עבודות ניסור בטון בקריית אתא

עבודות שנעשו עם בטון הינן עבודות שיש לבצע אך ורק על ידי גורם מוסמך ומקצועי מכיוון שמדובר בפעולות מורכבות וחשובות. בדרך כלל העבודות הנפוצות שנעשות עם הבטון הן פתיחת חלון בקיר בטון, או ניסור פתח לדלת, יצירת חלון בממ"ד וכדומה. חברת קל בטון מבצעת את כל העבודות הללו ועוד מגוון עבודות ניסור וקידוח בטון בקריית אתא. בחברה קל בטון עובדים אנשי מקצוע מן השורה הראשונה וברשותם כלי עבודה מתקדמים שמאפשרים להם לשפץ ולתכנן את עבודות הבטון בצורה אידיאלית.

 

מנסרים בטון בקריית אתא בבטיחות ובמחיר אטרקטיבי!

✔️ אנו נגיע אליכם עם ציוד מתקדם וחיוך על הפנים

✔️ נבצע את העבודה המבוקשת על הצד הטוב ביותר!

✔️ קידוח, חיתוך, ניסור ועבודות בטון נוספות בקרית אתא והסביבה

ליצירת קשר, התקשרו: 055-9705135

 

ניסור יהלום בקריית אתא – כיצד זה מתבצע?

בעבר נהוג היה לבצע עבודות בטון עם כלי עבודה פחות מתקדמים כמו פטישים ואזמלי פלדה. כיום, חברת קל בטון משתמשת אך ורק בכלי טכנולוגיים מתקדמים כמו מסור היהלום. כידוע, היהלום הוא החומר הקשה ביותר בטבע ומעבר ליופיו ויוקרו ניתן להשתמש בו גם לעבודות בטון, שנחשב לחומר קשה גם כן. מדובר בכלי עבודה המכונה 'דיסק יהלום', כלי מפלדה ושיניים חדות עם שבבי יהלום. באמצעותו ניתן לבצע שלל עבודות ניסור בטון בקריית אתא ובישובים נוספים בארץ.

 

עלות ומחיר ניסור בטון בקריית אתא

במידה והנכם מחפשים בעל מקצוע שיבצע בעבורכם עבודת קידוח בטון בקריית אתא או ניסור בטון בקריית אתא, מומלץ שתערכו סקר שוק על המחירים מכיוון שכל בעל עסק גובה סכום שונה. במידה והנכם מעוניינים בעבודה מקצועית אך גם מחפשים מחיר מתאים – וודאי הנכם מעוניינים בניסור בטון בקריית אתא בזול. בחברת קל בטון ישנו מחירון קבוע המתמקד במגוון עבודות : ניסור בטון, ניסור רצפת בטון, ניסור צינורות, ניסור קורות בטון ועוד. המחירון המומלץ מופיע באתר אך ניתן גם לקבל הצעת מחיר קונקרטית משירות הלקוחות שלנו.

 

עבודות בטון בקריית אתאמחיר מומלץ לפי סוג עבודה
ניסור של קיר
בקריית אתא
החל מ-175 ₪ למטר
ניסור יהלום באזור הצפוןהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור פתח לחלון או לדלת בקריית אתאהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
קידוח ופתיחת חור בקיר עבור מכונת ו/או מייבש כביסההחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן בקרית אתאהחל מ-390 ₪

 

כיצד נקבע המחיר בעבור עבודות ניסור בטון וכדומה?

המחיר נקבע לפי היקף ומורכבות העבודה המבוקשת. כלומר, במידה ומדובר בעבודה מורכבת למדי יתכן והמחיר יהיה גבוה יותר מאשר בעבור עבודה פשוטה שלא אורכת זמן רב. כמו כן, בשל הביקוש הרב לעבודות בטון ניתן להבחין כי בעלי עסק מקפיצים מחירים וגובים סכומים משמעותיים למדי. מומלץ לשים דגש על בחירת חברה הוגנת, גם מבחינת התמחור של העבודה וגם להתעכב על המקצועיות של החברה ועובדיה.

 

מקצועית, בטיחות ותוצאה איכותית מובטחת

בקל בטון מועסקים אנשי מקצוע מיומנים אשר עובדים עם כלי עבודה חדשניים ומטרתם העיקרית היא לבצע את העבודה הנדרשת באופן בטיחותי שיותיר את הלקוח מרוצה. ברשותנו כלי עבודה טובים ומתקדמים ואנשינו מבטיחים לבצע עבודה מדויקת, נקייה, במינימום רעש, ברמה גבוה וללא נזקים מיותרים. כמו כן, חברת קל בטון עובדת בפריסה ארצית ומציעה שירותי ניסור בטון בקרית אתא וגם באזורים אחרים במדינה.