ב-150 שקלים לקידוחים פשוטים ומטפס עד ל-190 שקלים למטר כאשר מדובר בעבודות ניסור המצריכות שימוש במסור מצופה יהלום.

כמו כן יש לקחת בחשבון כי ניסור יהלום ביישוב קדימה עשוי להיות מושפע גם ממורכבות העבודה, והדבר תלוי בתנאי השטח של השכונה המדוברת. ישנן שכונות חדשות שבהן השטח פנוי לגמרי לעבודה (שכונות בני ביתך/השרון הירוק/נאות שלמה

 

קדימה צורן – מפה: