ניסור בטון ביהוד נפוץ מאוד בפרויקטי בנייה ושיפוצים. בין אם מדובר בחיתוך קירות בטון ליצירת פתחים לחלונות ולדלתות בבית מגורים, ובין אם מדובר בניסור תקרת בטון להגדלת נפח חלל אחסון במתקן לוגיסטי, אין עבודת בטון שנמצאת מעבר לטווח היכולת שלנו.

צוות קל בטון מציע שירותי ניסור וקידוח בטון ביהוד במקצועיות חסרת פשרות ובמחירים שווים לכל כיס. אנשי המקצוע שלנו יכולים להגיע לכל איזור ושכונה ביהוד, החל מקריית סביונים במערב העיר וקריית ביאליסטוק במזרחה.

 

ניסור וקידוח בטון ביהוד ע"י צוות מנוסה במחירים נוחים!

✔️ עבודות ניסור בטון בעיר יהוד והאזור – ניסור ביהלום, קדיחה בקירות לכל עומק / עובי נדרש

✔️ צוות מנסרי בטון מקצועי הפועל בפריסה ארצית ומורכב מבעלי מקצוע בעלי עשרות שנות ניסיון

✔️ גרים ביהוד ורוצים לפתוח פתח לדלת, חלון או לקדוח חור בקיר במחיר הוגן? צרו איתנו קשר

✔️ פועלים בכל שכונות יהוד-מונוסון: קריית סביונים, ביאליסטוק, ויצמן, נווה אפריים ועוד >>

להצעה לניסור בטון ביהוד >> 055-9705135

 

ניסור בטון ביהוד

בתמונה: הצוות מבצע ניסור יהלום ביהוד

 

ניסור וחיתוך בטון ביהלום ביהוד – על מה כל הסיפור?

זקוקים לעבודות קידוח בטון ביהוד והסביבה? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – קל בטון מספקים עבורכם שירותי קידוח בטון, קידוח בטון ביהלום, חיתוך בטון וגם ניסור בטון ביהלום ברחבי יהוד ויישובי האזור.

אבל במה מדובר? ובכן, עבודות בטון הן שירות נפוץ בעולם הבנייה, ולמעשה כמעט ואין מיזם בנייה או שיפוצים שלא יכלול קידוח או ניסור קורות בטון ניסור קיר בטון. כך למשל, לעיתים קרובות צריך ניסור פתח לחלון בקיר בטון, פתיחת פתח בקיר בטון ליצירת דלת, או קידוחי בטון ליצירת חורים להעברת צינורות, תעלות ומערכות תשתית (כמו מים, חשמל ומיזוג אוויר).

 

מהו ניסור בטון? ומהו קידוח בטון?

ניסור בטון הינו שם כולל למגוון טכניקות לחיתוך בטון תוך הפרדתו מקירות, תקרות ורצפות העשויים מבטון. קידוח בטון, להבדיל, משמעו קדיחה בבטון ליצירת פתח או חור, ללא הפרדתו המוחלטת. ניתן לנסר או לקדוח ככל סוג של קונסטרוקציית בטון, כולל בטון מזוין המכיל ברזלים ופלדה. אנשי הצוות שלנו מבצעים גם ניסורים וגם קידוחים בבטון, כולל קידוח בטון ממ"ד ביהוד או כל סוג עבודת בטון אחרת בעיר ובסביבתה.

 

כיצד מתבצע ניסור בטון? ומהם יתרונותיו?

חיתוך בטון מתבצע באמצעות מסור דיסק ייעודי בעל להב עוצמתי, המורכב מסגסוגת המצופה באבקת שבבי יהלום גולמי. היהלום הוא החלק הקריטי ביותר בטכנולוגיות ניסור בטון, שכן כחומר החזק ביותר בטבע ניתן לחדור באמצעותו כל סוג של בטון. לרוב ניסור יהלום נעשה במקביל להזרמת מים, אשר מצד אחד מקררים את להב המקדח ומצד שני ממזערים את האבק והלכלוך המתפזר בעת הקדיחה בקיר.

