צוות מוביל לניסור רצפה מבטון ומשטחים מכל סוג במקצועיות בלתי מתפשרת לשביעות רצון הלקוח.

ניסור רצפת בטון הוא סוג עבודה שנדרש בעת שיפוץ במבנה לצורך הנחת תשתיות או החלפת ריצוף ומחייב ביצוע בידיים מיומנות ואחראיות.

העיצוב התעשייתי בעולם הבנייה הפך להיות יותר ויותר טרנדי בשנים האחרונות ואנו עדים למגמת עלייה בכל הקשור בריצוף עשוי בטון, ולא רק לרצפות ייצור במפעלים אלא גם בבתים פרטיים ובחצרות.

כיום, ישנן שיטות ליטוש מתקדמות אשר מספקת לבטון מראה אחיד וחלק שיכול בקלות לגרום לכם לחשוב שאתם מביטים בשיש או בגרניט ולא ברצפת בטון.

 

ניסור רצפת בטון ומשטחים מכל סוג במקצועיות! (מחירים נוחים)

✔️ ניסור משטחי בטון ורצפות במחירים אטרקטיביים, בפריסה ארצית!

✔️ חיתוך לצורך פתיחת פתח ברצפה קיימת, ניסור מלא או או קטן ונקודתי

✔️ אפשרות לחיתוך רצפה מבטון בהתאם לדרישות ספציפיות של הלקוח

✔️ עבודה מדויקת תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר הקיים בשוק >>

להצעת מחיר התקשרו: 055-9705135

 

 

ניסור וקידוח בטון

 

מהי השיטה המובילה כיום לניסור רצפה מבטון?

השיטה הנהוגה לניסור בטון כיום היא טכנולוגיית היהלום.

בעבר היה נהוג להשתמש בכלים גסים כמו פטישים לחיתוך אגרסיבי של הבטון, שהביא לתוצאות גסות ובלתי מדויקות בהתאם.

כיום עומדים לרשותנו אמצעים מתקדמים ומשוכללים שמביאים לתוצאות איכותיות הרבה יותר. בשיטת היהלום, משתמשים במסור חשמלי עם להבים חדים כתער שעליהם מוטבעים רסיסי יהלום כתוש.

ניסור בטון בטכנולוגיית היהלום מבוסס על עקרון פשוט – גוף חד ומשונן שנע בתנועה סיבובית ובמהירות גבוהה מסוגל לחתוך גוף אחר ביעילות ובדיוק מרבי. התנאי הוא, כמובן, שהגוף החותך בנוי מחומר חזק יותר מהגוף הנחתך. זהו בדיוק המקרה עם מסור היהלום – החומר החזק ביותר בטבע, שהשני לו הוא הבטון.

צריכים לחתוך את הרצפה בצורה מדויקת תוך הקפדה על בטיחות העבודה? צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

 

מתי נדרש השירות? מקרים נפוצים:

#1 בפרויקטי בנייה שוניםמדי יום עולה הצורך לחתוך רצפות ומשטחים בפרויקטים של יזמים וקבלנים שונים בכל רחבי הארץ, כולל בפרויקטי התחדשות עירונית ובעבודות שיפוץ.

#2 יצירת פתח ברצפה קיימתבמקרים בהם רוצים לפתוח פתח ברצפה בכדי לאפשר מעבר בין קומות או ירידה למרתף.

#3 קידוח לצורך יצירת תשתיות, כגון פתחי ניקוז ואוורור, תעלות, העברת כבלי חשמל וכדומה.

#4 חיתוך לפיר מעליתהפעולה מאפשרת ליצור פיר על ידי פתיחת פתח בקומות השונות של בניין משותף או בניין משרדים.

#5 עיצוב מחדש של דרך או שביל מבטוןמעוניינים לעצב מחדש שביל או דרך גישה ולחתוך חלק מהרצפה הקיימת? אנחנו כאן.

 

איך מתבצע ניסור או חיתוך רצפת בטון?

ניסור בטון ביהלום הוא כאמור השיטה המקובלת והנפוצה ביותר לסוג זה של עבודת בנייה. אז כיצד מתבצע הניסור עצמו, במה הוא כרוך ומהם יתרונותיו?

התנועות הסיבוביות המהירות של מנוע החשמל המפעיל את המסור, בשילוב עם החוזק והעוצמה של להבי הפלדה משוקעי היהלומים, חודרים דרך הבטון ומביאים לחיתוכו. כפועל יוצא מכך, מתקבלים קווי חיתוך איכותיים ומדויקים ברמה גימור גבוהה במיוחד ביחס לשיטות אחרות.

מסור היהלום פותח באופן שלא רק מביא לתוצאות אופטימליות בניסור הבטון, אלא גם למזעור תופעות הלוואי של תהליך החיתוך. לצד הניסור, מזרימים זרם מים בלחץ גבוה על אזור החיתוך במטרה למנוע מחלקיקי האבק ושאריות הבטון להתעופף לכל עבר. התוצאה היא סביבת עבודה נקייה ואסתטית, שאיננה מצריכה ניקוי אינטנסיבי מדי.

בנוסף, ניסור ביהלום איננו כרוך ברעש משמעותי. הפחתת המפגעים הסביבתיים של רעש ולכלוך מהווה יתרון משמעותי נוסף בניסור רצפות בטון ביהלום ללא אבק מיותר.

יתרון נוסף הוא מזעור הסיכונים לתקלות, פגיעות ונזקים לקירות ותשתיות המצויות בתוך או בסמוך לאזור הניסור. אז בקיצור – אם אתם נתקלים בצורך לנסר רצפת בטון, מסור ביהלום הוא השיטה האולטימטיבית למשימה.

 

 

עוד על ניסור רצפת בטון ביהלום

ניסור רצפה מבטון מתבצע באמצעות מסור בעל דיסק יהלום, שהוא למעשה דיסק פלדה המצופה רסיסי יהלומים המעניקים לו עמידות ועוצמה בכדי לבצע את משימת הניסור ביעילות, בדיוק ובאחידות.

במקרים מסוימים ניסור רצפה יבוצע על ידי שימוש בכבל יהלום. כבל יהלום הוא כבל פלדה בו שזורים חרוזי יהלום, הכבל מקובע על תושבת מסתובבת ובעת מתיחתו וסיבובו במהירות גבוהה, חרוזי היהלום מנסרים בבטון בקלות ובדיוק רב.

בשל העלות הנוספת הכרוכה בשימוש בכבל יהלום, השימוש בו פחות נפוץ ומיועד לביצוע עבודות מסוימות מאוד בתחום. ניסור רצפת בטון ביהלום הוא השיטה היעילה ביותר שקיימת כיום בשוק. השימוש בכלי המשלב יהלום מאפשר לבצע חיתוך רצפה אחיד, מדויק, בזמן קצר ובמינימום לכלוך.

בעת ניסור משטח בטון כגון ניסור מדרגות בטון או ניסור שביל בטון, משתמשים בזרם מים אחיד ויציב המוזרם לצד פעולת החיתוך בכדי לקרר את המסור ובכך לאפשר לו לעבוד ביעילות מרבית. חשוב לציין כי לשימוש בזרם המים יש יתרון נוסף והוא מצמצם את פיזור האבק הנגרם כתוצאה מהניסור. כאשר מבצעים ניסור, ריצוף או חיתוך אריחים חשוב לוודא מספר פרטים בטרם מתחילים בעבודה.

ראשית, יש לתכנן את דרך הפעולה בהתאם לסוג הרצפה אותה מנסרים, כלומר – האם מדובר ברצפה שהיא תקרה של קומה תחתונה או שמא מדובר ברצפה צמודת קרקע?

אופן ביצוע הניסור ופינוי הבטון בכל אחד מהמקרים הוא שונה ומצריך גם הקפדה על סוג הכלים בו ישתמשו לצורך חיתוך הרצפה. לתוך תכנית העבודה ייכנסו גם פרמטרים נוספים של הגובה בו מבוצעת העבודה וכן סוג וגודל החיתוך הדרוש.

כל אחד מהפרמטרים הללו משפיע באופן ישיר על הכלים בהם ישתמשו והשיטה בה ינסרו. תכנון מוקדם במקרים של ניסור רצפת בטון הוא קריטי ומחייב, לא ניתן לבצע ניסור מסוג זה על סמך תחושת בטן או “יהיה בסדר”.

 

וידאו – ניסור של משטח בטון

 

כמה עולה ניסור של רצפת בטון?

אופן ביצוע הניסור ופינוי הבטון בכל אחד מהמקרים הוא שונה ומצריך גם הקפדה על סוג הכלים בו ישתמשו לצורך חיתוך הרצפה. לתוך תכנית העבודה ייכנסו גם פרמטרים נוספים של הגובה בו מבוצעת העבודה וכן סוג וגודל החיתוך הדרוש.

 

ניסור בטון - סוג העבודהמחיר מומלץ לניסור בטון (מחיר למטר)
ניסור בטון מחיר למטרהחל מ-150 ₪
מחיר ניסור רצפה ביהלוםהחל מ-190 ₪
עלות ניסור גג או תקרההחל מ-190 ₪
כמה עולה ניסור רצפה / משטח מבטוןהחל מ-190 ₪
ניסור גופים עשויים בטון (עמודים/ צינורות/ קורות)החל מ-350 ₪
המחיר לניסור מרפסת שירותהחל מ-190 ₪
המחיר עבור קידוח בטון - 4 צולהחל מ-150 ₪
עלות קידוח בטון 8 צול ומעלההחל מ-320 ₪
עבודת קידוח בטון מחיר - 10 צול ומעלההחל מ-390 ₪
פתח מעבר לארובההחל מ-450 ₪
המחיר לקידוח בטון למרזב/ צינורות/ כבלים450 - 350 ₪

 

כל אחד מהפרמטרים הללו משפיע באופן ישיר על הכלים בהם ישתמשו והשיטה בה ינסרו. תכנון מוקדם במקרים של ניסור רצפת בטון הוא קריטי ומחייב, לא ניתן לבצע ניסור מסוג זה על סמך תחושת בטן או “יהיה בסדר”.

עלות הניסור נקבעת לפי מטר ועומד לרוב על כמה מאות שקלים למטר, אך יכלול בתוכו חישובי עלויות הנגזרים מתכנון שיטת הניסור הנדרשת לפי כל מקרה.

 

✔️ עשוי לעניין אותך גם: ניסור קיר בטון | חיתוך בטון | קידוח בטון | ניסור בטון לפתיחת דלת | ניסור גג או תקרת בטון

 

ניסור רצפת בטון במחירים נוחים

ניסור רצפה מבטון או משטח מכל סוג במחיר אטרקטיבי – קל בטון

 

שימו לב: קידוח רצפה היא עבודה מעט שונה

בניגוד לעבודת ניסור של רצפה במסגרתה עושים שימוש במסור יהלום או בכבל יהלום, בעבודת קידוח רצפה נעשה שימוש במקדח יהלום או בקונגו בהתאם לצורך.

 

בדיקות ודגשים חשובים לפני שמנסרים

לפני כל עבודת ניסור, בטח ובטח אם מדובר ברצפה או משטח שיש מתחתיו קומות נוספות, צריך לבדוק שהעבודה מתבצעת באופן מדויק ולפי התקן.

הנה כמה דוגמאות:

– לפני שמתחילים חשוב לנתק את המקום מחשמל ומים ולבדוק היטב שאין פגיעה בצינור גז או מים כלשהו ושלא גורמים נזק לתשתיות החשמל, התקשרות או הביוב.

– יש לנקוט באמצעי בטיחות מחמירים בסביבת העבודה כדי למנוע פגיעה בחיי אדם וברכוש מכל סוג.

– בפרויקטים מסוימים יש צורך בליווי של קונסטרוקטור או גורם תכנוני שיוודא שהשינוי שמתבצע לא גורם נזק.

 

למה לבחור קל-בטון לניסור רצפת בטון?

צוות קל-בטון מתמחה בניסור רצפות בטון. אנו בקל-בטון מאמינים בשירות מקצועי, מוקפד ומעל הכל – בטיחותי ויעיל.

בשל רמת הדקדוק והקפדנות הדרושים בעבודות אלו חשוב להתעקש על חברה מקצועית לצורך ביצוע ניסור רצפת בטון.

מחיר ניסור רצפה ביהלום אצלנו הוא מהאטרקטיביים ביותר בשוק, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות העבודה.