ניסור בטון במגדל העמק הוא תהליך נפוץ באתרי בנייה ביישוב. הצורך בקידוח, ביקוע וניסור בטון במגדל העמק עולה בשנים האחרונות בעיקר לאור ההתרחבות בפרויקטי הבנייה החדשים בעיר כמו גם השדרוג המשמעותי אותו עוברים בימים אלה מבנים רבים בעיר.

ניסור או קידוח בטון הוא תהליך שבמהלכו מפרידים את הבטון על ידי חיתוכו. חשוב להבחין בין ניסור (או חיתוך) בטון לבין קידוח בטון, במסגרתו עושים רק חור בבטון מבלי להפריד אותו לחלוטין. אז למה ומתי אתם עלולים להזדקק לקידוח או חיתוך בטון במגדל העמק? כל זאת ועוד במאמר הבא..

 

ניסור בטון במגדל העמק עושים רק עם מומחים – קל-בטון

✔️ ניסור בטון ביהלום במגדל העמק עם התחייבות למחיר הטוב בישראל ולשירות מקצועי ואדיב

✔️ עבודות בטון מכל סוג: ניסור וקידוח בטון במגדל העמק, חיתוך בטון, קידוח יהלום ועוד 

✔️ ניסור בטון במגדל העמק: שכונות נוף העמק, מצפה העמק, יסמין, יפה נוף, קרית רבין,

רמת בלפור, יערת העמק, פנחס ספיר, פנינת העמק, רמת אשכול, רסקו ונוספות >>

לייעוץ חינם והצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון במגדל העמק

ניסור בטון במגדל העמק – קל בטון: צוות מקצועי ומנוסה, מחירים נוחים

.

שירותי ניסור בטון במגדל העמק – למה ומתי צריך את זה?

בין אם מדובר באתר שבו מוקם בניין מגורים רב-קומות חדש מאפס, או קומפלקס ותיק שעובר שיפוץ, כמעט תמיד יזדקקו מתישהו לניסור בטון או לקידוח בטון במגדל העמק.

✔️ ניסור עמוד בטון במגדל העמק עלול להיות אלמנט חושב ואף בעלת חשיבות מכרעת באתרי בנייה ביישוב, בעיקר בשלב השלד והנחת התשתיות.

✔️ ניסור קיר בטון במגדל העמק עשוי להידרש בכל שלב בתהליך הבנייה והשיפוצים, למשל במקרה שבו הלקוח משנה את דעתו ומבקש לבצע שינויים הנדסיים או עיצוביים במבנה קיים או בהקמה.

✔️ חיתוך בטון במגדל העמק מאפשר ליצור פתחים חדשים לדלתות או חלונות, באם עולה הצורך להוסיף כאלו למבנה החדש או המשופץ.

✔️ קידוח בטון במגדל העמק מסייע במצבים שבהם רוצים להעביר תשתיות חשמל, גז, מים, אוורור או תקשורת במבנה עשוי קירות בטון. מה זה קידוח בטון?

הדוגמאות שהוזכרו כאן הן רק כמה מבין עשרות שימושים אפשריים שונים של עבודות ניסור בטון מגדל העמק. הפואנטה היא שכמעט ולא ניתן לחשוב על מיזם בנייה או שיפוצים שלא יצריך ניסור בטון בשלב כלשהו.

אז מה עושים? פונים אלינו לקל בטון, ומקבלים ייעוץ אדיב, סבלני ומקצועי. את היתר תשאירו לאנשי המקצוע המעולים שלנו, שיגיע לכל מקום במגדל העמק ויבצעו את עבודת הבטון הנדרשת במקצועיות חסרת פשרות.

 

חיתוך בטון במגדל העמק – איך מנסרים בטון?

בעבר היה נהוג להשתמש בכלים גסים ובלתי מדויקים כמו פטישים ומסורים פרימיטיביים לחיתוך בטון. אך כיום בעידן המודרני, התקדמנו כבר לשיטות מתוחכמות הרבה יותר לניסור בטון – כאשר השיטה הידועה ביותר היא ניסור היהלום.

ניסור בטון ביהלום נעשה באמצעות כלי ייחודי במינו המכונה "מסור יהלום". מסורי יהלום יכולים לבוא בצורות שונות, החל ממסור הדיסק הנייד הידוע, עבור במסור בצורת כבל ועד למסורי ענק נייחים.

המשותף לכולם הוא תערובת היהלומים התעשייתיים שמוטבעים על להביהם. להבי מסור היהלום לרוב עשויים מפלדת אל-חלד עמידה ומשוננת, ומונעים על ידי מנוע חשמלי שמניע אותן בעוצמה בתנועות סיבוביות.

הטכנולוגיה הייחודית של מסורי היהלום מאפשרים ניסור בטון ללא אבק, ללא לכלוך ופסולת מיותרת, עם מינימום תקלות ומקסימום דיוק. מעל לכל, ניסור בטון עם יהלום מאפשר ליצור חתכים ישרים וחלקים ברמת גימור אופטימלית – שמים וארץ מהתוצאות שהיו מתקבלות משימוש בכלי ניסור אחרים.

 

מחיר ניסור יהלום במגדל העמק

לאור מורכבות וורסטיליות עבודות הבטון, אין תשובה פשוטה לשאלה הזאת. מחיר ניסור בטון במגדל העמק נע בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים ויותר, בהתאם לפרמטרים הבאים:

✔️ סוג עבודת הניסור – למשל ניסור חלונות ודלתות בטון, ניסור צינורות בטון, ניסור עמודי בטון, ניסור כלונסאות בטון, ניסור מסתור בטון, ועוד.

✔️ מטרת עבודת הניסור – האם המטרה היא לשנות את שלד המבנה עצמו, כמו במקרים של ניסור כלונסאות בטון למשל. או האם המטרה היא יותר עיצובית, כמו ניסור נישות בקיר בסלון הביתי או במשרד.

✔️ היקף עבודת הניסור – האם מדובר בעבודת ניסור אחת או בכמה עבודות משולבות? האם מדובר בניסור של חלק קטן במבנה או בחלק גדול ומשמעותי יותר, כמו התקרה או הרצפה?

✔️ הגישה לאתר הניסור – האם קיים קושי להגיע לאזור המיועד לניסור? למשל, האם מדובר בקורת בטון גבוהה העולה על 3 מטרים או האם היא מוסתרת על ידי אלמנט אחר?

✔️ הציוד וכוח האדם הדרוש לעבודת הניסור – הגורם המקצועי אחראי על התאמת הציוד ומספר הידיים העובדות הדרושות לביצוע העבודה. במקרים פשוטים יחסית ייתכן וניתן יהיה להסתדר עם עובד אחד שנעזר במסור נייד, אך במקרים מורכבים יותר עלולים להידרש מספר עובדים וציוד מאסיבי יותר.

 

ניסור בטון במגדל העמק מחיר לשירותמחיר מומלץ
ניסור בטון במגדל העמק מחיר ממוצעהחל מ-150 ₪ למטר
העלות של ניסור פתח לעליית גג במגדל העמקהחל מ-190 ₪ למטר
מחיר ניסור בטון ביהלום במגדל העמקהחל מ-190 ₪ למטר
קידוח בטון לתשתיות במגדל העמק: תעלת אוורור, ניקוז, חשמל, פירהחל מ-150 ₪ למטר
כמה עולה לפתוח חלון בקיר בטון ביהלום?החל מ-1,100 ₪
כמה עולה ניסור קורות בטון במגדל העמק?החל מ-150 ₪ למטר
פתיחת פתח למכונת כביסה/ מייבש במגדל העמקהחל מ-450 ₪
ניסור תקרת בטון במגדל העמק מחיר ממוצעהחל מ-150 ₪ למטר
מה עלות ניסור של פרגולה מבטון?החל מ-190 ₪ למטר

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

באופן עקרוני, ככל שמדובר בעבודה בהיקף גדול יותר ועם רמת מורכבות גבוהה יותר, כך יעלה מחיר הניסור. אנחנו בקל בטון מציעים מגוון עבודות ניסור בטון ביהלום במגדל העמק במחירים אטרקטיביים, הוגנים ושווים לכל כיס. למחירון קל-בטון המלא

 

למה לבחור בקל בטון לעבודות ניסור וקידוח בטון במגדל העמק?

מלבד המחיר, היתרון שלנו בקל בטון הוא באנשי המקצוע הנהדרים, שמוכנים ומזומנים להגיע לכל פינה במגדל העמק ולספק את השירות האדיב, היעיל, המהימן והנכון ביותר עבורכם. אנו מעסיקים עובדים מהשורה הראשונה ועתירי ניסיון בשימוש בכלים כבדים ובטכנולוגיית היהלום.

כשמדובר בניסור בטון ביהלום, כדאי ללכת על בטוח ולא להתפשר. ניסור חובבני עשוי לטמון משמעויות הרות אסון, החל מנזקים מינוריים לתשתיות סמוכות ועד לפגיעות יותר משמעותיות למבנה כולו.

אז אם אתם מחפשים קבלן ניסור בטון במגדל העמק – לנו התשובה. פנו עכשיו לקל בטון לקבלת ייעוץ מקדים ולהתאמת עבודת הניסור המושלמת עבורכם.