קידוח חור לקמין במחיר מעולה! 

לפרטים התקשרו: 055-9705135

 

מחירי החשמל המאמירים והמודעות לזיהום אותו יוצר שימוש בחשמל המיוצר בתחנות פחם הובילו בשנים האחרונות למציאת פתרון חלופי למזגן בכל הנוגע לחימום הבית בימי החורף הקרים. הפתרון המדובר הוא לא אחר מאשר הקמין – תנור מתכת אשר מחובר בצנרת ייעודית לחלקי הבית לצורך פיזור החום.

 

קידוח חור לקמין בקיר בטון – איך זה מתבצע?

את הקמין מזינים בסולר, עץ, נפט או גז. בכדי להתקין את מערכת ההסקה יש לבצע קידוח חור לקמין. היות והרוב המוחלט של בתים בישראל עשוי בטון, קידוח חור בקיר לקמין הוא פעולה הדורשת שירותים של בעלי מקצוע.

תשתית ההכנה לקמין מחייבת קידוח חור בקיר לארובת קמין בכדי לאפשר לגזים הנוצרים בתהליך ההסקה להיפלט אל מחוץ לבית.

קידוחי בטון לקמין בכלל וקידוח בבטון לארובת קמין בפרט, מתבצעים על ידי מקדח ייעודי לבטון אשר מייצר תעלה סימטרית בעלת קוטר אחיד.

השימוש בכלים מקצועיים לצורך קידוח וניסור הבטון הוא קריטי לא רק בשל התוצאה האסתטית שהוא מספק אלא גם בשל העובדה שקידוח לא נכון עלול לגרור תוצאות הרסניות ובלתי הפיכות. בשל כך, מומלץ להקפיד על שימוש בשירותים של חברה מקצועית המתמחה בקידוחי בטון לצורך קידוח חור לקמין. מחיר קידוח חור לקמין משתנה בהתאם לגודל הרצוי, לשיטת הקידוח ולמספר פרמרטים נוספים. מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

 

למה קל-בטון?

התשובה היא פשוטה – אנו מתמחים בקידוח בטון לקמין ודוגלים בשירות מקצועי, יעיל, איכותי ובמחירים נוחים. הכינו עצמכם לחורף בקלות – צרו קשר לקבלת פרטים נוספים.