ניסור בטון בפתח תקווה הוא שירות שמוצע עבור כל הדורש באיכות בלתי מתפשרת ובעלויות שוות לכל כיס! הצוות שלנו מספק שירותי ניסור קירות בפ"ת ובפריסה ארצית רחבה. אנשי המקצוע שלנו מיומנים בשימוש בטכנולוגיית היהלום הידועה.

טכניקת הניסור ביהלום משמשת בין היתר לניסור בטון ליצירת פתחים לחלונות או דלתות במבני מגורים או משרדים, ניסור גג או תקרת בטון לצורך הגדלת חלל מגורים או אחסון, ניסור פתח לעליית גג בבית צמוד קרקע ועוד. לייעוץ על עבודות ביקוע בטון בפתח תקווה והאזור – פנו אלינו עכשיו ואנו נדאג לסדר עבורכם את השירות המתאים ביותר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 

עבודות ניסור בטון בפתח תקווה – מחיר זול ושירות מעולה

✔️ ניסור יהלום בפתח תקווה והסביבה, קידוחי בטון ע"י אנשי מקצוע מנוסים

✔️ עבודות בטון בפ"ת מכל סוג, כולל יציקת בטון, ניסור ליצירת פתחים, קדיחה לכל עומק

✔️ שימוש בציוד המתקדם ביותר בשוק, מסורי ומקדחי יהלום ומחירים נוחים

✔️ הצוות פועל בכל שכונות העיר: בר יהודה, עין גנים, סגולה, אם המושבות, מרכז העיר,

נווה גן, נווה עוז, הדר גנים, רמת ורבר, שעריה, עמישב ונוספות >>

להצעה לניסור או קידוח בפ"ת חייגו – 055-9705135

 

חברת ניסור בטון

 

 

עבודות ניסור וביקוע בטון בפתח תקווה והאזור

אנו בקל בטון מתמחים בשירותי ניסור, ביקוע וקידוח בטון בפתח תקווה וישובי האזור.

אנו דוגלים במתן שירות איכותי ומקצועי לקהל הלקוחות שלנו, ורגע לפני שנתחיל לנסר את הקירות, נשמח לייעץ לכם: תחילה, נעניק לכם חוות דעת מקצועית ביחס למקום בו תרצו לנסר, נגיע פיסית למקום על מנת להתאים את הציוד הנדרש לסוג העבודה ולבסוף נעניק לכם הצעת מחיר נוחה ומשתלמת במיוחד. אנחנו לא באנו לדבר – באנו לנסר.

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון היא עבודה נפוצה למדי בעולם הבנייה והשיפוצים, שמטרתה לחתוך בקורות בטון לשם הסרתם או ביצוע שינויים במבנה למגורים, במשרד, בחנות או בבית העסק. כך למשל, עבודות ביקוע, חיתוך וניסור בטון משמשות להגדלת חדר במבנה קיים על ידי הסרת קירות המפרידים בין החללים בו, ואף להאחדת קומות במבנה על ידי הסרת תקרת הבטון שמפרידה ביניהן.

אבל איך מתבצע ניסור הבטון? בעבר השתמשו בכלים כבדים לצורך חיתוך קירות בטון. כיום, נהוג להשתמש במסור מיוחד שנקרא "מסור יהלום". מדובר למעשה במסור עוצמתי במיוחד שמונע על ידי חשמל ונבדל ממסורים אחרים ב"אבקת היהלום" שמוטבעת על הלהבים החדים והמשוננים שלו. המבנה הייחודי הזה הופך את מסור היהלום לכלי אולטימטיבי לניסור וחיתוך בטון לצרכים שונים ומגוונים.

אם אתם נתקלים בצורך לנסר תקרות, קורות, רצפות או גגות בטון – הגעתם לכתובת הנכונה. אנו מציעים מגוון שירותי בטון באיכות מקסימלית וללא פשרות.

 

מחירון נגיש לכל הדורשים בעבודות ניסור הבטון

לעתים ישנם אלו הדוחים את עבודות הניסור והשיפוצים בביתם בעקבות אילוצים כלכליים. אנחנו באים לתת מענה לכל מי שמעוניין בעבודה של ניסור יהלום בפתח תקווה.

