באילו מקרים נצטרך לקדוח בבטון ממ"ד?

החיים בישראל הם ללא ספק ייחודיים: השמש הישראלית מזמנת גם באמצע פברואר ימים מושלמים לטיול, מפגש אקראי עם ישראלי זר בחו"ל יכול לזמן לכם את החבר הטוב הבא שלכם, כל ישראלים אחים הוא לא סתם ביטוי וכל בית שתכנסו אליו יבטיח לכם את האוכל הישראלי הכי טוב שקיים, כשהמקור שלו הוא בכלל פולני או מרוקאי או אתיופי או משהו אקזוטי אחר.

אולם הייחודיות של ישראל לא מסתכמת רק בכל הטוב הזה, לצערנו ישראל היא מדינה ייחודית גם בשל העובדה שהמדינה נמצאת במצב חירום מרגע הקמתה. אי שם בתחילת שנות ה-90, הוחלט בממשלת ישראל כי כל בנייה חדשה תחויב בהתקנת ממ"ד.

הממ"ד הוא מרחב מוגן דירתי אשר עשוי קירות בטון עבים, יצוקים כיחידה אחת של בטון מזוין וחייבים לכלול חלון אטום לגזים וחסין להדף. הממ"ד הוא חדר לכל דבר ועניין בדירות ובבתים והשימוש היום-יומי בו מצריך שיפוצים כאלו ואחרים בחדר.

בין אם אתם מעוניינים לפרוץ דלת או חלון חדשים בממ"ד, להתקין מערכת מיזוג חדשה או בכלל להפוך את הממ"ד לחדר שירות ולהתקין בו מייבש כביסה – אתם זקוקים לניסור ו/או קידוח בטון ממ"ד.

היות והממ"ד עשוי בטון מזוין משימת הקידוח היא משימה מורכבת יותר מאשר קידוח בקיר רגיל ומצריכה שימוש במקדח יהלום.

קידוח יהלום בקיר בטון בממ"ד מתבצע על ידי מקדח כוס אשר שוליו מצופות יהלומים כתושים על מנת להגביר את העוצמה של המקדח ולאפשר לו להתמודד עם הבטון בקלות רבה יותר.

קידוח בקיר ממ"ד יכול להיות משימה מורכבת עבור מי שחסר את הניסיון או את הכלים הייעודיים. אולם לחברות מקצועיות אשר מתמחות בקידוחים מסוג זה מדובר במשימה פשוטה יחסית אשר מתבצעת במהירות יחסית ובלכלוך מינימלי הודות למקדח הייעודי והודות לכך שבמהלך הקדיחה או ניסור הבטון מופעל זרם מים אשר מצמצם את פיזור האבק ומקל על עבודת המקדח.

 

קידוח בטון ממ"ד – כמה עולה?

אם תהיתם באשר לעלות – מחיר קידוח בטון ממ"ד משתנה מעבודה לעבודה בהתאם לסוג הנדרש על ידי הלקוח.

 

מחפשים חברת לביצוע עבודת קידוח בטון ממ"ד?

קידוח בקיר ממ"ד מצריך דיוק, מקצועיות וידע. בתור לקוחות, חשוב שהעבודה תבוצע ביעילות ובמהירות ובאופן שיכאב לכם כמה שפחות בכיס. על כל הקריטריונים הללו עונה צוות קל-בטון. שיפוץ הוא לא עניין קל, אבל המומחים של קל-בטון הופכים אותו לפשוט הרבה יותר.