אם אתם גרים בגני תקווה ומעוניינים בביצוע עבודת שיפוץ כלשהי במבנה – הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נסביר על הפרוצדורה שתקל עליכם את ההליך – שירותי ניסור וקידוח בטון בגני תקווה, בכל שטחי המועצה המקומית, אשר יספקו לכם אינספור יתרונות החל מבשבירת קירות קיימים, דרך פתיחת פתחים לדלת, חלון או מזגן, ועד לניסור רצפה, גג או קיר. אילו יתרונות וכיצד בדיוק מתבצע ההליך? מיד תבינו.

 

ניסור בטון בגני תקווה ✔️ מקצועיות ✔️ מחיר אטרקטיבי

✔️ קל בטון שירותי ניסור וקידוח בטון בגני תקווה – דיוק, זמינות ומחירים נוחים לכל דורש

✔️ מבצעים את כל עבודות הבטון הנפוצות בגני תקווה: ניסור יהלום, פתיחת פתח, קידוח

✔️ ניסיון עשיר – מנסרים וקודחים למעלה משני עשורים. אפשרות לביצוע פרויקטי בניה מורכבים

✔️ ניסור בטון בגני תקווה בשכונות גבעת סביון, נוף סביון, גני תקווה מערב, יפה נוף, גנים ועוד >>

מידע נוסף והצעת מחיר בטלפון: 055-9705135

 

שירותי ניסור וקידוח בטון בגני תקווה

שירותי ניסור וקידוח בטון בגני תקווה – קל בטון

 

ניסור בטון – למה הכוונה?

כשמדברים על ניסור בטון, מתכוונים למעשה לפעולת חיתוך של הקירות באמצעות מסור דיסק מיוחד ולא על ידי פטישים. מדובר במסור עוצמתי שמצופה באבקת יהלומים וזוהי הסיבה מדוע שירות זה קרוי לעיתים קרובות גם ניסור יהלום.

שירותי ניסור הבטון מתאימים למגוון רחב של פעולות שברצונכם ליישם בביתכם במהלך השיפוץ. למשל:

  • יצירה או הרחבה של פתחים בבטון – לצרכי הגדלת מפתחי חלונות, יצירת פתח לדלת בקיר, סילוק רצפה לשם איחוד חללים בין מפלסי הבית, יצירת פתחים בתקרה, יצירת פתח לעליית גג ועוד.
  • שבירת קירות בבית או דירה – לצרכי שינוי חללים בזמן שיפוץ.
  • ניסור מדרגות – כאשר מעוניינים בשינוי או החלפה של המדרגות.
  • עבודות הריסה – החיפוש אחר חברה המציעה שירותי ניסור בטון בגני תקווה מתאים גם כאשר מעוניינים להרוס מבנה במינימום זמן ועם פסולת שקל לפנותה.
  • ניסור לעליית גג או למרפסת שירות – לשינוי חללים במבנה.

 

ומה לגבי קידוח יהלום בגני תקווה? יש לציין כי קיים גם שירות מקביל שחברת ניסור בטון מקצועית מציעה בדרך כלל ואנחנו מדברים על שירותי קידוח יהלום. ההבדל בין הפעולות הוא בכך שניסור בטון נועד לבצע חיתוך של קירות בטון לשם יצירת פתחים בדרך כלל, בעוד פעולת הקידוח נועדה לשם יצירת תשתיות שאמורות לעבור בקירות כגון תשתיות למזגן, חשמל, צנרת מים וביוב.

קידוח בטון לתשתיות מבוצע על ידי מקדחה חזקה שאף היא מצופה באבקת יהלומים ומסוגלת לחדור לכל סוגי הבטון, כולל קירות ממ"ד מבטון מזויין.

 

היתרונות של ניסור בטון לעומת שיטות אחרות

חיתוך בטון באמצעות מסור כולל לא מעט יתרונות לעומת שיטות חיתוך אחרות. ראשית כל, אין בכלל מה להשוות בין הפעולה המרעישה והמלכלכת של פטישים כבדים ושיטות אגרסיביות אחרות לבין הפעולה השקטה יחסית של מסור יהלום. וזה עוד לפני שדיברנו על רמת הדיוק "על המילימטר" שניתן להשיג בזכות השיטה הנפלאה הזאת.

גם מבחינת הלכלוך ישנו הבדל משמעותי מאוד מאחר ובפעולת המסור נעשה בין היתר גם שימוש במים, שתורמים לכך שהמסור לא יתחמם במהרה ואף שפעולתו תהיה נקייה. בשטח הדבר אומר כי הלכלוך שייווצר הוא בוץ ולא אבק וכל שיש לעשות הוא לגרוף אותו באמצעות מגב אל מחוץ  למבנה. בשורה התחתונה – ניסור קיר עדיף מכל הבחינות.

 

טווח מחירים של עבודות ניסור וקידוח בטון בגני תקווה

להלן טווחי המחירים שתמצאו אצל חברת ניסור וקידוח איכותית בגני תקווה:

  • שבירות קירות באמצעות ניסור יכולה להתחיל מ-150 למטר ולעלות ככל שמדובר בקירות עבים יותר. לשם השוואה – שירות שבירת קירות על ידי פטישים יעלה לכם החל מ-200 שקלים למטר עבור קירות דקים יחסית.
  • אם הינכם מעוניינים ביצירת פתחים עבור דלתות או הרחבת חלונות, המחיר יעמוד על בסביבות 1450 שקלים בממוצע.
  • קידוחים מדויקים עבור יצירת תשתיות חשמל, מים או מזגן, עולים החל מ-450 שקלים לקידוח בודד, כאשר ניתנת הנחה משמעותית כשמדובר במספר רב של קידוחים.

 

טיפ חשוב לסיום – ודאו כי יש לכם חיבור תלת פאזי בבית על מנת שניתן יהיה להשתמש במסור העוצמתי שמבצע את הפעולה. לחלופין, הודיעו מראש לחברה המבצעת כי יש צורך שיגיעו עם גנרטורים מתאימים. שיפוץ נעים!

 

גני תקווה – מפה:

 

עוד מידע על המועצה המקומית – בקישור הבא.