המחירים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהשירות שאנחנו מעניקים! כמה עולה ניסור בטון בפתח תקווה? הנה לפניכם מחיר ניסור בטון בפתח תקווה של שירותים שונים: מחיר עבודת ניסור של גג או תקרה בפ”ת מתחיל ב-300 שקלים, ואילו עלות עבודת ניסור קיר בפתח תקווה מחושבת בהתאם לכמה מטר יש לנסר ובשיטת הניסור (רגיל / יהלום).

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

ניסור בטון בפתח תקווה - שירותים שוניםמחיר מומלץ (בש"ח)
ניסור בטון למטר בפתח תקווה מחיריםמתחיל מ-149 ₪ למטר
ניסור לדלת בקיר בפתח תקווהמתחיל מ-1,399 ₪
עלות ניסור קיר לחלון בפתח תקווהמתחיל מ-1,150 ₪
מחיר ניסור רצפות בטון בפ"תמתחיל מ-199 ₪ למטר
כמה עולה ניסור גג או תקרת בטון בפתח תקווהמתחיל מ-199 ₪ למטר
ניסור עמודים מבטון בעיר פתח תקווהמתחיל מ-199 ₪ למטר
ניסור מדרגות בפתח תקווה - כל סוגי המדרגותמתחיל מ-199 ₪ למטר
ניסור יהלום בפתח תקווה -
מחיר למטר
מתחיל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון 4 צול בפתח תקווה ומעלהמתחיל מ-399 ₪
חור בקיר למייבש או למכונת כביסה בפתח תקווהמתחיל מ-399 ₪
עשיית חור למזגן בפתח תקווהמתחיל מ-399 ₪

 

✔️ למידע נוסף ולמחירים נוספים אנו מזמינים אתכם להכנס למחירון המלא של קל-בטון.

 

צפו בצוות שלנו מנסר בטון בפתח תקווה:

 

מתי צריך ניסור בטון? חברת ניסור בטון בפתח תקווה לכל סוגי הניסור!

אנחנו מבצעים עבורכם ניסור בטון בפתח תקווה בזול עבור כל שימוש או צורך! החלטתם לשנות את ייעודו של חדר שיש לכם בבית? מבנה המשרד שלכם כבר לא משרת אתכם ואתם רוצים לעצבו מחדש?

עבודות הניסור שלנו מאפשרות לכם לעצב מחדש ובקלות יוצאת דופן כל חלל הודות לניסור מקצועי ואיכותי המבוצע על ידי חוד החנית של אנשי המקצוע. אם פעם קירות מבטון היו מרתיעים וכל שהיה נותר הוא לקבל את העובדה כי לא ניתן לעשות איתם דבר, כיום המכשור המתקדם חודר גם את הקירות החזקים, בין אם מדובר בניסור הקיר, ביקוע שלו או רק שבירת קיר בטון.

לצד עבודה מקצועית המובטחת לכם, אנו שמים דגש רב על כל נושא הבטיחות בעבודה. לא משנה לנו כלל אם אנחנו עובדים באתר בנייה או בבניין מגורים – אנו חשים אחריות גדולה גם כלפי המבנה וכמובן שכלפי עוברי האורח בסביבת העבודה. על כן, אנו דבקים בתקני הבטיחות המחמירים.

 

למה דווקא אנחנו?

אם אתם עוד צריכים סיבות מספיק טובות כדי לדעת מדוע כדאי לכם לעבוד איתנו, הנה הן: אנחנו עובדים אך ורק עם ציוד חדיש, כל העבודות שלנו מתבצעות תחת ביקורת קפדנית, אנחנו עומדים בלוחות הזמנים שנקבעו מראש והתוצרים שאתם מקבלים לבסוף מדויקים.

וכעת? מתחילים בעבודה של ניסור וקידוח בטון בפתח תקווה.

 

ניסור בטון פתח תקווה

שירותי ניסור וקידוח בטון בפתח תקווה – קל בטון

 

מפה של העיר פתח תקווה: