קידוח חור למייבש כביסה במחיר הזול בישראל!

שירות מקצועי בפריסה ארצית! מגיעים לכל יעד ברחבי הארץ

למידע נוסף התקשרו: 055-9705135

 

ישראל ידועה כמדינת שטופת שמש, אולם בשנים האחרונות החורפים התחילו להתקרר ואורך החיים הישראלי נהיה יותר אינטנסיבי – יותר ויותר בתי אב בישראל מורכבים משנים בני זוג אשר עובדים במשרה מלאה ופחות פנויים לעבודות הבית השוטפות.

השילוב של שני הדברים הללו העלה את הצורך בשימוש במייבשי כביסה, אשר מקצרים וחוסכים זמן יקר בעבודות הבית. בכדי להתקין מייבש כביסה יש לבצע ראשית קידוח חור למייבש, בדרך כלל בקיר מבטון.

קידוח חור בקיר בטון למייבש הוא לא עניין של מה בכך, לפי התקן החור הנדרש צריך להיות בקוטר של 4 צול.

בכדי לשמור על התקן, להאריך את חיי מייבש הכביסה ולשמור על קיר הבטון של ביתכם מומלץ לפנות לבעלי מקצוע מוסמכים המתמקצעים בקידוח קירות בטון. קירות בטון דורשים ציוד מקצועי בכדי לקבל תוצאות טובות, גם כשמדובר בקידוח חור למייבש.

 

קידוח חור למייבש מכונת כביסה

 

מחיר קידוח חור בקיר למייבש כביסה

מחיר קידוח חור למייבש כביסה אינו קבוע ומשתנה מחברה לחברה ולפי פרמטרים שונים הקשורים לסוג העבודה, כמו סוג הבטון למשל. ובאשר לשאלה כמה עולה קידוח חור למייבש כביסה, עלות מומלצת תהיה בסדר גודל של כמה מאות שקלים עבור העבודה.

אם מה שאתם מחפשים עכשיו זו חברה שמבצעת קידוח חור למייבש כביסה בקיר בטון, הגעתם למקום הנכון. קל-בטון היא חברה מקצועית בתחום קידוח וניסור בטון אשר שמה נר לרגליה את שביעות רצונו של הלקוח. בקל-בטון מאמינים בעבודה מקצועית ומהירה במחירים נוחים, לא משנה מה היקף העבודה.