בונים בית חדש? משפצים את הדירה? רוצים לבצע פתיחת חלון בקיר בטון? הגעתם למקום הנכון. קל בטון מעמידים לרשותכם צוות מקצוע ומנוסה בעבודות ניסור וקידוח בטון, כולל ניסור חלון בבטון בשיטת היהלום.

אנשי הצוות המיומנים שלנו יכולים לנסר או לקדוח בבטון או בכל חומר אחר ממנו עשויים הקירות שלכם כדי לייצר פתח לחלונות חדשים. השירות ניתן בפריסה רחבה בכל הארץ. אז איך מתבצעת פתיחת חלון בקיר חיצוני? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

ניסור חלון בבטון – פתיחת חלון בקיר חיצוני – מחירים נוחים ושירות אדיב

✔️ פתיחת חלונות בקירות של מבנים בפריסה ארצית ע"י אנשי מקצוע מנוסים

✔️ פתיחת חלון בבית פרטי, בממ"ד, בקיר בטון חיצוני או פנימי בקידוח יהלום

✔️ מעוניינים לפתוח חלון בקיר בבית או במשרד שלכם? צרו קשר!

לקבלת הצעת מחיר – התקשרו לטל': 055-9705135

 

קל בטון

 

פתיחת חלון בקיר – במה מדובר?

בלא מעט מקרים, תהליכי בנייה ושיפוצים יצריכו חיתוך של קירות בטון לצורך יצירת פתחים לדלתות או לחלונות. פתיחת חלון בקיר בטון עשויה להידרש כאשר מדובר בבית פרטי, דירת מגורים, בית עסק, חנות, משרד – ולמעשה לכל סוגי המבנים.

פתיחת חלון בקיר היא משימה מורכבת אשר מצריכה במרבית המקרים פנייה לבעל מקצוע מנוסה. הסיבה לכך היא משום שכדי לפתוח חלון בקיר בטון נדרשות טכניקות מורכבת של ניסור קירות בטון תוך שימוש במכשירים מתקדמים כגון מקדחות ומסורי בטון אותם יכולים להפעיל רק אנשים מוסמכים ומנוסים בעלי רישיון.

 

באיזה קיר ניתן לפתוח חלון?

באופן עקרוני, ניתן לפתוח חלון בכל סוגי הקירות. להלן סוגי העבודות שאנו מבצעים:

✔️ פתיחת חלון בקיר חיצוני

✔️ פתיחת חלון בקיר בלוקים

✔️ פתיחת חלון בקיר ממד

✔️ פתיחת חלון בקיר טרומי

אנו בצוות קל בטון יודעים להתאים את הכלים והמכשירים האידאלים לצורך יצירת פתחים לחלונות בכל אחד מסוגי הקירות הללו.

כך למשל, ניסור או קידוח בקיר טרומי הוא סיפור מורכב יותר מניסור או קידוח בקיר בטון או קיר בלוקים, שכן מדובר בקירות בטון יצוק שהוכן מראש ומיועד לתהליך של בנייה קלה.

כמו כן, השילוב של ניסור קיר ממ"ד יחד עם קידוח קירות ממ"ד גם הם מצריכים טכניקות ייחודיות, שכן מדובר בקיר עבה וחזק במיוחד.

 

תהליך פתיחת חלון בקיר בטון – איך פותחים חלון בקיר?

הצוות שלנו יגיע לכתובת שתמסרו ויבצע פתיחת חלון או הרחבה של חלון קיים במקום המבוקש ביעילות מרבית ותוך שמירה על סביבת עבודה נקייה וכמה שפחות רועשת.

פתיחת חלון בקיר בטון על ידי איש מקצוע בשיטת קידוח יהלום. בשיטה זו משתמשים במקדח רב עוצמה אליו מתחברת כוס קידוח אשר מצופה ביהלומים. קיימות כוסות קידוח בעלות קוטר שונה, כאשר הסטנדרטית היא בקוטר 4 צול וכן הלאה. פתיחת חלון בקיר חיצוני קצת שונה מפתיחת חלון בקיר פנימי, או פתיחת חלון גבוה ולכן נדרשות לעיתים התאמות קטנות ברמת הכלים בהם נעשה שימוש.

