קל בטון שמחה להציע גם לכם שירות של ניסור בטון בהוד השרון. עבודה של ניסור בטון בהוד השרון בזול המוצעת לכם דרכנו, הינה עבודה מדויקת ומשורטטת המבטיחה לכם תוצרים איכותיים ללא פשרות. ניסור של בטון אולי נשמע כמו מלאכה עתידנית, אך כיום ניתן לנסר גם את החומר החזק, תוך שלא פוגעים ביציבות הבניין בו מתבצעת העבודה.

העבודה שאנו מבצעים מתבצעת באמצעות מסור היהלום. כידוע, היהלום הינו אחד החומרים החזקים ביותר בטבע, ועל כן הוא זה שבאמצעותו ניתן לחדור את הבטון. ניסור יהלום בהוד השרון מוצע לכם דרכנו במחירים נוחים.

 

ניסור בטון בהוד השרון עם בעלי מקצוע מנוסים (במחיר מעולה)

✔️ ניסור וקידוח בטון בהוד השרון במחירים הזולים בישראל תוך הקפדה על בטיחות

✔️ מבצעים את כל סוגי עבודות הבטון בהוד השרון והסביבה באחריות ומקצועיות

✔️ ניסור בטון בכל הוד השרון כולל שכונות מגדיאל, המייסדים,

הפרחים, 1200, תל דן, רמת הדר ועוד >>

למידע נוסף ניתן וליצירת קשר: 055-9705135

 

ניסור בטון בכל רחבי הארץ

 

מהו ניסור בטון?

ניסור וקידוח בטון בהוד השרון נדרש לצורך עבודות בנייה או שיפוצים של מבנים מסוגים שונים במגזר הפרטי או העסקי. מדובר באחת מהעבודות הנפוצות ביותר בענף הבנייה והשיפוצים, שכן לעיתים קרובות עולה הצורך לפרוץ פתח בקיר ליצירת חלון או דלת או להסיר קורות בטון להגדלת חדר או חלל אחסון.

עבודות ביקוע בטון בהוד השרון מתבצעות באמצעות מסור היהלום, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום. מסור היהלום מגלם בתוכו לא מעט יתרונות. ראשית, העבודה מתבצעת בדיוק חסר פשרות, כך שישנו שידוך הרמוני בין תכנית העבודה ובין התוצאות בפועל. הדיוק המקסימלי מתאפשר הודות למבנה הייחודי של מסור היהלום, שכולל להבים משוננים משוקעי יהלומים חתוכים. בשילוב עם מנוע חשמלי עוצמתי ולהבי דיסק חדים כתער, מסור היהלום מאפשר לנסר כל בטון מכל סוג, גודל ועובי.

בנוסף, בעת שאנו עובדים עם מסור היהלום, ישנה כמות מזערית של לכלוך, זאת מאחר והעבודה מתבצעת במקביל להזרמת מים בלחץ גבוהה – מה שאומר שכמויות גדולות של אבק מצטמצמות למינימום. זרם המים עוזר לשמור על חדות ותקינות המסור, וכן מאפשר למזער את הפסולת, הלכלוך ושבבי הבטון שמתעופפים כתוצאה מהניסור.

כמו כן, צוות ניסור בטון בהוד השרון שעושה שימוש במסור היהלום, דואג לכך שהקיר הסמוך לקירות אותם מנסרים, לא ייפגע או ייסדק. רמת הדיוק המקסימלית ואיכות הגימור הגבוהה של עבודות ניסור בטון ביהלום מגנות על הלקוחות מפני עלויות מיותרים מנזקים נלווים לקורות או תשתיות סמוכות.

 

ניסור קירות וניסורים נוספים – מתי צריך ניסור או קידוח בטון?

