קל-בטון מתמחה באספקת מניפה רחבה של עבודות בבטון, לרבות ניסור יהלום בגבעת שמואל. באילו מקרים השירות שלנו מתאים לכם? אם אתם זקוקים לניסורים לטובת יצירת מעברים למערכות אינסטלציה, אם אתם מעוניינים להגדיל חללים שברשותכם ואם אתם מעוניינים לייצר פתח דלת או חלון ועוד – אנחנו מתייצבים.

ניסור בטון בגבעת שמואל המתבצע דרכנו הינו ניסור מקצועי ומדויק המבוסס על מינימום של רעש ופסולת ועל מחירים זולים.

 

 

ניסור בטון בגבעת שמואל ע"י מקצוענים (מחירים נוחים)

✔️ ניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל – עבודה מקצועית ושימוש בציוד המתקדם ביותר

✔️ אנו מבצעים את כל סוגי עבודות הבטון בגבעת שמואל והסביבה

✔️ ניסור קיר לדלת, פתיחת חלון בקיר בטון, יצירת חור למזגן, מייבש כביסה ועוד

✔️ ניסור בכל גבעת שמואל: רמת הדר, גיורא, רמת אילן, רמת דקלים ועוד >>

לניסור בגבעת שמואל התקשרו: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל

 

ניסור בטון בגבעת שמואל – על מה מדובר?

שירותי ניסור בטון בגבעת שמואל הם מתחומי המומחיות שלנו כאן בצוות קל בטון. ניסור קורות בטון היא עבודה נפוצה בענף הבנייה והשיפוצים, ובעצם כמעט ואין פרויקט שלא יזדקק לניסור של בטון למטרות שונות. חשוב להבדיל בין ניסור בטון – שמשמעו הפרדת קורות בטון על ידי חיתוכן לצורך יצירת פתחים לחלונות או לדלתות למשל, לבין קידוח בטון – שבמהלכו מייצרים חורים עגולים לצרכים שונים כמו להעברת צינורות תשתית ויצירת תעלות למערכות אוורור, מיזוג, חשמל, גז ומים.

 

מתי צריך שירותי ניסור וקידוח בטון?

כאמור, ניסור וקידוח בטון הן עבודות בטון שכמעט תמיד צריך כשבונים או משפצים מבנה. ניסור בטון נדרש במצבים בהם רוצים לפרוץ פתח בקיר בטון לצורך יצירת חלונות או לחלופין לצורך הצבת דלת, כמו גם לניסור פתח לעליית גג בגבעת שמואל.

במקרים מסוימים, צריך למשל לנסר תקרת בטון כדי לאחד בין שתי קומות בבניין, או לנסר קורות בטון ליצירת מסתור כביסה. קידוח בטון, לעומת זאת, נפוץ בעיקר לצורך יצירת פתחים בקירות בטון לצורך התקנת מערכות תשתית. בקיצור, ניסור וקידוח בטון משמש לקשת רחבה של צרכים הנדסיים, עיצוביים ואדריכליים.

 

ניסור בטון בגבעת שמואל בזול בשיטת היהלום

מחפשים גורם מקצועי לניסור פתח לעליית גג בגבעת שמואל? זקוקים לניסור צינורות בגבעת שמואל? צריכים ניסור קירות בטון בגבעת שמואל ליצירת חלונות ודלתות? התשובה לפניכם – ניסור קורות בטון בגבעת שמואל עושים רק עם קל בטון. אנו מבצעים ניסור בטון בגבעת שמואל רק באמצעות הטכניקות המתקדמות ביותר ועל כן אנו מבצעים עבודות קידוח באמצעות יהלום.

גם בתחום ניסור הבטון אנו מבצעים עבודות באמצעות טכניקת ניסור בטון ביהלום. היהלום הינו החומר החזק ביותר המצוי בטבע, ועל כן עושים בו שימוש לטובת חיתוף, ניסור וקידוחים בבטון. מעבר לכך שהוא מצליח לחדור את הבטון החזק והעמיד, הרי שהעבודה באמצעותו מנגישה את התוצרים האיכותיים ביותר והמדויקים ביותר! העבודה שאנו מבצעים מותאמת אליכם במאת האחוזים, כאשר ניתן לבצע ניסור עבור כל קוטר ועובי הנדרשים על ידכם.

