מחפשים קבלני ניסור בטון? אנו בקל-בטון בעלי ניסיון של שנים בעבודות של ניסור בטון. העבודה המתבצעת על ידי קבלן ניסור בטון דרכנו היא עבודה מקצועית המתחילה עם הצעת מחיר ובדיקת האזור בו תרצו לנסר, ממשיכה עם חתימה על הסכם עבודה עם קבלן ניסור בטון במרכז וממשיכה לעבודה בפועל.

 

מחפשים קבלן ניסור בטון? אנחנו כאן לסייע!

✔️ ניסור בטון ביהלום, חיתוך בבטון, ביקוע וקידוח בטון – מחירים נוחים ובפריסה ארצית!

✔️ קבלן ניסור בטון מורשה – עבודה יסודית ומקצועית, שימוש בכלים והציוד המתקדמים ביותר בשוק

✔️  עבודות בטון בפריסה ארצית מלאה: יציקות בטון, בנייה בבטון, חיתוך אספלט, קידוחים אופקיים ועוד >>

למידע ופרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 055-9705135

 

 

ניסור וקידוח בטון

 

קבלני ניסור בטון עם הציוד המתקדם ביותר – למה זה חשוב?

בעוד ישנן עבודות שונות של שיפוצים שניתן לתקן אותן במידה והן אינן מתבצעות כשורה, ישנן עבודות שחייבות להתבצע בסטנדרט הגבוה ביותר וברמות הדיוק הגבוהות ביותר – זאת מאחר והדרך חזרה אינה תמיד קלה או אפשרית.

עבודות שכאלו הן עבודות ניסור הבטון המתבצעות דרכנו! על מנת להבטיח עבודה מדויקת אנו שולחים אליכם את הקבלנים המנוסים ביותר שעושים שימוש בציוד החדשני ביותר. ניסור הבטון המתבצע אצלכם נעשה בהתאמה מלאה לצרכים שלכם ועם כל סוג של בטון: החל מבטון יצוק ועד ניסורים בחללים המשולבים עם ברזלים.

 

ניסור יהלום – הגיע הזמן שגם אתם תכירו

אחת הטכניקות בהן אנחנו עושים שימוש והיא מוכרת לרבים היא השיטה של הניסור באמצעות מסורי היהלום. כידוע, היהלום מוכר כחומר החזק ביותר, ובעת שמשלבים אותו על דיסק המסתובב במהירות, רמת הניסור הינה גבוהה ויכולה לחדור בקלות את החומר הנתפס כבלתי חדיר – הבטון.

דיסק היהלום מנסר במהירות גבוהה מאד קירות בטון בעובי רב וגם את הברזלים הנעוצים בו. שימו לב: עבודת הניסור אינה דומה לעבודת הריסה בשום אופן! המטרה בעבודת הניסור היא לנסר ולא להרוס, כך שישנה חשיבות אדירה לרמות הדיוק בהן משקיע הקבלן שיגיע אליכם תשומת לב רבה.

 

עבודות ניסור בבית הפרטי שלכם – מה ניתן לעשות?

כשרכשתם את בית החלומות שלכם לפני כמה שנים, הוא אכן היה בית החלומות שלכם וענה על כל הצרכים שלכם. כעת, אתם זקוקים לחלל המבוסס על תכנון אחר? למרות שרבים סבורים כי הבטון הוא חומר שלא ניתן לעמוד בפניו, אנחנו יכולים לחדור אותו באמצעות עבודה המתבצעת בפריסה ארצית על ידי קבלן ניסור בטון בצפון ועד קבלן ניסור בטון בדרום הארץ.

המבנה הנוכחי של הבית אינו משרת אתכם עוד? עבודות הניסור הופכות את החלל הנוכחי לחלל המותאם למידות שלכם! ניתן לשבור קיר התוחם בין חדרים וליצור חלל אחד רחב, ניתן לייצר פתחים לדלת אחורית, להוסיף עוד חלון ולעשות פתח לארובה או לטובת תשתיות מים. העבודה שאנחנו מבצעים הינה עבודה מדויקת שלא גורמת לרעידות, אי יציבות או סדקים במבנה בכללותו או בקירות הבית. בתום העבודה אנחנו נפנה את הפסולת שנוצרה ונכשיר את החלל כמה שניתן מחדש על מנת לאפשר לכם ליהנות מהחלל החדש שלכם.

 

מחירי עבודות קבלן בטון בפריסה ארצית

טווח המחירים לביצוע עבודות הבטון השונות משתנה כמובן בהתאם לסוג העבודה. במרבית הפרויקטים נדרשת ביצועה של עבודה מקיפה המכילה מספר עבודות במקביל: – ניסור בטון, חיתוך בטון, חציבה, קידוח או ביקוע בטון, יציקות בטון, עבודות בניה בבטון ועבודות נוספות המתבצעות על ידי קבלן בטון מוסמך. להלן טבלה של כמה מעבודות הניסור בטון השכיחות בקרב לקוחותינו: 

 

סוג העבודהמחירון קבלן ניסור בטון מומלץ
ניסור בטון בסיסי (למטר)החל מ-150 ₪ למטר
עלות ניסור ביהלום (למטר)החל מ-190 ₪ למטר
מחיר ניסור קיר בטון (למטר)החל מ-150 ₪ למטר
קידוח בטון לתשתיות (תעלות, ניקוז, פיר, חשמל) החל מ-150 ₪ למטר
מחיר פתיחת חלון בקיר בטוןהחל מ-1,150 ₪
המחיר לניסור רצפה / משטח מבטוןהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור תקרת בטון מחירהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור בטון ליצירת דלתהחל מ-1,450 ₪
ניסור צינורותהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור פתח לעליית גגהחל מ-190 ₪ למטר
פתיחת פתח למכונת כביסה או מייבשהחל מ-450 ₪ למטר
ניסור מרפסת שירותהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור פרגולה מבטוןהחל מ-190 ₪ למטר
קידוח באמצעות מקדח (הנחה תינתן בהתאם למספר קידוחים)החל מ-450 ₪ לקידוח בודד
קידוח בבטון למרזב / צינורות / כבליםהחל החל מ-350 ₪
חיתוך אספלט / כביש / שבילהחל מ-150 ₪ למטר
ביקוע בטון (עלות למטר)החל מ-150 ₪ למטר

 

עבודה של ניסור בטון המתבצעת על ידי קבלן קידוח בטון בזול לא תעשה לכם כאב ראש, אלא להפך! העבודה המתבצעת דרכנו מתבצעת על ידי קבלני הניסור המובילים ביותר היוצרים את השילוב המושלם בין מקצועיות חסרת פשרות ובין מחירים נוחים לכל כיס!

 

לא על הניסור לבדו – קידוח, ביקוע או חציבה בבטון, יציקת בטון ובנייה בבטון

אז הבנו מהו ניסור בטון, אך למעשה קיים מגוון עשיר של עבודות בטון מלבד חיתוך וניסור. כך לדוגמא, ביקוע בטון הוא מעין "ניתוח" של קיר בטון, במהלכו מבצעים תיקון נקודתי ועדין להפליא  בעומקי הקיר. בתהליך הביקוע, מסירים חלקים מהקיר ולעיתים משלימים עם חלקים אחרים שמוחדרים אליו.

כמו כן, קיימת עבודה המכונה חציבת בטון, במסגרתה מבצעים חריצים ייעודיים בקיר למטרות שונות. מדובר בפעולה נפוצה לצורך יצירת תעלות תשתית בקירות בטון. חציבה בבטון או קיבועו הן עבודות שדורשות מלאכה הרבה פחות אגרסיבית והרבה יותר מעודנת מאשר קידוח בטון לצינורות תשתית, ניסור בטון לחלונות ודלתות או חיתוך אספלט.

לעיתים צריך לא רק לנסר, לקדוח או לבקע קיר בטון, אלא לבנות אחד. בניית קיר בטון נעשה על ידי תבניות ייעודיות שמספקות תמיכה לפעולה של יציקת בטון. כאשר יוצקים בטון באופן הזה על התבנית, מתקבלת הצורה הרצויה למשטח או לקיר הבטון הרצוי.

 

למה דווקא קל בטון?

אנשי הצוות שלנו הם מקצוענים אמיתיים בתחום עבודות הבטון – כך שאתנו אתם יכולים להיות רגועים שהניסור או הקידוח נעשה בידיים מיומנות ומנוסות בלבד. אז אם אתם מעוניינים בקבלן לעבודות ניסור בטון שיעשה לכם עבודה איכותית- פנו אלינו עכשיו ואנחנו כבר נדאג לשדך לכם את קבלן הבטון המתאים ביותר עבורכם.