צוות קל בטון מבצעת את מיטב עבודות ניסור הבטון גם עבור אנשים פרטיים וגם עבור קהל לקוחות עסקי. ניסור בטון מאפשר לכם להישאר לגור או לעבוד באותו החלל, תוך שאתם משנים אותו עיצובית או פונקציונאלית בהתאם לצרכים המשתנים שלכם. אמרתם שירותי ניסור וקידוח בטון ביקנעם – אמרתם קל בטון!

 

מנסרים בטון ביקנעם והסביבה במקצועיות!

✔️ אנו נגיע אליכם עם כלי העבודה הדרושים ועם חיוך על הפנים לנסר בטון

✔️ ונבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר, ולא פחות חשוב – במחירים נוחים!

✔️ ניסור וקידוח בטון ביוקענם עילית ותחתית, בכל אזורי העיר >>

פרטים נוספים בטלפון: 055-9705135

 

ניסור בטון ביקנעם וקידוח בטון במחירים נוחים קל-בטון

 

ניסור בטון ביקנעם במסור יהלום

לפני ולאורך העבודה אנחנו מגדירים שתי מטרות עיקריות: האחת היא להשיב לכם במחיר נוח בעת שאתם שואלים אותנו כמה עולה ניסור בטון ביקנעם, והמטרה השניה היא לבצע אצלכם עבודה מדויקת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בהם אנחנו מאמינים ודבקים. אם כן, דעו כי תקבלו מאיתנו מחירים נוחים מאד, והעבודה שנבצע אצלכם תהיה עבודה מקצועית המתבצעת על ידי מסור היהלום.

עבודות ניסור יהלום ביקנעם מתבצעות באמצעות מסור ייחודי המבוסס על דיסקים מפלדה, כאשר לדיסקים אלו ישנם שיניים עם יהלומים. העבודה המתבצעת לא במקרה מתבצעת ברמות דיוק יוצאות דופן, זאת הודות לקצב המהיר של המסור המסתובב בממוצע בכ-6500 סיבובים בדקה אחת. הודות למהירות המסור ולכוחו של היהלום, רמות החיתוך הינן מדויקות. לאורך העבודה נעשה שימוש בציוד נוסף שמטרתו להקל על עבודה ולהתאים את הפתרונות בהתאם לדרישות המשתנות של כל לקוח ולקוח.

 

חדרים בודדים במשרד? OUT!

אחד הטרנדים החמים כיום בעולם העיצוב הוא לעצב ולתכנן משרדים כחלל עבודה שיתופי, בו נוכח כל צוות העובדים שלכם.

המטרה? להפוך את יום העבודה לחברתי יותר ומגבש יותר. אם עד היום לכל עובד היה משרד פרטי, כעת ניתן לייצר OPEN SPACE – חלל עבודה אחד. ניסור וקידוח בטון ביקנעם מאפשר לנו להוריד קירות או עמודים, וכך לשבור את התחימה שבין החללים השונים במשרד.

את הניסור אנחנו לא נבצע לפני שנבדוק את האזור ונוודא כי ניסור הבטון לא יפגע ביציבות המבנה. העבודה שאנחנו מבצעים מתבצעת במהירות, מבלי שאנחנו מפריעים לשלוותם של המשרדים השכנים לכם. עבודת הניסור מתבצעת בצורה מבוקרת, בטוחה ומקצועית ואינה גורמת לנזקים שונים – לא לסדקים ולא לאי-יציבות.

 

למה דווקא קל-בטון?

הצוות שלנו בעל ניסיון רב בעבודות של ניסור בטון. מעבר לכך שאנחנו עובדים רק עם בעלי מקצוע מנוסים שיכולים לספק עבודה בטוחה, מחיר ניסור בטון ביקנעם שתקבלו דרכנו הוא מחיר זול ונוח. אנחנו מתחייבים לעמידה בזמנים, שירות אדיב ומקצועיות חסרת פשרות.