ניסור בטון בחיפה עם קל בטון – צוות מקצועי, מחירים נוחים – פועלים בכל שכונות העיר. 

בקרב 300,000 אלף תושבי חיפה, ובכלל באזור הצפון, עולה לא פעם הצורך בחברת ניסור וקידוח בטון מקצועית לביצוע עבודות שונות בבתים ובמשרדים בעיר.

ניסור בטון בחיפה הוא עסק למקצוענים, וככזה מומלץ להסתייע בגורמים בעלי ניסיון בתחום שיגיעו ויבצעו את העבודה הנדרשת על הצד הטוב ביותר ובמחיר הזול ביותר.

 

 

ניסור בטון בחיפה במחיר אטרקטיבי – קידוח וניסור יהלום

✔️ ניסור קירות בטון בחיפה, רצפה, תקרה, פתחים לחלונות ודלתות ועוד

✔️ ביצוע קידוח בטון בחיפה, בניית חומות וגדרות בטון, שבירת קירות והכל במחירים נוחים

✔️ פתיחת פתחים למזגנים, מייבשי כביסה ומכונות, קמינים ועוד

✔️ צוות מיומן ומנוסה הפועל בכל אזור חיפה והקריות – ניסורים וקידוחים בכל אזורי העיר:

שכונות רוממה, נווה פז, דניה, נאות פרס, הדר, תל עמל, נווה שאנן ונוספות  >>

חייגו אלינו למספר: 055-9705135

 

מדוע ומתי צריך ניסור בטון בחיפה?

ניסור בטון היא עבודה נדרשת ונפוצה בענף הבנייה והשיפוצים בחיפה. זאת לאור העובדה שמדובר בעיר השלישית בגודלה בארץ, אשר נהנית בשנים האחרונות מתנופת בנייה ופיתוח משמעותית. עם בנייתן של בנייני ושכונות מגורים חדשות בעיר, לקוחות וקבלנים רבים נדרשים לניסור קירות בטון בחיפה לצרכים הנדסיים ואדריכליים שונים.

עבודת ניסור בטון דורשת דיוק וטכניקה ייחודית של שימוש בכלי עבודה כבדים. כיום, מרבית עבודות ניסור הבטון מבוצעות באמצעות מסור יהלום, שיטה אשר זכתה לשם "ניסור יהלום". הסיבה לשימוש במסור יהלום היא קשיחותו הרבה ויכולתו לחתוך חומר מכל סוג שהוא, כולל קירות ממ"ד.

אנו בקל-בטון מבצעים מגוון עבודות ניסור בטון בחיפה, ביניהן: ניסור ממ”דים, שבירת קיר בטון ליצירת פתח לחלונות, ניסור דלתות בטון, ניסור צינורות ועמודים, ניסור מעקות ורצפות, ניסור פתח למזגן או קמין, ניסור וקידוח רצפה בחיפה, ניסור וקידוח פתח לחלון בחיפה והסביבה ועוד.

אנו מבצעים מגוון עבודות ניסור בטון בחיפה, ביניהן: ניסור ממ"דים, קידוח בטון בחיפה, פתיחת חלונות ושבירת קירות, ניסור דלתות בטון, ניסור גג בחיפה, ניסור צינורות ועמודים, מעקות ורצפות, ניסור בטון למשרדים בחיפה ועוד. אנשי המקצוע שלנו מספקים מענה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, כך שמי שמחפש שירותי ניסור בטון למשרדים בחיפה מוזמן גם כן ליצור עמנו קשר ואנו נדאג להתאים את תכנית העבודה האופטימלית לצרכים הייחודיים של הלקוח.

 

איך מנסרים בטון?

עבודת ניסור בטון דורשת ידע, ניסיון ומומחיות בשימוש בכלי עבודה כבדים ובטכנולוגיות ניסור בטון. כיום, מרבית עבודות ניסור הבטון מבוצעות באמצעות מסור יהלום, שיטה אשר זכתה לשם “ניסור יהלום”.

הסיבה לשימוש במסור יהלום היא מידת הקשיחות והעמידות שלו, ויכולתו לחתוך את כל סוגי הבטון, כולל בטון מזוין ובטון עבה במיוחד כמו בקירות ממ"ד. מסור היהלום בנוי מלהבי פלדה חזקה ומשוננת שעליה אבקת יהלומים (מעין תערובת של רסיסי יהלומים זעירים). המסור מופעל על ידי מנוע חשמלי עוצמתי, שגורם לסיבובים ללהבים להסתובב במהירות רבה.

השילוב של הגורמים הללו הופך את מסור היהלום לכלי עוצמתי שמסוגל לנסר קונסטרוקציות בטון מכל סוג בקווים ישרים, נקיים ואלגנטיים ובלי להשאיר קצוות מחודדים או פגמים שמצריכים השלמות בטון. בעת ניסור הבטון ביהלום, משתמשים בזרם מים חזק שנועד מחד לשמור על תקינות המסור ומאידך להחליק אותו, לקבלת רמת גימור מירבית. בנוסף, השימוש בזרם המים מפחית בצורה משמעותית את הלכלוך והאבק שנוצרים מניסור הבטון. התוצאה היא בטון מנוסר במינימום מפגעי רעש פסולת ובמקסימום דיוק. רמת הדיוק המירבית של ניסור ביהלום מפחיתה את הסיכון לנזקים מיותרים ויקרים.

