קל בטון מספקת שירותי ניסור בטון בטירה במחירים נוחים – למה בעצם צריך לנסר בטון? עבודות ניסור בטון בטירה הן עניין שבשגרה, ככל שזה נוגע לתהליכי בנייה ושיפוצים. מדובר בסוג ספציפי של עבודת בטון אשר במהלכה מנסרים בבטון עם אמצעים ייעודיים על מנת להשיג מטרה הנדסית או אדריכלית מסוימת. אז איך מתבצע תהליך ניסור או קידוח בטון בטירה ובאילו אמצעים אנחנו בקל-בטון משתמשים? 

 

ניסור וקידוח בטון בטירה ✔️ מקצועיות ✔️ בטיחות ✔️ מחירים נוחים

✔️ מבחר שירותי קידוח וניסור בטון בטירה והסביבה על ידי צוות ניסור מקצועי ומנוסה

✔️ ניסור בטון ביהלום בטירה לצורך ניסור דלת, פתיחת חלון בקיר, ניסור רצפה/ תקרה, מסתור כביסה ועוד

✔️ עבודות בטון מכל סוג – קבלן ניסור בטון עם מתמחה בכל סוגי הפרויקטים בתחום: פשוטים או מורכבים

לייעוץ, מידע או הצעת מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון בטירה

קבלן ניסור בטון בטירה בזמינות גבוהה – צוות ניסור מקצועי ומיומן

 

למעשה, ניתן לנסר כל אלמנט מבטון מכל סוג שהוא. כמו כן, ניסור משטחי בטון בטירה הוא מצרך מבוקש באתרי בנייה הן של דירות ובתי מגורים והן של משרדים, חנויות, בתי עסק ומבני תעשייה ולוגיסטיקה מסוגים שונים. כל פרויקט דורש להתאים את עבודת ניסור הבטון לצרכי הלקוח ולתנאי הביצוע. עבודות אלו יכולות לכלול בין השאר:

ניסור קירות בטון לצורך יצירת פתחים לדלתות ולחלונות או נישות עיצוביות, במידה ורוצים להוסיף כאלו למבנה.

✔️ ניסור מדרגות בטון במידה ורוצים לשנות את מבנה גרם המדרגות.

✔️ ניסור קירות בטון או ניסור גגות בטון, למשל במצבים בהם רוצים להגביה את התקרה או לאחד שני חללים או קומות במבנה מסוים.

✔️ ניסור מסתור כביסה, המשמש ליצירת או לביטול האזור המיועד לתליית כביסה.

 

לצפייה: צוות ניסור מקצועי של קל בטון מנסר בטון

 

איך מבצעים ניסור בטון ללא אבק בטירה?

אמנם ניסור בטון בטירה הוא, כאמור, סוג עבודה מרכזי בתהליכי בנייה ושיפוצים, ואכן יש לאפשרות לחתוך בבטון יתרונות ויישומים רבים ומגוונים המאפשרים חופש יצירתי בעיצוב מבנים. אך עם זאת, פעולת הניסור בבטון גורמת לכמויות אדירות של לכלוך ופסולת, בעיקר בשל היווצרות אבק. בעת החיתוך, חלקיקי הבטון והאבק עפים לכל עבר וגורמים למטרדי סביבה משמעותיים. זאת ועוד, חלקיקי האבק עלולים להצטבר בריאות בגוף האדם ולהוביל לנזקים בריאותיים לא נעימים, בלשון המעטה.

אך אל דאגה – יש פתרון לאבק המתקבל מניסור בטון, והוא קיים בדמותו של מסור היהלום. ניסור בטון בטירה ביהלום מאפשר להפחית את היווצרות אבק הבטון בשיעור של עד 85% בהשוואה לשיטות אחרות לניסור בטון. אז למי שמחפש דרך לניסור בטון ללא אבק בטירה – טכנולוגיית היהלום היא התשובה. כמובן שחשוב להקפיד שהגורם המקצועי האמון על העבודה יהיה מיומן בשימוש בכלים כבדים בשיטת היהלום. ניסור בטון ללא אבק

 

אז מה היא שיטת היהלום לניסור בטון בטירה?

מסורי היהלום מורכבים משני חלקים עיקריים:

#1 להבים חדים, חזקים ועמידים מפלדה משוננת משוקעת רסיסי יהלומים כתושים.

#2 מנוע חשמלי רב עוצמה שמניע את הלהבים במהירות ובתנועות סיבוביות.

המבנה הייחודי של מסור היהלום הופך אותו לכלי אימתני ועוצמתי שמאפשר לחתוך בבטון מכל סוג, צורה ועובי. ניסור בטון בשיטת היהלום מאפשר ביצוע חיתוכים ישרים, חלקים ואלגנטיים בדיוק אופטימלי וברמת גימור גבוהה מאוד. מלבד המקצועיות המקסימלית והתוצאות המיטביות, ניסור בטון ביהלום בטירה טומן בחובו יתרונות נוספים הקשורים במזעור המפגעים והמטרדים הסביבתיים, כולל רעש ולכלוך.

 

מחיר ניסור בטון בטירה – כמה עולה?

אם קראתם עד עכשיו את בטח שואלים את עצמכם מהו מחיר ניסור בטון בטירה או מחיר קידוח בטון בטירה? אך למעשה, התשובה לשאלה הזו היא מורכבת, שכן לא ניתן לנקוב במחיר אחיד לכל סוגי הניסור. על מנת לאמוד את מחיריהן של עבודות בטון בטירה, חשוב להבין את כל הפרמטרים הרלוונטיים, ובכלל זה מספר, סוג וגודל אזורי הניסור, ומידת מורכבות העבודה הנדרשת.

 

ניסור בטון בטירה מחיר לפי שירותמחיר מומלץ (ש"ח)
מה מחיר ניסור רצפת בטון בטירה והשרוןהחל מ-150 ₪ למטר
עלות ניסור בטון בטירה (מטר)החל מ-150 ₪ למטר
ניסור בטון ביהלום בטירה מחיר למטרהחל מ-190 ₪ למטר
פתיחת חלון בטירה ביהלום מחירהחל מ-1,100 ₪
מחירי ניסור גג בטון בטירההחל מ-150 ₪ למטר
כמה עולה ניסור קורות בטון בטירה?החל מ-150 ₪ למטר
קידוח בטון 2 צול, 3, 4 וכו' בטירההחל מ-150 ₪ לקידוח (בהינתן מספר גבוה של קידוחים)

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

אז לסיכום, אם אתם זקוקים לניסור משטחי בטון בטירה – צוות קל בטון עומד לרשותכם. אנו מספקים שירותי חיתוך בטון בטירה ויישובי הסביבה במקצועיות בלתי מתפשרת ובמחירים הוגנים.

 

למי פונים בשביל ניסור בטון בטירה?

ניסור בטון היא משימה מורכבת ורגישה שצריכה להיעשות בידיים מקצועיות בלבד. מומלץ מאוד להימנע מעבודה חובבנית, שכן המשמעות עשויה להיות הרת אסון עבור פרויקט הבנייה ואף, חלילה, עבור האנשים המקושרים לפרויקט.

אנחנו בקל בטון מבצעים עבודות חיתוך וקידוח בטון בטירה והסביבה באיכות גימור מקסימלית ובמחירים נוחים, תוך הקפדה מרבית על נהלי הבטיחות והביטחון באתר העבודה. אנשי הצוות שלנו מנוסים בשימוש במסורי ומקדחי היהלום, ומחזיקים במוניטין מוכח בביצוע שלל עבודות בטון בטירה והאזור.