אם מה שאתם מחפשים כרגע זה חברת ניסור בטון בגבעתיים, אז נעים להכיר. אנחנו בקל בטון שולחים אליכם אנשי מקצוע אשר מומחים בביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון בגבעתיים ובפריסה ארצית. אנחנו מבצעים מגוון רחב של עבודות בטון, בהתאם לצרכי הלקוחות שלנו, ובסיוע של ציוד ניסור בטון מתקדם ואנשי מקצוע מיומנים.

 

ניסור בטון בגבעתיים במחירים נוחים (אחריות על כל עבודה)

✔️ עבודות בטון בגבעתיים והסביבה המבוצעות ע"י מקצוענים עם אחריות על העבודה

✔️ שירות אדיב והגעה אל בית הלקוח בזמן ללא איחורים לביצוע עבודות בטון בגבעתיים

✔️ ניסור בכל אזור גבעתיים: בורוכוב, תל גנים, הסיטי, קרית יוסף, שיינקין,

פועלי הרכבת, ארלוזרוב, גבעת רמב"ם, דרום, מרכז וצפון העיר >>

התקשרו לפרטים נוספים: 055-9705135

 

ניסור בטון בגבעתיים

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון הוא שם כולל למגוון טכניקות שמיועדות לחתוך קורות בטון על מנת לייצר פתחים לחלונות או דלתות, להסיר או לעצב מדרגות בטון, ליצור פתח לעליית גג, או כל צורך תכנוני-הנדסי או עיצובי-אדריכלי שעולה במהלך תהליך הבנייה או השיפוצים.

ניסור הבטון נעשה תוך שימוש בכלי ייחודי המכונה "מסור יהלום". כשמו כן הוא, מדובר במסור עוצמתי הממונע על ידי חשמל, שעל להביו המשוננים מוטבעים רסיסי יהלומים. מסור היהלום הוא כלי ייעודי לחיתוך וניסור כל סוגי קורות הבטון, החל מבטון "רגיל" בעובי סטנדרטי ועד לקירות ממ"ד עבים במיוחד ומזוינים בבטון ופלדה.

 

מתי צריך שירותי ניסור וחיתוך בטון?

אז אחרי שהבנו מהו ניסור בטון, השאלה הבאה היא כמובן – מתי צריך שירותי ניסור וחיתוך בטון? התשובה הפשוטה היא – כמעט תמיד. בנייה או שיפוץ של דירה, בית מגורים, משרד או מתקן לוגיסטי עשוי להצריך ברמת וודאות גבוהה חיתוך של קורות בטון. למעשה, קשה להעלות על הדעת פרויקט בנייה או שיפוצים שלא יידרש בשלב כשלהו ניסור או חיתוך קורות בטון, בין אם מדובר במגזר הפרטי ובין אם במגזר העסקי.

זקוקים לניסור בטון לצורך שיפוץ דירה בגבעתיים? מחפשים גורם מקצועי שיחתוך עבורכם קירות בטון לצורך הגדלת שטח האחסון במחסן פרטי או במבנה לוגיסטי? או אולי אתם נדרשים לניסור קיר בטון בגבעתיים ליצירת דלת או חלון נוספים בבניין המשרדים? אנשי הצוות שלנו יכולים להגיע לכל פינה בגבעתיים והסביבה ולספק עבודה איכותית עם תוצאות אופטימליות.

 

כמה זה עולה לנו? מחיר ניסורי בטון בגבעתיים

ניסור קיר בגבעתיים או אפילו ניסור יהלום בגבעתיים ממש לא חייבים לעלות לכם ביוקר, גם כאשר מדובר בעבודה איכותית ומקצועית. ניסור בטון נקבע לרוב לפי סוג העבודה ואורכה, כך למשל ניסור דלת בקיר ממ"ד יעלה יותר מניסור חלון בקיר בטון רגיל.

אולם ישנם עוד מספר פרמטרים אשר נלקחים בחשבון בעת מתן הצעת מחיר מקצועית, ולכן כל עבודה מתומחרת באופן נפרד.

אך אין זה אומר כי ניסור בטון בגבעתיים בזול הוא פרי דמיונכם בלבד. בכדי לקבל הצעת מחיר ניסור בטון בגבעתיים, הוגנת ושקופה, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אלינו בהקדם ואנחנו נדאג לכל השאר.