קידוח חור בקיר הינו עבודה הנדרשת על ידי רבים, כאשר המטרות הן אלו משתנות. העבודה שלנו יכולה להיות לכם רלוונטית במקרים בהם אתם צריכים הכנת תשתית לטובת מערכות חשמל, גז ואינסטלציה. בנוסף, במידה ואתם מעוניינים לשלב מזגן על קיר מבטון, נדרשת הכנה הכוללת בין היתר ניסור לטובת חציבת תעלה.

מטרה פופולארית שבגללה מבצעים את הניסורים היא בעת שאתם מעוניינים לשנות את מבנה הבית או המשרד. אם ישנם קירות המפרידים בין החדרים ואתם מעוניינים להגדיל חדר אחד על פני חדר אחר, ניתן לעשות זאת עם ניסור של הקירות וכך לשלוט מחדש במבנה החלל בהתאם לצרכים שלכם.

בין אם מדובר בניסור מסתור כביסה בהוד השרון, ניסור גג או תקרת בטון בהוד השרון, או ניסור רצפת בטון בהוד השרון – אנו בצוות קל בטון מוכנים ומזומנים להעמיד עבורכם את השירות האמין, היעיל והאדיב ביותר – במקסימום מקצועיות ואיכות עבודה ומינימום נזקים, עלויות וכאבי ראש מיותרים. מחיר ניסור בטון מוצע לכם במחירים נוחים!

 

כמה עולה ניסור בטון בהוד השרון?

המחירים שאנו מציעים לכם הינם מחירים זולים! המון פעמים המילה “זול” יכולה להרתיע, שכן ישנם אלו הסבורים כי המחיר הזול בא על חשבון האיכות. המחיר הזול שלנו הינו מתוך אמונה כי מדובר על עבודה שצריכה להיות נגישה לכולם – לעסקים ולאנשים פרטיים. אנו לא גובים על תוספות מיותרות, אלא מתמחרים את העבודה אך ורק על פי הניסור בפועל.

תמחור העבודות משתנה באופן טבעי בהתאם לסוג העבודה, ההיקף שלה, רמת המורכבות ופרמטרים נוספים. כלומר, המחיר לניסור גג או תקרת בטון שונה ממחיר ניסור רצפה/משטח מבטון, ואילו עלות ניסור קורות בטון מסוגים שונים ומחיר ניסור צינורות בהוד"ש משתנה בהתאם לאופי אתר העבודה ומורכבות אזור הניסור. בתיאום מולכם, נגיע לראות את החלל המדובר בו נדרשת עבודה של ניסור, ורק לאחר מכן נעניק לכם הצעת מחיר הוגנת המשקפת את היקף העבודה.

 

עבודות בטון בהוד"שגובה מחיר מומלץ לפי סוג השירות
ניסור קיר בהוד השרוןהחל מ-175 ₪ למטר
ניסור יהלום בהוד"שהחל מ-199 ₪ למטר
יצירת דלת או חלון בקירהחל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון בקוטר 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צולהחל מ-170 ₪
הכנת פתח למכונת כביסה / מייבש בהוד השרוןהחל מ-390 ₪
קידוח פתח למזגן או ונטההחל מ-390 ₪

 

מדוע דווקא ניסור באמצעות יהלום?

השירות שלנו ניתן לכל תושבי הוד השרון ובכל השכונות! אנו גאים במחירון שלנו אשר נגיש לכל אחד, תוך שהעבודה המתבצעת דרכנו נגישה לכם בזמינות גבוהה מאד בהתאם ללוחות הזמנים שלכם. אנו מעמידים לרשותכם צוות איכותי של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בניסור בטון ביהלום לצרכים שונים הפועלים בפריסה ארצית מלאה.

הערכים שעומדים לנגד עינינו תמיד, בכל עבודה, הם מקצועיות, יעילות, אמינות ושירותיות. אם אתם צריכים עבודת בטון לבית או לבית העסק – אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ כדי שנדאג להתאים עבורכם את האמצעים המיטביים ואנשי המקצוע הנכונים ביותר למשימה.