ניסור בטון בחיפה מאפשר לשפץ חדרי ממ"ד, התקנת דלתות בטון, פתיחת פתח למזגן ועוד שלל עבודות!

חשוב להדגיש בשנית כי עבודות ניסור בטון הינן עבודות מורכבות וחשוב שיבוצעו על ידי הגורם המקצועי המתאים. לכן, המצב האידיאלי ביותר הוא לשכור את שירותיה של חברת ניסור בטון בחיפה המציעה גם מחיר הוגן וגם מבטיחה עבודה איכותית.

 

ניסור וקידוח בטון בחיפה

 

כיצד בוחרים עם איזו חברת ניסור בטון בחיפה לעבוד?

כאשר מחפשים מומחי ניסור בטון יש לבדוק כמה דברים:

ראשית, יש לברר מהם המחירים שגובה הספק בעבור עבודות הבטון, ולוודא שהם אכן סבירים והגיוניים.

שנית, כאמור, יש להקפיד להעסיק אך ורק אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו להבטיח לכם עבודה מקצועית שתושלם בפרק זמן הגיוני ובאופן מדויק, ללא נזקים או בעיות. רצוי לבקש ולראות המלצות או עבודות קודמות מכיוון שעבודות ניסור בבטון עשויות להיות מסובכות למדי.

שלישית, יש לוודא שלחברה המדוברת יש את הכלים והאמצעים המתאימים אשר עומדים בכל תקני הבטיחות והאיכות המקובלים.

 

האם יש ניסור בטון בחיפה במחירים נוחים?

חיפה הינה אחת הערים הגדולות בארץ ובשל כך יש בה לא מעט בתי עסק וחברות המתמחות בשלל פעולות לשיפוץ הבית. בחיפה ניתן למצוא גם חברות העוסקות בניסור בטון וכל אחת מהן מציעה ללקוחותיה מחירים שונים בהתאם לעבודה הנדרשת.

יחד עם זאת, בהחלט ניתן למצוא ניסור בטון בחיפה בזול ובמחירים אטרקטיביים. עם זאת, עבודות ניסור בטון הינן עבודות מורכבות וחשוב שיבוצעו במיומנות. לכן, המצב האידיאלי ביותר הוא לשכור את שירותיה של חברת ניסור בטון בחיפה המציעה גם מחיר הוגן וגם מבטיחה עבודה איכותית.

 

כמה עולה ניסור בטון בחיפה?

מחיר ניסור בטון למטר בחיפה נע בין כמה מאות לכמה אלפי ש"ח. לכל עבודה יש מחיר קצת שונה ולכן הכי טוב שתתקשרו אלינו ותקבלו את כל הפרטים ומחיר סופי בהתאם לעבודה המבוקשת. בהשוואה לבעלי מקצוע אחרים בישראל, צוות קל-בטון מבצע עבודות ניסור בטון בחיפה בזול ובמקצועיות רבה.

להלן טבלת מחירי ניסור בטון בחיפה למטר ו/או לפי סוג העבודה:

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

סוג העבודהמחיר מומלץ (ש"ח)
עלות ניסור בטון למטר בחיפההחל מ-150 ₪
כמה עולה ניסור בטון ליצירת חלון בעיר חיפההחל מ-1,100 ₪
מחיר ניסור רצפת בטון בחיפההחל מ-270 ₪
ניסור קיר ממ"ד בחיפה ואזור הצפוןהחל מ-170 ₪ למטר
מחירי ניסור גג בטון באזור חיפה והצפוןהחל מ-300 ₪
ניסור קורות/צינורות בטון בחיפההחל מ-450 ₪
ניסור תקרת בטון בחיפההחל מ-290 ₪
מחיר ניסור מדרגות בטון בעיר חיפה והאזורהחל מ-190 ₪
ניסור מסתור כביסה בחיפה400 - 170 ₪ למטר
ניסור דלת בטון בחיפההחל מ-1450 ₪
ניסור בטון ביהלום - חיפה (עלות למטר)החל מ-190 ₪

 

✔️ להצצה במחירון המלא שלנו מוזמנים ללחוץ כאן!

התקשרו אלינו לקבלת כל הפרטים על עלויות ניסור בטון בחיפה. אנו בצוות קל-בטון מבצעים עבודות ניסור בטון בחיפה בזול ובמקצועיות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר בישראל.

 

 

למה לבחור בנו לעבודות ניסור וקידוח בטון בחיפה ובקריות?

החוק במדינת ישראל מחייב רישיון בתוקף למי שמעוניין לנסר ולקדוח בבטון. הדבר נכון לניסור בטון בחיפה ולכל יישוב אחר בארץ. מדובר בעבודה שדורשת ניסיון והחוק נועד למנוע פגיעות מיותרות ברכוש ובנפש כתוצאה מעבודה חובבנית ורשלנית ללא רישיון.

אנו בקל בטון מבינים את חשיבות הביטחון בעבודה ומבטיחים ללקוחותינו הקפדה מקסימלית על נהלי הבטיחות בעת ניסור וקידוח בטון בחיפה. הצוות המיומן והאחראי שלנו יספק לכם עבודה מקצועית, איכותית ויעילה במקסימום ביטחון, מינימום זמן ובמחירים אטרקטיביים.

 

מפת חיפה: