חברת קל בטון מנסרת בטון בירושלים – עבודה מקצועית במחירים נוחים ע"י חברת ניסור וקידוח בטון שפועלת בכל שכונות העיר ירושלים

ירושלמים יקרים, מחפשים חברת ניסור בטון בירושלים? בבירת ישראל, בה מתגוררים קרוב למיליון בני אדם, עולה לעיתים קרובות הצורך של גורמים פרטיים (משפחות), חברות, בעלי עסקים שונים ואף גורמים במגזר הציבורי בשירותיו של צוות מקצועי ומנוסה אשר יגיע ליעד המבוקש ויבצע עבודות ניסור בטון באזור ירושלים או עבודות בטון מסוגים דומים, כמו קידוח יהלום, פתיחת פתח בקיר, בגג או ברצפה למטרה כלשהי ועוד. זה בדיוק מה שאנחנו בקל בטון עושים כבר שנים רבות.

 

 

שירותי ניסור בטון בירושלים ע"י צוות עם עשרות שנות ניסיון

✔️ עבודות ניסור וקידוח בטון בירושלים והסביבה, שבירת קיר, בניית חומה או גדר ועוד

✔️ ניסור בטון בי"ם לדלת, לחלון, פתיחת פתח לעליית גג, פתח ברצפה, שבירת קירות וכד'

✔️ פעילות בכל רחבי העיר: גאולה, פסגת זאב, רמות, גילה, רמת אשכול, בית וגן, נחלאות, גבעת שאול, רחביה, העיר העתיקה, תלפיות, ארמון הנציב, ארנונה, ממילא, מלחה, עין כרם, רמות אלון, גילה, מחנה יהודה, קטמון ונוספות

✔️ לקבלת הצעה לניסור או קידוח בטון בעיר ירושלים במחירים ללא תחרות

להצעת מחיר משתלמת התקשרו: 055-9705135

 

ניסור בטון בירושלים, קידוח יהלום של קל בטון

צוות קל בטון מבצע עבודת ניסור וקידוח יהלום בירושלים

 

צוות קל בטון מגיע לכל השכונות בעיר ירושלים – מארמון הנציב ועד פסגת זאב לטובת ניסור בטון בירושלים.

אם בעבר ההסתכלות על הבטון הייתה כעל חומר שכמעט ולא ניתן לחדור אותו או לעבוד עליו, הרי שכיום, הודות למכשור המתקדם בו אנו עושים שימוש ולטכניקה המהפכנית של ניסור יהלום, אנו יכולים לנסר עמודים, מדרגות, רצפות ותקרות, וליצור פתחים לטובת חלונות ודלתות ועוד ועוד.

לכל מטרה ובכל מקום ברחבי ירושלים – שירות אדיב במחירים נוחים באזור ירושלים שניתן לכם על ידי צוות שמגיע לכל כתובת שתבחרו.

אנו בקל-בטון מקפידים על איכות השירות, יעילות העבודה ומחירים נוחים לכל כיס. הצוות שלנו יגיע אליכם ויבצע ניסור בטון באופן יעיל, תוך שמירה על ניקיון. אם גם אצלכם עולה צורך בניסור בטון בירושלים בטכניקה מתקדמת של ניסור ביהלום, או בשיטה פשוטה יותר – צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

קל בטון

 

ניסור וקידוח בטון בירושלים – בין שירותינו:

ניסור קירות בטון בירושלים והסביבה, ניסור גגות בטון באזור ירושלים, ניסור ממ"דים, קורות, צינורות ועמודי בטון, קידוחי בטון 4 צול ומעלה בעיר, קידוח חור למזגן בירושלים, כמו גם חור בקיר עבור מייבש כביסה או חור לקמין.

כאשר מסתובבים ברחובות עיר הבירה שלנו, יש לעיתים תחושה כי הזמן פשוט עצר מלכת – בנייה בסגנון עתיק ואבן ירושלמית מציצה מכל עבר. אבל זו רק תחושה, כי גם בעיר הקודש מסתתר בטון מתחת לכל חיפוי אבן. עבודות ניסור וקידוח בטון בירושלים זו המומחיות שלנו.

כשזה מגיע לעבודות שיפוצים בכלל ובתחום הבטון בפרט, הדרך חשובה הרבה יותר מהמטרה. ניסור קיר בירושלים בצורה מקצועית ומתקדמת נמצא במרחק נגיעה מכם.

בין אם אתם רוצים לפתוח חלון או דלת בקיר בטון קיים, ובין אם אתם בכלל מעוניינים לקדוח הכנה למזגן או לאח בקיר, סוג השירות אותו אתם מחפשים הוא ניסור או קידוח בטון.

היתרונות של עבודת הניסור מדברים בעד עצמם – מתבצעת באופן מהיר, מדויק מאד ואפילו משאירה פחות מאובק משיטות פרימיטיביות אחרות. אולם כדי להגיע לתוצאות אופטימליות חשוב לא להתפשר על איכות ומקצועיות.

 

צפו בצוות שלנו קודח ומנסר חומת בטון בירושלים: 

 

כמה עולה ניסור בטון בירושלים? טווח מחירים מומלץ

ראשית, בעת שתשאלו אותנו כמה עולה ניסור בטון, אנו נשמח להשיב לכם כי דרכנו תוכלו לקבל שירות מקצועי במחיר נוח והוגן. כמו כן, אנו מקפידים על עבודה ברמה גבוהה, כאשר דיוק הינו מילת המפתח. אנו לא משאירים חלל מלוכלך, אלא דואגים לפינוי כל הפסולת כאשר אנו דוגלים על עבודה במינימום אבק.

איתנו, אתם יכולים להיות שקטים כי עבודות הקידוח או הניסור מתבצעות על הצד הטוב ביותר, ללא נזקים למבנה ובמינימום של רעש.

המחיר הוא תלוי עבודה, כלומר נקבע בהתאם לעבודה הנדרשת, אך טווח מחירים מומלץ של ניסור בטון למטר בירושלים מתחיל בכמה מאות ש"ח לעבודה.

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

סוג העבודה - ירושליםמחיר מומלץ (ש"ח)
עלות ניסור בטון למטר בירושליםהחל מ-150 ₪ למטר
ניסור בטון ביהלום בירושלים (המחיר הוא למטר)החל מ-1,100 ₪
ניסור עמודי בטון באזור ירושלים מחיריםהחל מ-150 ₪ למטר
ניסור גג בטון בירושליםצרו קשר למידע נוסף
מחיר ניסור בטון לפתיחת חלון בירושליםצרו קשר למידע נוסף
מחיר ניסור רצפת בטון בעיר ירושליםהחל מ-150 ₪ למטר

 

ניסור יהלום בירושלים – כל מה שחשוב לדעת על השיטה המדויקת

כאשר משפצים את הבית בירושלים בדרך כלל עולה צורך בשירותיה של חברת ניסור בטון הפועלת בעיר.  הסיבה לכך היא שבימינו מדובר בשיטת הביצוע הטובה ביותר לשיפוץ מבנה בטון קיים, כזאת שמספקת עבודה נקייה ומדויקת בעלויות זולות בהרבה לעומת שיטות אחרות.

בעבודות מורכבות יותר, כמו ניסור צינורות בטון או ניסור בטון מזוין, אנחנו משתמשים במסור יהלום עוצמתי אשר מסוגל להתמודד עם עבודות מסוג זה, גם לאורך זמן.

ניסור יהלום בירושלים או בכל מקום אחר, הוא מעט יקר יותר מעלות של עבודות ניסור רגילות, אך זה ממש לא אומר שאתם צריכים לקרוע את הכיס.

ניסור יהלום בזול הוא לא מופרך וגם לא מצביע על כך שתצטרכו להתפשר על איכות העבודה. מחיר ניסור בטון בירושלים ובכלל נקבע לפי סוג העבודה המוזמנת, מורכבותה וכן פרמטרים נוספים.

אם יש ברשותכם נכס שצריך לעבור שיפוץ מסיבי שכולל שבירת קירות, או שברצונכם ליצור פתח של דלת או חלון בתוך קיר בטון קיים, שירותי ניסור בטון אידיאליים עבורכם.

ואם להיות יותר ממוקדים, אתם צריכים לחפש חברה אשר מציעה שירותי ניסור בטון בשיטת היהלום בירושלים. השיטה כוללת עבודה עם מסור דיסק מיוחד שמצופה בשכבת יהלומים צפופה ומקורר כל העת על ידי מים על מנת לאפשר עבודה רציפה.

מאפיינים אלו עוזרים למסור לנסר, פשוטו כמשמעו, קירות, תקרות, רצפות, קורות ואפילו חומות שעשויים מבטון בכל עובי, גם בטון מזוין.

הפעולה יכולה להתבצע בצורה ידנית על ידי מסורים קטנים או בצורה אוטומטית באמצעות מסורים גדולים שנעים על פני קורות שמותקנות על גבי הבטון טרם השימוש.

בשורה התחתונה, ניסור בטון שיבוצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה, תאפשר לבצע הריסה של מבנים, לפתוח חלונות ודלתות בקירות קיימים, להסיר מדרגות, לחבר בין חללים באמצעות הסרת התקרה ועוד, כל זאת בצורה מהירה ויעילה.

 

מה ההבדל בין ניסור בטון ביהלום לניסור בשיטות אחרות?

ישנן גם שיטות אחרות שבאמצעותן ניתן לבצע שינויים בבטון קיים:

  1. השיטה הוותיקה ביותר היא שימוש בפטישים כבדים על מנת לשבור את הקיר בצורה ידנית.
  2. שיטה אחרת היא שימוש במסורי דיסק כאלו ואחרים (שאינם יהלום).
  3. השיטה השלישית והאגרסיבית מכולן היא שימוש בפטישי אוויר ומקדחים חובטים.

הבעיה עם כל השיטות הללו היא שהן לא מדויקות מספיק מבחינת התוצאה הסופית, הן גורמות להרבה מאוד לכלוך וגם יקרות מאוד.

השימוש במסור דיסק יהלום, לעומת זאת, מאפשר חיתוך מדויק בצורה נקייה יחסית וגם בעלויות פחותות בהרבה.

הסיבה לאי היווצרות לכלוך היא העובדה שמדובר במסור שמקרר את עצמו עם מים תוך כדי העבודה עצמה, כך שהמים למעשה שוטפים מיד את הלכלוך שנוצר ומונעים ממנו להתפזר לכל עבר.

 

מה חשוב לדעת לפני הזמנת השירות?

במידה ומזמינים שירותי ניסור בטון, יש לדאוג למספר דברים:

  • ניסור קיר באמצעות מסור יהלום מחייב חיבור לחשמל תלת פאזי. אם ביתכם אינו בעל לוח חשמל שכזה, ניתן להזמין דרך הגורם המבצע גנרטור מתאים.
  • המסור פועל כאמור על ידי מנגנון של קירור מים. על כן חשוב לדאוג לברז מים תקין בקרבת עבודת הניסור.
  • יש לפנות מכשירי חשמל ופריטי ריהוט ממקום העבודות. אומנם פעולת הניסור נחשבת לנקייה בהרבה לעומת שימוש בפטישים, אך רצוי לא לקחת סיכונים. הפינוי חשוב גם מבחינה בטיחותית, כך שהעובדים יוכלו לנוע בחופשיות מבלי לסכן את עצמם.

 

אם אתם מחפשים חברת ניסור בטון באזור ירושלים, קל בטון היא בדיוק החברה שאתם צריכים לחפש. צוות קל בטון מנסר בטון בירושלים בשיטת היהלום בדיוק מירבי, מה שמבטיח לכם עבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר.

החברה פועלת בפריסה ארצית מלאה ומתמחה בכל סוגי עבודות הבטון – ניסור, קידוח, חיתוך, ביקוע ועוד, כל זאת במחירים נוחים ומשתלמים ללקוח. מוזמנים ליצור עימנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

 

כשאתם מחליטים להפוך את המשרד ל-OPEN SPACE

שירות של ניסור וקידוח בטון בי"ם הניתן מאיתנו רלוונטי גם ללקוחות עסקיים וגם ללקוחות פרטיים. כך לדוגמא, אם ברשותכם משרד המחולק לחדרים בודדים המופרדים על ידי קירות או עמודים, נוכל לנסר אותם. עצם עבודת ניסור שכזאת, אתם זוכים בחלל משודרג וגדול יותר, שגם פותח את החלל וגם יוצר אשליה של מרחב גדול יותר. כמו כן, בעת שהעובדים שלכם עובדים בחלל עבודה משותף אתם גורמים להם לתקשר יותר וכך המשרד הופך יותר חברתי.

 

הפיכת חדרי הילדים לרחבת העסק הפרטי שלכם

שירות של שבירת קיר כאמור יכול לשרת גם את האנשים הפרטיים. אם ברשותכם חדרים שאין בהם שימוש בבית, בין היתר חדרי הילדים שכבר אינם מתגוררים אתכם, אנחנו נוכל לשבור קירות ועל חשבון החללים תוכלו לבסס את העסק שלכם. לא מעט אנשים עובדים מהבית: החל ממקדמי אתרים, דרך קוסמטיקאיות וספרים ועד מעצבים גרפיים. כך, תוכלו לחסוך עלויות רבות עבור דמי שכירות חודשיים. הדרך שלנו לסייע לכם? עם ניסור קיר במהירות ובזול!

 

אנחנו בקל בטון מבצעים עבודות ניסור בטון בירושלים ובפריסה ארצית בצורה מקצועית ויעילה. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר אחרי הכל – בטון זה המומחיות שלנו.

 

יישובים קרובים: ניסור וקידוח בטון במעלה אדומים   |   ניסור בבית שמש   |   המנסרים ביהלום ירושלים

 

מפת ירושלים: