ניסור מסתור כביסה בדירה למגורים הוא אחד מהטרנדים החמים ביותר בתחום הבנייה והשיפוצים. מדובר בעבודת ניסור בטון שמטרתה להיפטר ממסתור הכביסה החיצוני לבניין או לחילופין ליצור פינת כביסה מוחבאת, מוסתרת ומוצנעת בפנים הדירה כדי לשפר את המראה האסתטי של חלל המגורים ו/או להרחיב בכך את חלל הבית.

כלומר, יצירת מסתור כביסה יכולה להתבצע על ידי יצירת חלל פנימי או חיצוני לבית או הסרת המתקן החיצוני. בכל מקרה, מדובר בתהליך הדורש ניסור של קירות בטון. אנו בקל-בטון מציעים שירותי ניסור מסתור כביסה ללא אבק, לכלוך ופסולת הודות לשימוש בטכנולוגיית ניסור בטון ביהלום.

 

ניסור לפתיחת מסתור כביסה למטרות הרחבה, הצבת מזגן ועוד

✔️ ניסור מסתורי כביסה במחירים מעולים – שירות מקצועי ואדיב מובטח!

✔️ מתמחים בניסור קיר של מסתור כביסה למגוון מטרות + שבירת קיר מסתור כביסה במחיר זול

✔️ פתיחת המסתור במחירים שאסור לפספס ע"י צוות מוביל המקפיד על בטיחות >>

✔️ שבירת הקיר של מסתור הכביסה להרחבת הבית או הדירה

לפרטים נוספים, התקשרו: 055-9705135

 

ניסור מסתור כביסה

ניסור מסתור כביסה במחיר אטרקטיבי – פתיחת מסתור כביסה / שבירת קיר להרחה – קל בטוו

 

 

מהו מסתור כביסה?

באופן רחב, הכוונה במסתור כביסה הוא לפינה מוסתרת בבית שבה עושים ותולים את הכביסה. בבניינים ישנים, המסתור לרוב בנוי מבטון וממוקם חיצונית לדירה, ואילו מסתור כביסה בבית פרטי לרוב יהיה פנימי בצמוד למטבח. ניסור מסתור כביסה בבית פרטי מאפשרת להצניע את אזור הכביסה, שלרוב מאופיין בבלאגן לא קטן, ובכך לשפר את החזות האסתטית של סביבת המגורים.

ניסור מסתור כביסה בבית פרטי הוא המילה האחרונה בתחום הבנייה והשיפוצים. בהתאם לכך, מדובר בעבודה שנהנית מפופולאריות גואה בקרב קבלנים ובעלי נכסים, במיוחד לאור העלייה במודעות לעיצוב פנים ולהקפדה על אסתטיקת הבית.

 

למה צריך לדאוג למסתורי כביסה?

לא אחת עולה השאלה מדוע צריך לדאוג בכלל למסתורי הכביסה. המון פעמים עולים דיונים על סוגיית הכביסה בשיחות של ועדי הבניינים, ופעם אחר פעם נקבע פה אחד כי הכביסה של כל דיירי הבניין הנתלית חזיתית אל הרחוב, פוגמת בנראות הבניין. מעבר לכך, הכביסה הפרטית שלכם היא דבר אינטימי השייך רק לכם, כך שלחשוף אותה לעייני כל פוגעת בפרטיות שלכם.

לכן, אנחנו נגיע עד אליכם לפתוח מסתור כביסה, בכל מקום בארץ הודות לשירות הנרחב שלנו, להעניק לכם שירות לבבי ואדיב עם ביצוע ניסור מסתור כביסה ביהלום. לא מכבסים כביסה מלוכלכת מחוץ לבית וגם לא חושפים אותה לעיני כל העוברים והשבים. אנו מבצעים עבודות ניסור ביהלום, להרחבת דירה, קידוח פתח לצורך התקנת מזגן, ונטות ולמטרות רבות נוספות.

 

מדוע ומתי צריך ניסור מסתור כביסה?

* שינוי אסתטי – פינת הכביסה בבית היא במרבית המקרים מקום מועד לפורענות, מבחינת חוסר סדר, עומס ובלאגן. סלי כביסה, בגדים שזרוקים או תלויים על מתקני ייבוש וכן מכונת הכביסה והמייבש עצמם עשויים לחבל במראה הבית או הדירה. ניסור מסתור כביסה מאפשר להימנע מהמפגעים האסתטיים הללו. ניסור בטון ליצירת פינת כביסה מוסתרת יכול לאפשר לקבלנים, אדריכלים ומהנדסי בניין לתכנן חלל מגורים נקי, מסודר ואלגנטי.

* פתיחת מסתור כביסה להרחבת הדירה – ניסור מסתור כביסה עשוי להיות שימושי במיוחד במקרים בהם מדובר בבית או דירה קטנה, המצריכים ניצול מקסימלי של שטח המבנה תוך שמירה על חזות מזמינה ונעימה. יצירת מסתור כביסה עשוי להיות חיוני ביותר בבנייני מגורים רבי-קומות הכוללים פינות כביסה שבולטות כלפי חוץ, באופן שמהווה מטרד עבור הדיירים והשכנים. פינות כביסה נראות בבנייני מגורים משותפים עשויות לגרום אי נוחות לדיירים בשל חשיפת פרטי הלבוש האינטימיים שלהם.

* שבירת מסתור כביסה לצורך הצבת מזגן או ונטה – מתבצע באמצעות קידוח.

* הפיכת מסתור כביסה למעין חדר – יצירת מסתור כביסה פנימי לבית מאפשר לשמור על פרטיות ונוחות הדיירים. אם כן, ניתן ליצור מסתור כביסה פנימי בחלל מוסתר בדירה, או לחילופין מסתור כביסה חיצוני שמטרתו למנוע בזבוז של שטח הבית. בכל מקרה, יצירת פינת כביסה מוסתרת תצריך לרוב ניסור של קירות בטון.

 

איך מנסרים מסתור כביסה?

כאמור, כדי ליצור פינת כביסה מסתורית ומוחבאת, יש צורך לעיתים קרובות בהסרה, חיתוך ושינוי מיקום או צורה של קירות בטון בבית. לשם כך, נעזרים בטכנולוגיית ניסור בטון ביהלום. מאחר ומרבית המבנים בישראל מורכבים מבטון, שהוא חומר חזק, עמיד וקשיח במיוחד, נהוג להשתמש במסורים חשמליים עוצמתיים עם להבים חדים שעליהם מוטבעים רסיסי יהלום.

השימוש במסור יהלום מאפשר לחדור בקלות, במהירות וביעילות דרך כל סוגי וגדלי קירות בטון, ליצירת פינות המסתור לכביסה. מיותר לציין שאנו מציעים כמובן גם את שירותי בניית הקיר הדרושה ליצירת מסתור הכביסה לאחר הקידוח/ ניסור. מעבר לאיכות הגימור המקסימלית ורמת הדיוק המיטבית, ניסור מסתור כביסה ביהלום ממזער את הרעש, הבלאגן והלכלוך משינוי קונפיגורציית הבטון בפינת הכביסה. התוצאה בשימוש בטכניקת היהלום לניסור מסתור כביסה היא קירות בטון מסותתים, חלקים ונקיים ללא קצוות משוננים ומראה לא אחיד.

 

איך נקבע מחיר ניסור של מסתור כביסה?

על מנת להעניק לכם מחיר מדויק לסוג הניסור בו אתם דורשים, עלינו לבדוק את שטח העבודה. בעוד ישנן מרפסות שהגישה אליהן קלה ונגישה, ישנן מרפסות שירות שונות שהגישה אליהן סבוכה יותר וכך היקף העבודה משתנה.

טווח המחירים לניסור מסתורי כביסה נע לרוב בין 800-1000 ש"ח ועשוי להגיע עד לכמה אלפי שקלים. עם זאת, קשה עד בלתי אפשרי לנקוב מראש במחיר, שכן מחיר כל עבודה הוא פונקציה של הפרמטרים הבאים:

  • מידת הנגישות לאזור הניסור – כאשר ככל שהגישה למסתור הכביסה מאתגרת יותר כך יעלה המחיר.
  • היקף העבודה ורמת המורכבות שלה – שנקבע בהתאם לגודל מסתור הכביסה המיועד לניסור, סוג ועובי קירות הבטון, וכן הימצאותן של תשתיות רגישות באזור.
  • כלי העבודה הנדרשים – כאמור ברוב המכריע של המקרים מדובר במסור יהלום, אך קיימים מגוון סוגים וגדלים של אמצעים אלו. ייתכן שגם יהיה צורך בכלים או מתקנים נוספים כמו מנוף ופיגומים לצורך פינוי הפסולת.

בקווים כלליים, אלו המחירים המומלצים לניסור בטון ביהלום:

*אנחנו לא גובים אף עלות נוספת מלבד העבודה עצמה – לא בגין שכר על פי שעות עבודה ולא בגין נסיעות.

ניסור מסתור כביסה ביהלוםמחיר ממוצע לניסור יהלום לקיר (מחיר למטר)
מחיר ניסור יהלום לקיר בטון בעובי 20 ס"מהחל מ-170 ₪
עלות ניסור קיר בעובי 30 ס"מהחל מ-190 ₪
כמה עולה ניסור יהלום לקיר בעובי 40 ס"מהחל מ-280 ₪
ניסור יהלום לקיר בטון בעובי 50 ס"מהחל מ-400 ₪
העלות לפתיחת פתח למכונת כביסה או מייבשהחל מ- 450 ₪

 

✔️ לנוחיותכם הסברים, מידע ומחירים נוספים תוכלו למצוא בקלות במחירון המלא שלנו!

 

אם כן, מחיר של ניסור מסתור כביסה במרפסת שירות יוענק לכם לאחר שנתאים לכם את סוג הניסור המתאים ביותר (השיטה המובילה כיום היא ניסור יהלום). מה שכן נוכל לומר גם מבלי לראות את החלל בו נדרשת העבודה, הוא שהמחירים שלנו הינם מחירים נוחים המתאימים לכם כיס!

 

האם נדרש היתר לפתיחת מסתור כביסה או שבירת הקיר להרחבה?

התשובה איננה חד משמעית וכל מקרה לגופו. בחלק מהמקרים נדרש היתר לפתיחת מסתור כביסה וניסור הקיר. הדבר תלוי בהיתר הבניה המקורי של הבניין ובשאלה האם מסתור הכביסה מוגדר כחלל חיצוני (מעין שטח שירות) שאין גישה אליו, כלומר לא נכלל בשטח הדירה בפועל. על כן, לפני שבירת קיר המסתור או פתיחת דלת למסתור כביסה מומלץ להתייעץ עם גורם מוסמך.

 

למה כדאי להיעזר בקל בטון לפתיחת מסתור כביסה?

אנחנו בצוות קל-בטון מציעים עבורכם שירותי ניסור מסתור כביסה בפריסה ארצית, תוך דגש על מקצועיות חסרת גבולות ובמחירים הוגנים. חשוב לזכור שכל עבודת ניסור בטון, חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע שמודעים לנהלי העבודה והבטיחות הכרוכים בעבודות ניסור בטון ויצירת מסתור בטון. ואכן, אנשי הצוות המיומנים והמקצועיים שלנו מנוסים בעבודות מסוג זה, ויעשו הכל כדי לספק לכם שירות אדיב, אמין ויעיל.

ניסור מסתור כביסה בזול זמין לכם דרכנו! לא צריכים לבזבז כספים מיותרים, לבזבז את הזמן היקר שלכם או לחכות שיצאו מבצעים שונים. אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל קהל הלקוחות המרוצה שלנו ולנסר עוד היום בדרך אל מסתור הכביסה שלכם.