אנחנו, בקל-בטון, מבצעים עבודות ניסור וקידוח בטון בכל רחבי הארץ. אם מה שאתם צריכים עכשיו זו חברת ניסור בטון ברעננה, כל מה שנותר לכם לעשות זה לחייג אלינו ואנחנו נדאג לשאר. ניסור בטון ברעננה, לצרכים מסחריים או ביתיים, לא חייב להיות מסובך כל כך. אנו מציעים שירותי ניסור וקידוח בטון ברעננה ביעילות ובמקצועיות רבה. הצוותים שלנו משתמשים בכלים חדישים על מנת לספק לכם חוויית שירות מקצועית ואדיבה.

 

ניסור וקידוח בטון ברעננה במחירים שוברי שוק!

✔️ צריכים לנסר קיר ברעננה? לפתוח פתח לדלת או חלון? לקדוח חור למזגן או מייבש כביסה?

✔️ הצוות שלנו פועל בכל שכונות רעננה והסביבה: שז"ר, ויצמן, נאות שדה, נווה זמר, לב הפארק וכד'

✔️ שיטות עבודה מתקדמות, כולל ניסור יהלום ברעננה. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית >>

למידע נוסף התקשרו לטלפון: 055-9705135

 

עבודות ניסור בטון ברעננה – החל מהפשוטות ביותר ועד למורכבות ביותר

קל בטון מתמחה גם בביצוע עבודות רגישות ומורכבות יותר בבטון כמו ניסור קירות ממ"ד, ביקוע בטון ועוד מגוון עבודות הדורשות שימוש במסור יהלום. מסור יהלום הוא מסור דיסק חזק במיוחד עשוי מתכת ומצופה שכבה של יהלומים כתושים. היהלום, כידוע, הוא החומר הקשה ביותר בטבע. תכונה זו מוסיפה עוצמה ועמידות ללהב הפלדה ומאפשרת לו לחתוך בבטון מזוין כאילו מדובר בקורת עץ.

השימוש במסור לחיתוך בטון בכלל ובמסור יהלום בפרט מחייב ידע ומקצועיות רבים, זאת בשל הרגישות של העבודה והעובדה כי שימוש במסור מסוג זה מחייב שימוש מקביל בזרם מים בעוצמה חזקה אשר דואג לצנן את הלהב תוך כדי פעולה וכן, כדי להפחית את כמות האבק אשר נפלט כתוצאה מפעולת הניסור. גם כאשר מדובר בניסור יהלום ברעננה – קל בטון היא הבית המקצועי שלכם לעניין.

 

כמה מילים על מחיר ניסור בטון ברעננה

עבודות ניסור בטון הן עבודות אשר מוזמנות בדרך כלל במסגרת שיפוץ מבנה. עבודות שיפוץ ידועות ככדור שלג אשר עשוי לצמוח לממדים עצומים מבחינה כלכלית. כדי להימנע מכך מומלץ בחום לברר מחירים מראש ולקחת ריזיקה מסוימת של תוספת מחיר על שלל תקלות שעלולות לצוץ (אך אנחנו מאוד מקווים שלא יצוצו). מחיר ניסור בטון ברעננה הוא משתנה בהתאם לסוג הקבלן שמבצע אותו וכן בהתאם לסוג העבודה. ועדיין, אתם ודאי תוהים כמה עולה ניסור בטון ברעננה.

מחיר ניסור בטון באופן כללי נאמד לפי מטר. הפער בין המחירים תלוי בסוג הבטון אותו צריך לנסר וסוג הכלים בהם צריך להשתמש. לצורך העניין, ניסור של קיר בטון רגיל לא יעלה כמו ניסור של קיר ממ"ד המצריך שימוש בכלים מתקדמים יותר. אז כן, אין ספק שניתן לבצע ניסור בטון ברעננה בזול, כמובן שבהתאם לסוג העבודה אותה תזמינו.

 

ניסור וקידוח בטון ברעננה - מחירון מומלץמחירים מומלצים לפי סוג עבודה
מחירי ניסור בטון סטנדרטי למטר ברעננהמתחיל מ-150 ₪ למטר
ניסור קיר ברעננה כמה עולה - בלוקים או בטוןמתחיל מ-169 ₪ למטר (תלוי בגודל הקיר ובעוביו)
ניסור יהלום ברעננה למטר - עלויותמתחיל מ-199 ₪ למטר
ניסור ליצירת דלת או לחלון ברעננהמתחיל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון 4 צול / 6 צול / 8 צול ומעלה ברעננהמתחיל מ-399 ₪
יצירת חור למייבש או למכונת כביסה בעיר רעננהמתחיל מ-399 ₪
יצירת חור למזגן ברעננהמתחיל מ-399 ₪

 

קל בטון מספקת שירותי קידוח וניסור בטון ללקוחות רבים ומרוצים. אין סיבה שגם אתם לא תיהנו ממחירים הוגנים ומעבודה מקצועית, גם ברעננה.