 

ניסור וקידוח בטון בגבעתייםמחירים מומלצים לניסור / קידוח
ניסור קיר בטון בגבעתיים
יש לכם בבית קיר שמצריך ניסור? נשמח לסייע!
החל מ-150 שקלים למטר
ניסור יהלום בגבעתיים
ניסור באמצעות ציוד מתקדם
החל מ-190 שקלים למטר
פתיחת פתח לדלת / פתח לחלון
אנו מתמחים בפתיחת כל סוגי הפתחים במהירות ובמקצועיות!
החל מ-190 שקלים למטר
קידוח בטון 2 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צול וכדומה בגבעתיים
קידוח בטון בעובי הדרוש
החל מ-170 שקלים
הכנת פתח למייבש / מכונת כביסה בגבעתיים
פתיחת פתח למכונה / מייבש כביסה.
החל מ-340 שקלים
פתח למזגן בעיר גבעתיים
יצירת מקום למזגן
החל מ-340 שקלים

 

ניסור וקידוח בטון בגבעתיים ע"י מקצוענים

ניסור בטון הוא שיטת עבודה המשמשת למגוון רחב של עבודות שיפוץ ותחזוקה של מבנים פרטיים, מסחריים ותעשייתיים. ניסור בטון הוא כיום אחת השיטות היעילות והמדויקות שקיימות בשוק, כך שאם חשקה נפשכם בחלון פנורמי שייתן לכם תחושה של צימר בגבעתיים, אתם ממש לא צריכים להתחיל לרסק קירות.

ניסור בטון ייתן לכם מענה יעיל ומדויק לפתיחת של חלון חדש, דלת ובעצם כל שיפוץ הקשור בבטון שעולה על דעתכם. השיטה מאפשרת דיוק מירבי במינימום אבק, אך גם דורשת ידיים מיומנות וכלים מקצועיים. ניסור בטון על ידי גורם לא מקצועי עלול לגרום לנזקים משמעותיים למבנה ולעלות לכם ביוקר, בעוד ניסור מקצועי ביהלום ממזער משמעותית את הסיכונים הללו.

 

קמין, מזגן ומה שביניהם

ניסור בטון משמש למגוון רחב של שיפוצים ועבודות. רבים נוטים לחשוב כי מומלץ לשכור שירותים של חברת ניסור בטון בגבעתיים רק כאשר מדובר בעבודות רחבות היקף, כמו ניסור קירות, רצפות או תקרות. אולם ניסור בטון בגבעתיים ובכלל, יכול לשמש אתכם גם לעבודות שיפוץ בהיקף קטן יחסית.

לרוב, במקרים אלו אשר בהם נדרשת הכנת תשתית בצורת "נישה" או "כוך" נשתמש בקידוח בטון ביהלום. טכניקה זו מתאימה מאוד  לעבודות קידוח בטון קטנות כמו הכנה לקמין, ניסור תשתית למערכת מיזוג אוויר או אולי בכלל ניסור פתח למכונת כביסה או מייבש.

פנייה לחברת ניסור בטון מקצועית גם כאשר מדובר בעבודות "קטנות", מומלצת בחום בשל שלוש סיבות פשוטות אך חשובות: 1. דיוק ומקצועיות מהסוג שרק חברה מנוסה יכולה לספק. 2. עבודה ממוקדת ויעילה, תוך שימוש בכלים מתקדמים. 3. שקט נפשי, כי אחרי הכל מדובר בבית שלכם.

 

אז למה לבחור בנו לניסור בטון בגבעתיים?

אם אתם נדרשים לניסור בטון ביהלום גבעתיים והסביבה – הצוות המקצועי שלנו עומד "בהיכון" ומוכן לספק עבורכם שירות איכותי, יעיל ומהיר במקצועיות ללא גבולות ובמחירים אטרקטיביים. אנו מבטיחים שירות מיטבי תוך שימת דגש על נהלי הבטיחות במטרה להימנע מנזקים נלווים ויקרים. אנשי הצוות שלנו מחזיקים בניסיון ארוך שנים בביצוע עבודות בטון, ובפרט עבודות חיתוך וניסור בטון ביהלום.