זקוקים לשירותי ניסור וקידוח בטון בכפר סבא? אנו בצוות קל בטון מבצעים עבודות ניסור בטון בכפר סבא ובפריסה ארצית מלאה. בין אם מדובר בניסור מסתור כביסה, ניסור פתח לחלון או לדלת, ניסור עמודי בטון, קדיחת חור למזגן או אפילו ניסור קירות ממ"ד, קל-בטון יודעת לספק את השירות המקצועי והאיכותי לכל אחד מסוגי העבודות הללו.

 

ניסור וקידוח בטון בכפר סבא במחירים מיוחדים!

✔️ ניסור בטון בכפ"ס כולל ניסור יהלום, פתיחת דלתות וחלונות, ניסור גגות, רצפה ועוד

✔️ קידוחים בכפר סבא, שבירת קירות, פתחים לתשתיות חשמל, ניקוז ונוספים

✔️ אנו פועלים בכל שכונות העיר: הירוקה, הפרחים, ותיקים, מזרח העיר, רום העיר, הדרים >>

פרטים בטלפון: 055-9705135

 

ניסור בטון בכפר סבא

ניסור וקידוח בטון בכפר סבא – קל בטון

 

עבודות ניסור וקידוח בטון בכפר סבא ואזור השרון

צוות קל בטון מציע מגוון שירותי ניסור וקידוח בטון בכפר סבא והשרון. לעיתים קרובות, שיפוץ בית פרטי או דירת מגורים, או לחילופין בית עסק או משרד, מצריך ביקוע בטון. בין אם מדובר בניסור פתח לחלון, ניסור גג או תקרת בטון, ניסור מדרגות בטון בשרון או כל שיפוץ אחר שמצריך ניסור קירות בטון בכפר סבא – אנשי הצוות האדיבים שלנו מוכנים ומזומנים לספק עבורכם שירות אמין ומקצועי במקסימום תוצאות ומינימום עלויות.

 

יצירת חלון או דלת מעולם לא הייתה פשוטה יותר

אם בעבר היה צורך לשבור קירות בטון בכדי לפתוח חלון או אפילו כדי להרחיב חדר, כיום ניתן להגיע לתוצאות הרצויות בהרבה פחות בלאגן. ניסור בטון מתבצע על ידי מסור ייעודי לבטון אשר חזק פי כמה מכל מסור רגיל ומסוגל לחתוך בבטון ממש כמו שמנסרים עץ.

מסור זה מכונה "מסור יהלום" על שם שבבי היהלומים המרוסקים שמוטבעים עליו. כחומר החזק ביותר בטבע, היהלום מקנה למסור את היכולת לחדור בקלות ובאלגנטיות דרך כל סוגי הבטון. בשילוב עם הלהבים המשוננים ומנוע החשמל העוצמתי שמניע אותם בתנועות סיבוביות מהירות, מדובר בכלי האולטימטיבי לעבודות קידוח וניסור קורות בטון.

למי שמחפש שירות מקצועי לניסור פתח לחלון בכפר סבא או לכל עבודה אחרת שכרוכה בחיתוך קירות בטון בכפר סבא, אנו בצוות קל בטון יכולים להגיע לכל אזור בעיר או באזור השרון.

 

ניסור גג או תקרת בטון – מתי צריך את זה?

ניסור גג או תקרת בטון היא עבודת בטון שנדרשת במקרים בהם רוצים לאחד בין שתי קומות בבניין מגורים, בית פרטי, מחסן לוגיסטי או מתקן תעשייתי כלשהו. על ידי ביטול ההפרדה שיוצרת תקרת הבטון, ניתן לייצר חלל גדול יותר למגורים, לעבודה או לאחסון.

 

ולמה משמש ניסור מדרגות בטון?

