מזגן הוא מוצר בסיסי בכל בית בישראל, הקיץ הישראלי לא מאפשר אחרת והוא הסיבה לכך שבכל שנה צריכת החשמל שוברת שיאים חדשים בכל קיץ. 

בכל קיץ ישראלים רוכשים יותר ויותר מזגנים וזקוקים לשירותי התקנה. מאחר ורוב הבתים בישראל עשויים בטון, תהליך ההתקנה מצריך קידוח חור בקיר למזגן.

קידוח בטון למזגן אשר נעשה בצור לא מקצועית עלול לספק תוצאות מאכזבות מבחינה אסתטית במקרה הטוב ואף ליצור נזק בלי הפיך לקיר או למבנה במקרה הרע ולכן חשוב לעשות זאת עם גורם מקצועי ובעל ניסיון בעבודה מסוג זה.

 

קידוח בטון למזגן במחיר זול בפריסה ארצית מלאה! 

✔️ פתיחת פתח למזגן בקיר, קידוח חור בקיר להתקנת מזגן בשיטת יהלום ונוספות

✔️ קניתם מזגן חדש ואתם מעוניינים לפתוח עבורו פתח בקיר? נשמח לסייע!

✔️ עבודה מקצועית והקפדה על נהלי בטיחות מחמירים ע"י צוות מנוסה עם המלצות

✔️ קידוח למזגן במחירים נוחים. מגיעים לכל כתובת בישראל – צרו קשר לפרטים

להצעת מחיר התקשרו: 055-9705135

 

קידוח חור למזגן בקיר

קידוח חור למזגן – פתיחת פתח למזגן

איך מתבצע קידוח חור למזגן בקיר בטון?

קידוח חור למזגן אולי נשמע כמו משהו פשוט, כי הרי לא מעט אנשים מחזיקים בביתם מקדחה וקדחו חור או שניים בקירות ביתם והתוצאות היו לא רעות בכלל. אך כאשר מדובר בקידוח למזגן, המשימה היא מעט יותר מורכבת ודורשת מיומנות, מקצועיות וציוד מתאים היות והתעלות הנדרשות למזגן הן עמוקות ומצריכות רמת ניסיון המאפשרת דיוק רב וסימטריה.

בכדי לבצע באופן מקצועי קידוח חור בקיר בטון למזגן יש להשתמש, כאמור, בכלים ייעודים אשר מאפשרים ניסור בטון ואף קידוח בטון ביהלום. קידוח בטון מצריך שימוש בדיסק ייחודי אשר מצופה רסיסי יהלומים המעניקים חוזק לדיסק ומאפשרים לו לקדוח חור בקיר בטון כאילו מדובר בעץ.

שאלה: "למה מתכוונים כשאומרים קידוח כוס יהלום למזגן"?

תשובה: הדיסק הוא לא הכלי היחיד ולעיתים יש גם צורך בשימוש במקדח כוס יהלום ייחודי לצורך קידוח תעלות סימטריות ומדויקות בקיר הבטון. גם כוס הקידוח, בדומה לדיסק, מצופה רסיסי יהלומים בכדי לאפשר לה להתמודד עם הבטון בקלות רבות יותר.

השיטה לביצוע קידוחי בטון למזגנים משלבת שימוש בזרם מים אחיד ויציב לאורך הקידוח בכדי לאפשר למקדח להתקרר במהלך העבודה, לשפר את רמת הדיוק ולצמצם את כמות האבק הנוצר כתוצאה מהתהליך.

קידוח בטון למזגן בזול הוא משהו שעלול להיות יקר מאוד בשל הצורך בידע, בכלים ובמיומנות. לכן, כאשר אתם מחפשים חברה לביצוע קידוח בטון למזגן, אל תתפשרו בשל מחיר זול, בדקו גם פרמטרים של מקצועיות וניסיון בכדי להבטיח עבודה איכותית שתשרוד לאורך זמן.

ועדיין חשוב להימנע ממחירים מופקעים כשמדובר בקידוח בטון למזגן, מחיר קידוח חור למזגן עולה כמה מאות שקלים למטר. למחירון המלא.

 

קל-בטון מתמחה בכל הנוגע לקידוחי מזגנים בבטון ומספקת ללקוחותיה השונים שירות אדיב ומקצועי לצד עבודה מהירה, נקייה ובמחירים נוחים.

 

לקריאת המשך: קידוח פתח אוורור