ניסור בטון טומן בחובו יתרונות רבים. מלבד הניקיון ומזעור הלכלוך, יתרונו המרכזי של ניסור הבטון הוא רמת הדיוק הגבוהה. הסיבובים המהירים של להבי מסור היהלום, בשילוב עם רכיבי היהלומים, מאפשרים לחתוך בצורה חלקה ואלגנטית דרך כל סוגי הבטון במהירות וביעילות, תוך יצירת קווי חיתוך ישרים וחלקים. התוצאה היא חיתוך בטוח ויעיל עם דיוק אופטימלי ואיכות גימור מקסימלית.

חשוב להבין ניסור בטון אידאלי במקרים בהם נדרש דיוק מירבי ורמת גימור גבוהה. בעת שבירת קיר, עלול להיווצר נזק לסביבת הניסור, לקירות שכנים או לתשתיות הטמונות בתוך הקיר עצמו. ניסור בטון בדיסק יהלום ממזער את הסיכונים הללו משמעותית, ובכך גם מפחית עלויות פוטנציאליות בגין תיקון נזקים.

יתרון נוסף בניסור בטון הוא הוורסטיליות שלו, שכן ניתן להיעזר בו לחיתוך כל סוג של קונסטרוקציית בטון, לשלל צרכים עיצוביים ואדריכליים או תכנוניים והנדסיים.

 

כמה עולה ניסור בטון ביהוד?

לאור אופייה של עבודת ניסור בטון, ברור ונהיר לכל שיש צורך בגורם מקצועי ומנוסה לביצועה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה. למי שמחפש גורם מקצועי לניסור וקידוח בטון בזול בעיר יהוד, אני בקל-בטון נדאג לספק לכם את המענה הראוי.

מחיר ניסור בטון ביהוד נגזר מסוג העבודה הנדרשת, שהיא בעצמה פונקציה של עובי, אורך וסוג הבטון, וכן דרכי הגישה אליו. ככל שקונסטרוקציית הבטון עבה, ארוכה ומורכבת יותר, וככל שהגישה אליו מסובכת יותר, כך יעלה המחיר.

 

להלן טווח המחירים הממוצעים למגוון עבודות חיתוך בטון ביהוד:

 

עבודות בטון יהוד - מחיר לפי שירותגובה מחיר מומלץ לפי סוג השירות
ניסור קיר בעיר ביהודהחל מ-150 ₪ למטר
עלות ניסור יהלום יהודהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור פתחים לדלת או חלון כולל פירוק והכנה לפינויהחל מ-1350 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-390 ₪ (מותנה בכמות קידוחים)
ניסור גג, רצפה, או כל סוג של משטח מבטון ביהודהחל מ-190 ₪ למטר
פתח למכונת כביסה או מייבשהחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן ביהודהחל מ-490 ₪

 

מדוע לבחור בנו לעבודות ניסור וקידוח בטון ביהוד והסביבה?

אנחנו בצוות קל בטון מבטיחים שירות אמין, נדיב ויעיל במקסימום מקצועיות, במינימום כאבי ראש, ובמחירים נוחים ושווים לכל כיס. חשוב להבין שקידוח או ניסור בטון ביהלום בקורות בטון של מבנה צריך להיעשות בצורה מקצועית ומיודעת, שכן עבודה חובבנית ובלתי מקצועית עשויה להסתיים במפח נפש ואף חלילה באסון.

אנשי הצוות שלנו בקיאים בנהלי הבטיחות באתר העבודה ומיומנים בשימוש במסורי ומקדחי יהלום, כך שלקוחותינו סמוכים ובטוחים שהמבנה שלהם מצוי בידיים טובות. אנחנו מציעים קשת רחבה של עבודות חיתוך וקידוח בטון, שניתנות בפריסה רחבה ברחבי הארץ, כולל ביהוד והסביבה.

 

יהוד – מפה: