ניסור צינורות בטון היא סוג נפוץ של עבודה בעולם התשתיות. צוות קל בטון מספק שירותי ניסור צינורות בטון בטכנולוגיית היהלום בפריסה ארצית רחבה ובמחירים אטרקטיביים.

השימוש בדיסק היהלום המתקדם לניסור צינור בטון מאפשר עבודה איכותית עם תוצאות אופטימלית ברמת הגימור הגבוהה ביותר.

אז אם אתם זקוקים לניסור צינור בטון בבניין, ניסור צינור בטון בבית פרטי או ניסור צינור בטון חיצוני – אל תהססו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והצעת מחיר.

 

ניסור צינורות בטון בפריסה ארצית במחירים נוחים!

✔️ ניסור צינורות בטון בבנייני מגורים, מבנים ציבוריים, בתים פרטיים, בנייני משרדים ועוד

✔️ אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים, פריסה ארצית מלאה, הנחות יינתנו בהתאם להיקף העבודות

✔️ אנו בקל-בטון יודעים לבצע גם חיתוך עמודי בטון על פי דרישות לקוח ובהתאם לתנאי המבנה

לקבלת הצעה התקשרו: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון

 

 

מהם צינורות בטון ולמה הם משמשים?

שימוש בצינורות בטון לצורך ביצוע עבודות תשתיות הוא עניין שבשגרה. צינורות בטון משמשים להנחת תשתיות תת-קרקעיות או על-קרקעיות, הן בערים ויישובים שלמים והם במבני מגורים או משרדים ספציפיים.

צינורות בטון משמשים בעיקר להנחת תשתיות ביוב ושפכים ולכן, לרוב, הצינורות יונחו לאחר הניסור מתחת לפני הקרקע.

כאמור ישנם צינורות שיונחו מעל לפני הקרקע. בכל מקרה, השימוש בצינורות אלו הוא נפוץ בשל תכונותיו של הבטון, ובכלל זה חוזק, קשיחות ועמידות לאורך זמן.

 

ניסור צינורות בטון

ניסור צינורות בטון בפעולה מדויקת באמצעות מסור היהלום

 

מתי נדרש ניסור צינור בטון?

לצורך ביצוע עבודות תשתית המצריכות שימוש בצינורות בטון מבצעים ניסור צינורות בטון. ניסור צינורות בטון נדרש לתיקון תשתית פגומה, לחידוש ושדרוג תשתית ישנה, או לביצוע שינויים בפריסת צינורות התשתית הקיימים.

כך למשל, לעיתים מתרחשת פגיעה בצינורות מים וביוב בשל צינורות ישנים ומיושנים או כאלו שניזוקו מפגעי הזמן והטבע.

הפגיעות הללו עשויות לגרום לנזילות ולנזקים משמעותיים לתשתית כולה ולסביבתה. ניסור צינורות תשתית מבטון עשוי להידרש במקרים אלו, ולאפשר לתיקון של התשתית כולה.

 

איך מתבצע ניסור צינור בטון?

פרויקטים של הנחת תשתיות הכוללות צינורות בטון הם לרוב פרויקטים בסדרי גודל עצומים ומצריכים שימוש במכונות ובציוד כבד ומתקדם. לצורך ניסור צינור בטון משתמשים בדיסק יהלום עצום בגודלו אשר מקובע על מסילה מכנית.

קיבוע הדיסק והשימוש במסילה עונה על שני צרכים קריטיים בעבודות בסדר גודל מסוג זה, הראשון הוא רמת דיוק גבוהה והשני הוא בטיחות באתר העבודה. עצם השימוש במסילה מאפשר הפעלה של דיסק היהלום בשלט רחוק, כך שבטיחות העובד המפעיל את הדיסק נשמרת והוא אינו מפעיל את המכונה העצומה באופן ידני אשר עלול להעמיד אותו בסכנה.

 

מהם היתרונות של ניסור צינור בטון ביהלום?

ניסור צינורות בטון ביהלום הוא השיטה היעילה והעדיפה היום בשוק בשל שלושה יתרונות מרכזיים: רמת דיוק מרבית, איכות גימור אופטימלית, ומהלך עבודה שקט ונקי. מדובר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום עבודות הבטון, אשר חוסכת כסף וזמן יקר.

למי שמחפש ניסור צינור בטון ללא אבק וברמת גימור מיטבית – אין שיטה מתאימה יותר מטכנולוגיית היהלום.

מסור היהלום מורכב מדיסק פלדה משונן שמונע באמצעות חשמל. על הלהבים החדים של המסור מודבקים שביבי יהלומים מרוסקים, שמטרתם לגבור על החוזק של הבטון.

בשל העובדה שהיהלום הוא החומר הקשיח, העמיד והחזק ביותר בטבע, הוא המועמד המושלם לניסור וחיתוך צינורות בטון לצורך פתיחת פתח לחלון בקיר בטון או לחילופין עבור ניסור גג או תקרה לצורך עליית גג.

היות ועבודות תשתיות מסוג זה מיועדות להחזיק שנים רבות, חשוב להקפיד על חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ומספקת שירותי ניסור צינורות בטון תוך הקפדה מקצועיות העובדים, איכות ותחזוקת הכלים ובטיחות.

 

ניסור צינורות בטון

ניסור צינורות בטון המשמשים למעבר של ביוב – דיוק מקסימלי בחיתוך בזכות מסור היהלום העוצמתי

 

כמה עולה ניסור צינור בטון?

בקביעת עלויות ניסור צינור בטון ביהלום, ישנם מספר פרמטרים אשר נלקחים בחשבון. מחיר עבודות מסוג זה תלוי בכמה גורמים, למשל: היקף העבודה, מיקום העבודה, סוג הציוד הנדרש לביצוע העבודה וכן שיקולים נוספים כגון האם קיים במקום חיבור לנקודת מים הנדרשת בעת ביצוע ניסור צינורות בטון. לכן טווח מחירים לניסור צינור בטון רחב למדי, ומתחיל מ-190 ₪ למטר.

ביצוע עבודות מסוג זה הוא מורכב, לכן ניסור צינורות בטון בזול עלול לפעמים לעלות ביוקר. המחיר הוא אמנם פרמטר חשוב בבחירת קבלן ביצוע, אך הוא בהחלט לא היחיד או החשוב ביותר. חשוב לבחור בגורם מקצועי שבקיא בטכנולוגיית היהלום ובנהלי הביטחון והעבודה באתר.

 

למה לבחור בנו לביצוע עבודת ניסור צינורות בטון?

אנחנו בקל-בטון מבצעים עבודות בטון מגוונות, כולל ניסור צינורות בטון. החברה מעסיקה עובדים מקצועיים אשר מוכשרים לעבוד עם הכלים הייעודיים לצורך ניסור הצינורות. המקצועיות שלנו מאפשרת לנו לספק לכם עבודות ברמת גימור גבוהה, תוך הקפדה על בטיחות וחיסכון בזמן אשר מתבטא גם בחיסכון בכסף.