 

מחיר ניסור בטון בגבעת שמואל: מחירים זולים דרכנו

העבודה המתבצעת דרכנו הינה עבודה המבוססת על תקני הבטיחות המחמירים ביותר. עבודה עם בטון אינה עבודה פשוטה ועל מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר נדרשת עבודה מדויקת ועם ציוד מתקדם. אנחנו מבצעים ניסורים גם לקהל העסקי וגם לקהל הפרטי. לפני כל עבודה, לרבות קידוח חור נקודתי, מתבצעות בדיקות מקדימות שונות גם בחלל בו אתם מעוניינים לבצע את הניסור וגם בבניין בו מתבצעת העבודה.

המטרה שלנו היא להבטיח בטיחות חסרת פשרות לכם ולשוהים בסביבה. כמו כן, מטרת הבדיקות שלנו היא להבטיח שאנו לא פוגעים באף תשתית בעקבות הניסור.

 

עבודות בטון בגבעת שמואלמחיר מומלץ לפי סוג עבודה
ניסור קיר בטון / בלוקיםהחל מ-150 ₪ למטר
ניסור יהלום בגבעת שמואל והסביבההחל מ-190 ₪ למטר
ניסור פתח לחלון או לדלתהחל מ-190 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
פתח בקיר למכונה ו/או מייבש כביסההחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן או ונטה בגבעת שמואלהחל מ-390 ₪

 

מה היתרונות של ניסור וקידוח בטון ביהלום?

מקדחי ומסורי יהלום הם כלים ייחודיים וייעודיים לעבודות בטון, שמאפשרים לחתוך או לקדוח בכל סוגי הבטון לכל צורך. מסורי ומקדחי יהלום מאפשרים לייצר פתחים בקורות בטון בקווים ישרים, נקיים ואלגנטיים. קידוח או חיתוך בטון ביהלום מאפשר תוצאות מקסימליות במינימום פסולת, לכלוך ונזקים נלווים ובמקסימום רמת דיוק ואיכות גימור.

 

ניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל – העבודות שאנו מבצעים

בכוחו של דיסק היהלום לחדור ולנסר חומרים עמידים, לרבות הבטון – בכל עובי! לכל אחד יש דרישות אחרות ועל כן עבודות הניסור דרכנו מותאמות אליכם. אנשי המקצוע שלנו מיומנים בכל סוגי הניסורים, כך שניתן ליישם דרכנו כל ניסור שרק תרצו. העבודות המובילות שאנו מבצעים כוללות קידוחים המיועדים לצנרות שונות לרבות גז, חשמל ואינסטלציה, כמו גם ניסורים שהמטרה שלהם הינה יצירת פתח עבור נקודות למיזוג אוויר או קולטי אדים. בנוסף, עבודות הניסור פופולריות גם בקרב אלו מכם המעוניינים להרחיב חללים שונים על חשבון חללים אחרים, כמו גם יצירת חדרי ממ"ד.

 

מדוע דווקא קל בטון?

גם אם אתם מעוניינים בעבודה של ניסור קיר וגם אם בניסור קטן יותר, אתם מקבלים מאיתנו את הדיל המושלם הכולל צוות מקצועי, עבודה מהירה ותוצרים איכותיים ללא פשרות. אנחנו גאים להעניק לכם מחירון זול שהופך את תפריט השירותים שלנו לנגיש עבור כל מי שדורש בעבודות איכותיות של ניסור בטון. מלבד איכות העבודה ורמת הגימור, אנו שמים בראש מעיינינו את הביטחון באתר העבודה, כאשר כל קידוח או ניסור בטון נעשה תוך הקפדה יתרה על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. זקוקים לניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל? אנשי הצוות האדיבים שלו מוכנים ומזומנים לתת שירות מקצועי, אמין ויעיל בכל מקום בגבעת שמואל והאזור.