אנחנו בקל בטון מציעים שירותי ניסור קירות בטון מקצועיים בפריסה ארצית, במחירים נוחים (מאד). התקשרו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

כשחושבים על קירות בטון, ניסור היא אולי לא המילה הראשונה שקופצת לנו לראש, אבל היום זוהי האופציה המומלצת ביותר להשגת המטרה. במידה והחלטתם לערוך שיפוץ בביתכם שכולל התעסקות עם קיר בטון, דעו שהאופציה העדיפה, הנוחה, הבטוחה והיעילה ביותר עבור השיפוץ היא ניסור הקיר.

צריכים לנסר קיר בטון? שיפוץ של בית יכול להיות כרוך בהרבה מאוד סדר וארגון מדוקדק של תהליכים אשר יוצרים לא מעט לכלכוך ובלאגן. הסיפור מסתבך עוד יותר אם חלק מהשיפוץ כולל התמודדות עם קיר בטון. בעבר, אם הייתם מעוניינים לפתוח חלון חדש, להרחיב את המרחב המוגן או כל שינוי כזה או אחר בקירות הבטון שבביתכם, הייתם צריכים להתמודד עם לא מעט רעש, לכלוך ועבודה ארוכה ומורכבת שכוללת שבירת קיר בטון.

כיום, הטכנולוגיה הקיימת בתחום הבינוי והשיפוץ, מאפשרת תהליך הרבה יותר אסתטי ופשוט – ניסור קיר בטון.

 

ניסור קיר בטון, בלוקים, לבנים ועוד במחיר אטרקטיבי

✔️ צוות קל-בטון מתמחה בניסור קירות מכל סוג, קירות בטון, לבנים, בלוקים ועוד

✔️ צריכים לנסר קיר בטון? אנחנו יכולים לעזור! שירות מקצועי מובטח

✔️ עבודה לפי נהלי בטיחות מחמירים וקפדניים, ללא חריגות

✔️ עמידה בזמנים, ביעדים ובמטרות שנקבעו מראש

✔️ ניסור קיר ביהלום במחירים זולים החל מ-170 ש"ח למטר >>

התקשרו לפרטים נוספים: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון

 

איך מנסרים קיר בטון?

תהליך הניסור עצמו מתבצע באמצעות מסור דיסק חשמלי אשר פועל בעוצמה גבוהה מאוד, עד כדי כך שבמידה ואין חיבור תלת פאזי במקום (מערכת חשמל המספקת שלושה זרמי חשמל שונים בגובה של 25 אמפר כל אחד), יש לדאוג לגנרטור גיבוי.

את הגנרטור ניתן לשכור מאנשי מקצוע מוסמכים. דיסק המסור עשוי מתכת חזקה ופני השטח שלו מצופים אבקה העשויה מיהלומים כתושים. אבקת היהלומים מוסיפה מעטה רב עוצמתי אשר מאפשר לדיסק לחתוך בבטון בקלות יחסית, שהרי יהלומים הם החומר החזק ביותר בטבע.

 

סוגי קירות שאפשר לנסר

#1  קיר בטון  חיתוך של קיר כזה נעשה למטרות שונות וביניהם פתיחת פתח לדלת, לחלון, לעליית גג ולצרכים שונים, בהתאם למבנה ההנדסי הרצוי של הבית. ניתן להגיע לתוצאות מדויקות עד רמת המילימטרים, בזכות השימוש במסור היהלום לצורך עבודה זו.

#2 קיר בלוקים – קירות הבנויים מבלוקים נחשבים לפשוטים יותר לניסור, בהשוואה לקירות בטון, זאת בהנחה שהבלוקים עצמם לא עשויים מבטון. ישנם קירות העשויים מבלוקים של אבן או גבס, חומרים בעלי צפיפות שונה בתכלית זו מזו, לכן גם העבודה על קירות כאלה תהיה אחרת. כאשר עושים שימוש במסור היהלום, העבודה בכל מקרה תוכל להתבצע בצורה מצוינת, גם כאשר מדובר בחומר גלם קשיח וכבד מאוד – אך במקביל היא תצריך אמצעי זהירות קפדניים, כדי לשמור על בטיחות השוהים במקום.

#3 קיר של ממ"ד  קירות של מרחבים מוגנים דירתיים, הרי הם ממ"דים, הם עבים במיוחד בהשוואה לקירות סטנדרטיים וזאת על מנת לספק את ההגנה הנדרשת מהחדרים הללו. כדי לנסר קיר של ממ"ד צריך לקבל אישור מיוחד ושימוש בכלים מתאימים, כיוון שבתוך הקיר משולבים ברזלים המספקים לו את תוספת ההגנה שהוא מעניק לדיירי הבית. חיתוכים בקירות ממ"ד מאפשרים את השימוש בחדר כחלל מגורים ולרוב הם נעשים כדי להתקין בו מזגן.

#4 קיר טרומי – קירות טרומיים מיוצרים מראש, במפעל שמכין אותם במידות הדרושות לפי הזמנה. במקרים מסוימים לא רק קיר אחד במבנה מיוצר מראש, אלא חדרים שלמים. ניסור של קיר שמיוצר בבנייה טרומית נחשב למורכב יותר בהשוואה לבטון או בלוקים, אך באמצעות שימוש במסור היהלום ניתן להגיע לתוצאות חיתוך מדויקות מאוד.

 

ניסור קיר בטון ביהלום – מהם היתרונות?

השיטה הייחודית של ניסור קירות בטון ביהלום מאפשרת חיתוך בטון בקווים ישרים ונקיים ככל האפשר, דבר המקל באופן משמעותי על המשך עבודת השיפוצים. הדיסק לניסור בטון הוא משונן. השילוב של הלהב המשונן יחד עם ציפוי היהלומים מייצר כוח וחוזק עוצמתיים במיוחד אשר חותכים בקווים ישרים ונקיים בבטון, בלוקים ואף בטון מזוין.

אולם סוד הקסם של שיטת ניסור בטון ביהלום גלום בעובדה שבזמן שדיסק המסור פועל, מופעל במקביל זרם מים אשר מקרר את להב המסור באופן תדיר ובכך מגביר את הבטיחות שבפעולת הניסור ומאפשר דיוק רב יותר בעת ניסור הקיר. לצורך השוואה, בעבר כאשר היו צריכים לשבור קיר בטון לצורך שיפוצים היו משתמשים בקורנס – פטיש פלדה עצום וכבד, אשר מסייע לשבור ולרסק את הקיר.

השיטה הפרימיטיבית לשבירת קירות בטון מייצרת לכלוך רב, היא הרבה פחות מדויקת ואף בטוחה הרבה פחות מניסור באמצעות יהלום, היות וריסוק הקיר בצורה אגרסיבית כזו עלולה ליצור נזק בלתי הפיך בעת השבירה, במידה ופוגעים בקורה תומכת, למשל.

 

קיר בטון - ניסור וחיתוך

בתמונה: הצוות מנסר קיר מבטון

 

אילו סוגי עבודות מצריכות ניסור קיר בטון?

עד כה הבנו מהו ניסור בטון ביהלום וכיצד הוא מתבצע. אך מתי צריך ניסור בטון? לאיזה סוג של עבודות בנייה הוא נדרש? ניסור קירות מבטון הוא סוג כה נפוץ בעולם הבנייה והשיפוצים, עד כדי כך שקשה לדמיין פרויקט שלא יידרש לניסור בטון בשלב כלשהו. כך למשל, ניתן להשתמש בניסור בטון ליצירת דלת או חלון, ליצירת פתח לוונטה או חיבור לגז, ואפילו לניסור תקרת בטון לצורך הרחבת חלל או איחוד בין קומות בבניין.

חשוב שלא להתבלבל בין ניסור בטון ביהלום לבין קידוח בטון ביהלום. כשאומרים קידוח בטון, מתכוונים ליצירת חורים עגולים בקורות בטון, לרוב לצורך יצירת תעלות לצינורות תשתית. כך לדוגמא, ניתן להשתמש במקדח יהלום לצורך קידוח חור לקמין או מייבש.

 

הנה רשימה של עבודות נפוצות שתעשה לכם סדר:

– יצירת פתח לדלת בקיר

– פתיחת פתח בקיר לחלון חדש

– ניסור קירות ממ"ד

– פתח למזגן, ונטה, קמין או מייבש כביסה

– חיתוך קירות עבור יצירת תשתיות מים וחשמל

– ניסור למרפסת שירות או מסתור כביסה

 

ניסור קירות בבתים ובמשרדים

חשוב להבין שניסור בטון היא עבודה נדרשת לא רק בקרב המגזר הפרטי אלא גם למגזר העסקי. צריכים לנסר קיר בבית או במשרד שלכם? ניסור קירות פנימיים וחיצוניים, ניסור קירות מטבח, ניסור קיר בסלון או בחדרי המגורים, ניסור קירות במשרד ואחרים הם רק חלק קטן מהשירותים שאנו מציעים.

 

ניסור קיר בטון צוות קל בטון

בתמונה: הצוות מנסר קיר בטון ופותח חלון אופקי

 

מחיר ניסור קיר בטון – כמה עולה?

אם אתם תוהים אם ניתן לבצע ניסור קירות בטון בזול, או בעצם כמה עולה ניסור קיר בטון, דעו שטווח המחירים נע בין מאות שקלים לאלפי שקלים, תלוי בסוג העבודה אותה תזמינו.

בסופו של דבר, אם אתם מחפשים דרך לבצע שיפוץ משמעותי בביתכם ברמה הגבוהה ביותר, ניסור קיר בלוקים, קיר טרומי או קיר ממ”ד הוא הדרך היעילה, הבטוחה והטובה ביותר עבורכם.

השוק מציע מגוון יחסית רחב של חברות העוסקות בניסור בטון, אולם חשוב לבחור חברה מוסמכת אשר מתמקצעת בתחום. אנו בקל בטון מציעים קשת רחבה של שירותי ניסור וקידוח בטון בפריסה ארצית רחבה ובמחירים תחרותיים.

 

ניסור בטון - סוג העבודהמחיר מומלץ לניסור בטון (מחיר למטר)
מחיר ניסור קירות בטוןהחל מ-150 ₪ למטר
עלות ניסור קיר בטון ליצירת פתח לדלתהחל מ-1,450 ₪
מחיר ניסור קיר בטון - יצירת פתח לחלוןהחל מ-1,150 ₪
ניסור קיר ביהלום מחיר ממוצעהחל מ-190 ₪ למטר
המחיר לניסור קורות בטוןהחל מ-220 ₪ למטר
כמה עולה ניסור קיר ממ"דהחל מ-270 ₪ למטר
חיתוך קיר בלוקים עלויותהחל מ-190 ₪ למטר
קידוח יהלום בקיר בטוןהחל מ-170 ₪ למטר
מחירים של ניסור קיר בית פרטיהחל מ-150 ₪ למטר
מחיר קידוח בקיר בלוקים (עד 30 ס"מ עומק/עובי) בהתאם למידות ולעובי הקיר
קידוח בטון ליצירת פתחי ניקוז, אוורור, מים וחשמל (תמחור קטן בהתאם למספר הקידוחים)400 ₪ - 350 ₪ לקידוח בודד
קידוח קיר בטון למזגן או מכונת כביסה (הנחה תינתן בהתאם למספר הקידוחים)500 ₪ 450 ₪ ₪ לקידוח בודד

 

בסרטון – הצוות מנסר קיר

 

מעוניינים לחתוך קיר בטון? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר בהתאם לצרכי פרויקט הבנייה או השיפוצים שלכם.

 

ההכנות הנדרשות לקראת ניסור של קיר בבית

לפני התחלת העבודה נדרשות מספר הכנות מקדימות עליהן נסביר לכם בהרחבה בשיחת הטלפון, להלן כמה מהן:

* אישור מהנדס – כדי שנוכל לנסר את הקיר ללא חשש יש צורך באישור קונסטרוקטור שמעיד על כך שבוצעה בדיקה והקיר המדובר הוא לא קיר תומך ושלא עוברות בו תשתיות מים או חשמל.

* נקודת חשמל תלת פאזי וחיבור למים – על מנת לנסר בטון באמצעות מסור יהלום נדרש חיבור חשמל מסוג תלת פאזי במקום. אם לא קיים אחד כזה בסביבתכם יש להודיע לנו על כך מראש כדי שנוכל להביא איתנו גנרטור. כנ"ל לגבי חיבור למים בבית, בדירה או במקום הניסור.

* עדכון לשכנים – במידה ומנסרים קירות בבניין משותף מומלץ לעדכן וליידע את השכנים שלכם על כך מבעוד מועד, משום שבזמן העבודה צפוי רעש מסוים.

 

למה אנחנו?

ניסור קיר בטון הוא לא תהליך שמבצעים בקלות ראש, לחברת קל-בטון ניסיון רב שנים בביצוע עבודות ניסור קירות בטון ברמה גבוהה. אצלנו תחסכו גם זמן וגם כסף, באחריות!

בין אם מדובר בבניין מגורים בצפון הארץ או במשרד בדרום – אנשי הצוות שלנו המקצוענים שלנו ישמחו לספק לכם את השירות האיכותי והיעיל ביותר. אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית, נקייה ואמינה עבור ניסור קיר בטון בביתכם, במשרדכם או בכל מקום אחר – צרו אתנו קשר ונשמח לתת לכם הצעה אטרקטיבית.

לפניכם סרטון שמראה איך מתבצע ניסור של קיר מבטון

 

ניסור קירות של מבנה – תמונות מהשטח

לקריאה נוספת:

מה חשוב לדעת על בנייה של קירות בטון