תושבים רבים באור עקיבא מעוניינים לשפץ את ביתם ולשדרג את רמת החיים שלהם באמצעות ניסור וקידוח בטון.

אם גם אתם משתייכים לאותה קטגוריה ומעוניינים לבצע את התהליך בצורה יעילה, נקייה, מהירה ושקטה יחסית, זה הזמן ליצור קשר עם חברה שמספקת שירותי ניסור בטון באור עקיבא.

מה זה בדיוק ניסור בטון וכיצד הדבר יועיל לכם? מיד תבינו.

 

ניסור בטון באור עקיבא ✔️ דיוק ✔️ בטיחות✔️ מחיר אטרקטיבי

✔️ שירותי ניסור וקידוח בטון באור עקיבא בכל העיר: אור ים, היובל, קנדי, שז"ר, בן גוריון ועוד

✔️ ניסורי יהלום, פתיחת פתח לחלון, דלת, מכונת כביסה, ניסור רצפות ותקרות בכל עובי וגובה

✔️ ניסיון רב בעבודות בטון בכל גודל, קוטר ועומק – ביצוע פרויקטים פשוטים ומורכבים

לייעוץ והצעת מחיר התקשרו: 055-9705135

 

בסרטון: צוות קל בטון מנסר בטון באור עקיבא

 

שירותי ניסור בטון – היתרונות של תהליך הביצוע

בעבר, שיפוץ של מבנה קיים לא היה אפשרי מבלי ביצוע פעולות אגרסיביות מלכלכות ויקרות מאוד. חוזקו של הבטון הפך לפתע לחיסרון משום הקושי לבצע בו קידוחים, בוודאי שלא בצורה מדוייקת, מה שגרם לאנשי המקצוע לחפש שיטה יעילה יותר. בסופו של דבר נמצא הפתרון – שימוש במסור ייעודי שינסר את הבטון ממש כמו עץ רגיל.

פעולת ניסור הבטון מתבצעת באמצעות מסור דיסק מיוחד שמצופה באבקת יהלומים, החומר החזק בטבע. מכאן גם שמה של השיטה – ניסור יהלום. ניתן לבצע את הפעולה באמצעות שימוש במסור דיסק יהלום ידני או ליישם מסילות על גבי הקיר שעליהן להבי יהלום עגולים. שתי האפשרויות מומלצות ומספקות עבודה יעילה, נקייה, שקטה ומהירה.

 

אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות ניסור קירות מקצועי?

האפשרות לבצע חיתוך בטון באופן מדוייק באמצעות מסור הופכת כל חלום אדריכלי למציאות אפשרית. בין הפעולות השכיחות שבגינן מזמינים את שירותי הניסור ניתן לציין:

  • יצירת פתח בקיר לדלתות וחלונות.
  • הגדלת מפתחים קיימים (במיוחד לצרכי הגדלת חלונות או הגדלת פתח היציאה למרפסת).
  • ניסור תקרות ליצירת פתחי איוורור וחלונות בתקרה.
  • שבירת ריצוף על מנת לאחד בין קומות.
  • שבירת קיר על מנת לאחד בין חדרים.

יש  לציין כי קיים גם שירות מקביל בתחום, שקרוי קידוח יהלום. האמצעי שבו עושים שימוש במקרה זה הוא מקדחה שהלהב שלה מצופה ביהלומים וזאת על מנת לאפשר קדיחה בתוך קירות בטון עבים במטרה ליצור תשתיות למיניהן. קידוח בטון לתשתיות כגון חשמל, צנרת מים ואפילו תשתית מזגן בחדר ממ"ד, מאפשר את ביצוע העבודה בקלות יחסית, מבלי לשבור קירות ותוך כדי הוזלת העבודה בצורה משמעותית.

 

שירותי ניסור וקידוח בטון בעיר אור עקיבא – טווחי המחירים

בבואכם לברר לגבי טווח מחירי ניסור בטון באור עקיבא תגלו כי הוא הרבה יותר נוח ומשתלם מאיזור המרכז, כאשר הממוצע עומד על כ-190 שקלים למטר. כיצד זה מתבטא בשטח?

  • על יצירת פתח לחלון או דלת תשלמו בין 1,100 ל- 1,450 שקלים בהתאמה.
  • כאשר יש לנסר קירות מורכבים יותר, כגון ריצפה, גג, תקרה או קיר ממ"ד (בטון מזויין) המחיר עולה במעט לכיוון ה- 190 שקלים למטר.
  • גם קידוח בטון טומן בחובו עלות דומה, עם כ- 150 שקלים לקידוח בודד בקיר של עד 4 צול (עבור עובי גדול יותר, המחיר עולה).
  • כאשר יש צורך בקידוחים מדויקים יותר (יצירת פתח לקמין, קידוח פתחים למזגן ממ"ד וכו') המחיר עולה עד לכדי 500 שקלים פר קידוח.

חשוב לציין כי שירותי הניסור והקידוח יכולים לשמש גם לצרכי הריסת המבנה לחלוטין לשם בנייתו מחדש, כך שמדובר באופציה שעשויה לחסוך שימוש בכלי צ.מ.ה. כבדים ובהתאם לכך גם לחסוך לכם לא מעט כסף בפרוייקט הבנייה.

 

אור עקיבא – מפה: