קל בטון הינה חברה המבצעת עבודות של ניסור בטון ברחובות, קידוח, חיתוך וביקוע של בטון. אנחנו שמחים להציע את מניפת השירותים שלנו גם לתושבי העיר רחובות הדורשים בשירות מקצועי, אמין ובמחירים נוחים.

אחד מהשירותים המובילים שלנו הוא ניסור יהלום ברחובות, דרכו מבצעים את הניסור באמצעות דיסקית יהלום המאפשרת ליצור פתחים שונים במבנים, וזאת מבלי לגרום נזקים למבנה בדמות זעזועים כדוגמת סדקים או שברים.

 

ניסור בטון ברחובות – שירות מקצועי במחיר הזול בישראל!

✔️ ניסור וקידוח בטון בעיר רחובות וסביבתה במחירים נוחים. זמינות גבוהה

✔️ פתיחת דלת, חלון, או פתח כלשהו אחר בקירות, חור למזגן או מייבש כביסה ועוד 

✔️ עבודות בטון ברחובות – שבירת קיר, בניית קיר, יציקת בטון, ביקוע בטון ועוד

עבודות בטון בכל רחבי רחבות: רחובות הירוקה, קרית משה, רחובות החדשה, ההולנדית, רחובות מערב, שעריים, נווה מרמורק, רחובות המדע ונוספות

לפרטים נוספים והצעות מחיר: 055-9705135

 

ניסור בטון בכל רחבי הארץ

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון היא עבודת בנייה מהנפוצות והנדרשות ביותר הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. ניסור קורות בטון מתבצע באמצעות טכנולוגיית היהלום. במהלך עבודות ניסור בטון, מפרידים את שכבות הבטון לשם יצירת פתחים לדלתות וחלונות, לתעלות תשתית ועוד.

מחפשים עבודות ניסור בטון ברחובות והסביבה או בכלל במרכז בארץ? אנחנו בקל בטון מציעים שירותי ניסור בטון במרכז הארץ בפריסה רחבה ובמחירים שווים. הצוות המקצועי שלנו מיומן בכל סוגי עבודות הבטון ויכול לבצע את כל סוגי החיתוכים, כולל ניסור גגות ותקרות בטון וניסור וקידוח קירות בטון ממ"ד ברחובות והסביבה.

 

ניסור בטון ברחובות בזול יש כזה דבר?

אחת השאלות השכיחות ביותר המופנות אלינו היא כמה עולה ניסור בטון ברחובות. אם יש דבר שאנחנו גאים בו הוא המחירון הנוח שלנו שהופך את מלאכת ניסור הבטון לזמינה לכל אחד הדורש בה. אנחנו מאמינים בלב שלם כי עבודה איכותית ומקצועית לא צריכה לעלות ביוקר, ואנו חשים זכות אדירה להציע מחירים הוגנים לעבודה.

אם כן, מחיר ניסור בטון למטר ברחובות מתומחר בהתאם לסוג העבודה, כך שאם העבודה הנדרשת על ידכם הינה ניסור שמטרתו קצת שונה, הנכם מוזמנים לצפות במחירון מומלץ לעבודות בטון מסוגים שונים.

העבודה שאנו מבצעים דורשת גם ידע נרחב, גם מיומנות וגם הגדלת ראש. המחירים שאנו מציעים לכם לא באים על חשבון אף אחד מאלו, אלא מוגשים לכם ככאלו המשודכים למחירון נפלא ונוח. כל שנותר הוא להתחיל לעבוד!

 

אז כמה עולות עבודות ניסור בטון ברחובות?

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

שירותי ניסור בטון ברחובותמחירים ממוצעים (בש"ח)
מחיר ניסור בטון למטר ברחובות החל מ-149 ₪ למטר
עלות פתיחת דלת בקיר ברחובותהחל מ-199 ₪ למטר
פתיחת חלון בקיר באזור רחובות - כמה זה עולההחל מ-199 ₪ למטר
ניסור רצפת בטון ברחובות מחיריםהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור גג בטון ברחובותהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור עמודי בטון בעיר רחובותהחל מ-199 ₪ למטר
ניסור מדרגות / חדרי מדרגות ברחובותהחל מ-199 ₪ למטר
מחיר ניסור יהלום ברחובות (עלות למטר)החל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון 4 צול ברחובותהחל מ-399 ₪
קידוח חור בקיר למייבש כביסה ברחובותהחל מ-399 ₪
פתיחת חור למזגן ברחובותהחל מ-399 ₪

 

 

מהו ניסור וחיתוך בטון בטכנולוגיית היהלום?

אם קראתם עד עכשיו סביר להניח שאתם שואלים את עצמכם – מהו ניסור וחיתוך בטון ביהלום?

ובכן, כשאומרים "טכנולוגיית היהלום" מתכוונים למסורי בטון ייחודיים ומתקדמים שמורכבים מלהבי פלדה משוננת שעליהם מודבקת תערובת רסיסי יהלומים כתושים. הבחירה ביהלום איננה מקרית – בגלל שהבטון הוא החומר השני החזק ביותר שקיים, אך הגיוני שיבחרו בחומר החזק ביותר בטבע כדי לחתוך בבטון. ואכן, ניסור בטון ביהלום מאפשר לנסר בבטון בקלות וביעילות בקווים ישרים ונקיים ומבלי לגרום לנזקים לסביבת החיתוך.

 

מתי צריך ניסור או קידוח בטון?

סביר להניח שכל מיזם בנייה, הריסה ושיפוצים יצריך בשלב כלשהו לחתוך קורות בטון. בין אם מדובר בצורך תכנוני-הנדסי (כמו שינוי כולל של מבנה הבניין, הבית או הדירה) ובין אם בצורך עיצובי-אדריכלי (למשל יצירת נישות דקורטיביות בקיר), טכנולוגיית ניסור בטון ביהלום היא התשובה.

במהלך בנייה או שיפוץ של מבנה מסוים, לעיתים קרובות עולה הצורך לפתוח פתח בקיר בטון ליצירת לחלון או לפרוץ פתח לדלת בקיר בטון, "להוריד" קיר על מנת לאחר חדרים ואף להיפטר מתקרת בטון כדי לאחד כמה קומות בבניין. לפעמים צריך לבצע ביקוע בטון ליצירת מסתור כביסה או לפתיחת פתחים לתשתיות חשמל, מים ואוורור. בכל המקרים האלו, ניסור בטון ביהלום מספק את המענה האולטימטיבי.

 

מדוע ציוד מתקדם הוא הכרחי בעבודת ניסור בטון ברחובות ובכלל

אם יש דבר שאנחנו מאמינים כי לא ניתן להתפשר בו, הוא הציוד שבו נעשה שימוש. כיום הטכנולוגיה מנגישה שיטות חכמות וקלות לביצוע עבודות יעילות וברמות גימור לא פחות ממושלמות.

אנחנו דוגלים בכך שציוד מקצועי, איכותי וחדיש הינו המפתח להוצאת לקוחות מרוצים, ועל כן בכל עבודה של ניסור וקידוח בטון ברחובות, הצוות שלנו עובד עם הבשורות האחרונות של כלי העבודה וכל הציוד הנדרש. חשוב לזכור כי לצד תוצרים נפלאים שיוציאו אתכם מרוצים,

ככל שהטכנולוגיה חדישה יותר, כך היא גם בטוחה יותר ומייצרת סביבת עבודה נוחה ונעימה המעניקה ראש שקט ושקט נפשי – לכם ולנו.

 

למה דווקא אנחנו?

השירות שלנו מבוסס על שילוש בלתי מנוצח שמוכיח עצמו כסיפור הצלחה בכל עבודה של ניסור בטון מחדש: מקצועיות, אמינות ומחירים נוחים. כל אנשי המקצוע שלנו בלי יוצא מן הכלל מנוסים בשימוש בכלי עבודה ובטכנולוגיית היהלום, ומסוגלים לבצע את כל סוגי עבודות הבטון.

אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף אל מניפת הלקוחות המרוצים שלנו. בחיפושכם אחר חברת ניסור בטון ברחובות, דעו כי מצאתם! אנחנו ממעיטים בדיבור ומרבים בניסור.

 

מפת העיר רחובות