במהלך פרויקטים לבנייה או שיפוץ של מבנה, לעיתים צריך להיפטר מגרם מדרגות עשוי בטון. למצבים אלו ניתן להיעזר באנשי הצוות המיומנים של לצורך ניסור מדרגות בטון. בעוד שבעבר היה מקובלת להשתמש בכלי עבודה "גסים" ובלתי מדויקים כמו פטישים ומקדחים כבדים, אנו נעזרים בשיטת היהלום לצורך ניסור מדרגות מבטון.

 

עבודות ניסור בטון מורכבות בכפר סבא

במידה ואתם צריכים לבצע עבודת ניסור מורכבת יותר, כמו ניסור קיר של ממ”ד העשוי בטון מזוין, אתם צריכים בעל מקצוע שיכול ומוכשר לבצע ניסור באמצעות מסור יהלום. מסור יהלום הוא מסור ייעודי לחיתוך בטון אשר עובד בעוצמה גבוהה ובעל עמידות וחוזק רבים יותר מאשר מסור רגיל, היות והלהב שלו מצופה יהלומים כתושים.

ניסור בטון בכלל וניסור יהלום בפרט הן לא פעולות שכל אחד יכול לבצע, גם אם היה לו הציוד הנדרש. לכן אם אתם צריכים לבצע ניסור ביהלום בכפר סבא – פנו אלינו וקבלו הצעת מחיר בהקדם.

ואם כבר אנחנו דנים במחירים, אתם ודאי תוהים מהו מחיר ניסור בטון בכפר סבא. לשאלה כמה עולה ניסור בטון בכפר סבא אין תשובה חד משמעית ואחידה. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שקביעת מחיר לניסור בטון תלויה בסוג העבודה ובסוג הכלים בהם משתמשים. ברוב המקרים, מחיר ניסור בטון נאמד לפי מטר. אולם במקרים מסוימים המחיר קבוע מראש. לדוגמה, ניסור בטון לצורך פתיחת דלת יעלה קצת אחרת מניסור של קיר, אשר ייגבה לפי מטר.

 

מחיר ניסור בטון בכפר סבא לא חייב להיות יקר

מחפשים ניסור בטון בכפר סבא בזול? זה אפשרי. מחירי ניסור בטון לא אמורים להרקיע שחקים. יחד עם זאת, קחו בחשבון שכאשר מדובר בעבודות ניסור וקידוח בטון המחיר הוא ממש לא הפרמטר היחיד שקובע. חשוב שתבחרו בצוות מקצועי, אמינה ובעלת תודעת שירות גבוהה. אנו בקל בטון מבצעים עבודות ניסור בטון פרטיות ומסחריות ללקוחות רבים ומרוצים מסיבה אחת פשוטה – חשוב לנו להיות מקצועיים וחשוב לנו לספק לכם חוויית שירות איכותית.

 

* המחירים שלפניכם אינם מחייבים ויש להתייחס אליהם כהמלצה בלבד

מחירון מומלץ לעבודות ניסור בטון בכפר סבאמחירים מומלצים לפי סוג עבודה
מחיר של ניסור בטון למטר בכפר סבאמחיר מינימום: 150 ₪ למטר
עלות למטר של ניסור יהלום בכפר סבאמחיר מינימום: 199 ₪ למטר
ניסור קיר בטון / ניסור קיר בלוקים בכפ"סהחל מ-149 ₪ למטר (תלוי בגודל הקיר ובעוביו)
קידוח בטון 4 צול / 6 צול / 8 צול ומעלההחל מ-399 ₪
הכנת חור למייבש או למכונת כביסה בכפר סבאהחל מ-399 ₪
פתיחת חור למזגן בכפר סבאהחל מ-399 ₪

 

למה לבחור בנו לעבודות בטון בכפר סבא?

אם אתם מחפשים שירותי ניסור בטון בכפר סבא – הגעתם למקום הנכון. אנחנו מבצעים עבודות ניסור בטון איכותיות ומקצועיות בכפר סבא ובפריסה ארצית רחבה. בנוסף על איכות גימור מירבית, אנו מקפידים הקפדה יתרה על הנחיות הבטיחות באתר. הצוות שלנו מספק שירות אדיב ויעיל במקצועיות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים לכל כיס.