הודות לקידוח ביהלום פתיחת חלון במשרד, או פתיחת חלון בבית, בין אם באחד מחדרי המגורים, בסלון, בממ”ד, במרתף או בעליית הגג היא תהליך מהיר יחסית, במידה כמובן שיבוצע בצורה מקצועית.

 

 

כמה עולה לפתוח חלון בקיר? מחיר ניסור פתח חלון בבטון

אחרי שהבנתם במה מדובר, אתם בטח שואלים את עצמם כמה עולה פתיחת חלון בקיר ומהו המחיר של ניסור פתח חלון בקיר בטון?

עלות פתיחת חלון בקיר משתנה בהתאם לסוג החלון הספציפי אותו רוצים לפתוח, סוג הקיר בו צריך לקדוח והאם מדובר בפתיחת חלון חדש או הרחבה של חלון קיים. טווח מחירים לפתיחת חלון בקיר נע בין כמה מאות שקלים (כאשר מדובר בקיר "קל" כמו קיר גבס) ועד כמה אלפי שקלים (לקירות בטון עבים וחזקים יותר).

 

לפניכם טבלה המציגה טווחי מחירים מומלצים של פתיחת חלון בקירות מסוגים שונים:

סוג העבודה (לא כולל החלון)מחיר מומלץ (ש"ח)
מחיר פתיחת חלון בקיר חיצוניהחל מ-1,150 ₪
כמה עולה פתיחת חלון בקיר פנימיהחל מ-1,150 ₪
פתיחת חלון בקיר בטון / בלוקיםהחל מ-1,100 ₪
עלות פתיחת חלון בממ"דהחל מ-1,250 ₪
סגירת חלון בבלוקיםהחל מ-450 ₪
פתיחת חלון בקיר גבסהחל מ-250 ₪

* המחירים הנקובים כאן הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

✔️ לצפייה במחירון קידוח וניסור בטון המלא יש ללחוץ כאן

 

פתיחת חלון בבית ללא היתר / ללא אישור – מתי מותר ומתי אסור?

לפני ביצוע שינוי או שיפוץ חיצוני בביתכם, קטן ככל שיהיה, יש צורך לקבל היתר בנייה כחוק. עבור פתיחת חלון בקיר חיצוני יש לקבל היתר בניה, במיוחד אם מדובר בבית משותף (בניין דירות). לקבלת היתר לפתיחת חלון יש לפנות לרשות המקומית הרלוונטית. פתיחת חלון ללא היתר / ללא אישור עשוי לסבך את בעל הנכס עם הרשויות.

לכן מומלץ להימנע מביצוע פתיחה או הרחבה של חלון חיצוני ללא קבלת אישור בכתב. אך עם זאת, שימו לב: אם מדובר בשינוי פנימי (פתיחת חלון פנימי למשל) אין צורך בקבלת היתר בנייה.

 

פתיחת חלונות בקיר בטון

פתיחת חלונות בקיר בטון במקצועיות

 

למה לבחור בנו לפתיחת חלון בקיר בטון?

אנו בקל-בטון מתמחים בעבודת פתיחת חלונות בקירות בטון חיצוניים ופנימיים בבית פרטי, במשרדים, בדירות, בבית כנסת ובכל מבנה אחר. אנחנו גם מבצעים במקצועיות הרחבת חלון או הגדלת חלון בבית פרטי.

אנו מתחייבים לעבודה איכותית ברמת גימור אופטימלית, תוך שמירה על נהלי הבטיחות באתר ומזעור מפגעי רעש ופסולת.

אנשי הצוות המקצועיים ועתירי הניסיון שלנו מספקים שירות לכל אזורי הארץ. אז אם אתם זקוקים לעבודת ניסור וקידוח בטון איכותית, כולל פתיחת חלון בקיר בטון ביהלום – פנו אלינו טלפונית או צרו קשר לקבלת ייעוץ והצעת מחיר.